دانلود کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب) با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب) اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند خلاصه کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند اثر دبی فورد است که با ترجمه فاطمه فراهانیو صدای شهره روحی می‌شنوید.

درباره میکروکتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

 این کتاب به شمامی‌آموزد چگونه دشمن خودتان نباشید و بتوانید در زندگی موفق‌تر عمل کنید. کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، یک راهنمای عملی و کاربردی برای آنهایی است که دوست دارند دست از اشتباه کردن و جنگیدن با زندگی خود بردارند و به سوی ذات الهی خود قدم بردارند.

 خیلی از ما نقش‌هایی در زندگی داریم  که واقعا ما را راضی نمی کنند. بسیاری از ما فکر می‌کنیم که مورد ستم قرار گرفته‌ایم و نمی‌توانیم کاری برای بهتر شدن شرایط انجام دهیم. این میکروکتاب به شما کمک می‌کند تا نیروهای درونی خود را بشناسید و در بازی زندگی موفق و سربلند باشید. 

شنیدن کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به همه  علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره دبی فورد 

دبی فورد یک سخنران شناخته شده بین‌المللی در زمینه توسعه فردی است. او علاوه‌بر نویسندگی، سخنران انگیزشی و مربی زندگی هم هست.

فورد ۸ کتاب پرفروش در مورد دردهای درونی و مقابله با ترس نوشته است و موسسه‌ای به نام «یکپارچگی فورد» تأسیس کرده تا مربیانی را در زمینه رشد فردی و بهبود مهارت‌ها تربیت کند. 

بخشی از کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند 

همه ما ویژگی‌های مثبت و منفی زیادی داریم. به طوری که هر کدام از این صفات متفاوت در یک سر الاکلنگ نشسته‌اند. اگر بتوانید صفات ضد و نقیض خود را بپذیرید، آن وقت تعادل را در الاکلنگ برقرار کرده‌اید. اما اگر مقاومت کنید و بخواهید که فقط نیمه روشن خود را به دنیا نشان دهید، آن وقت تعادل الاکلنگ برهم خواهد خورد. روح انسان همواره به دنبال تعادل و کمال است. از طرفی دیگر هر لحظه ممکن است که نیمه تاریک ما خود را نشان دهد و همه چیز خراب شود.

اگر تمامیت انسانی خود را انکار کنیم، خود را از منبع شور و موفقیت محروم خواهیم کرد. این منبع با عنوان «حقیقت» شناخته می‌شود. حقیقت که همان شناخت خود است باعث می‌شود که بتوانیم زندگی را به دست بگیریم و مطمئن شویم که «خود کامل» ما در تصمیم‌هایی که می‌گیریم دخالت می‌کند.

نکته مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در اغلب موارد ما خود را آدم‌های خوبی می‌دانیم و تصور می‌کنیم که روی سیاه در ما وجود ندارد. اما این افکار اشتباه هستند و باعث می‌شوند که نگاه ما به خود، دیگران و حتی دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم بسیار محدود شود.

اغلب ما دیگران را به خاطر کارهای بدی که کرده‌اند سرزنش می‌کنیم و می‌گوییم: «وای، چطور تونسته این کار رو بکنه.» اما تحقیقات نشان داده که همه ما قادر هستیم در شرایط خاص از مسیر درست منحرف شویم و خودمان را متقاعد کنیم تا کارهایی انجام دهیم که هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم. باید این واقعیت را بپذیرید که هر بخش از وجود ما نیاز به توجه دارد. پس وقتی انتخاب می‌کنیم که نیازهای بخشی از وجود خود را نادیده بگیریم، باید منتظر بروز فاجعه هم باشیم. زمانی که بپذیریم که هم آدم خوبی هستیم و هم آدم بد، به این ترتیب به راحتی سایه‌های تاریک دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهیم داد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

کاربر ۳۵۷۸۵۰۴
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

چه جوری میشه فایل رو انتقال داد؟ نوشته قابلیت انتقال فایل دارد

یاس زرتشت
۱۴۰۰/۰۷/۲۰

واقیعت ما ....دیدار با خود چه زیباست سپاس از تو دبی فورد که مرا به من نشان دادیی بهترینها نثار روح پر فتوحت

T.A.R.A2004
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خیلی عالی بود 🌱☺️

mehran
۱۴۰۰/۱۰/۰۵

میکرو کتابی کاربردی با متنی روان

کاربرzabih1375
۱۴۰۰/۰۹/۱۰

Ok

کاربر ۳۷۰۸۹۹۸
۱۴۰۰/۰۹/۱۱

چرا کتاب پخش نمیشه مسخره هست

MohamadReza MotaghiPour
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

در فصل پنج ثانیه ۴۸ اشتباه در گفتار هست گوینده محترم میگوید .. اگر خود واقعی مون رو بروز ندیم .. دیگران مارو دوست نخواهند داشت .... بنظرم .. اگر خود واقعی مون رو بروز بدیم .. درست به نظر

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان