دانلود و خرید کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب) دبی فورد ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب) اثر دبی فورد

کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند (خلاصه کتاب)

میکروکتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند خلاصه کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند نوشته دبی فورد است که با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور به دشمن خودتان تبدیل نشوید و بتوانید در زندگی موفق‌تر باشید.

درباره کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، یک راهنمای عمومی و کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند دست از اشتباه کردن و جنگیدن با زندگی بردارند و به سمت ذات الهی خود حرکت کنند. بسیاری از ما نقش‌هایی در زندگی ایفا می‌کنیم که واقعا از آنها راضی نیستیم. بسیاری فکر می‌کنیم که مورد ظلم قرار گرفته‌ایم و نمی‌توانیم کاری برای بهبود شرایط انجام دهیم. این میکروکتاب به شما کمک می‌کند تا به شناخت نیروهای درونی خود بپردازید و در بازی زندگی همیشه موفق و سربلند باشید.

خواندن کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دبی فورد

دبی فورد (Debbie Ford) یک متخصص شناخته شده بین‌المللی در زمینه تحول شخصی است. او علاوه‌بر نویسندگی، سخنران انگیزشی و مربی زندگی است. او هشت کتاب پرفروش در مورد دردهای درونی و مقابله با ترس را به رشته تحریر درآورده است. دبی فورد موسسه‌ای به نام «یکپارچگی فورد» تأسیس کرد تا آموزگارانی را در زمینه توسعه شخصی و بهبود مهارت‌های فردی تربیت کند. همچنین او یکی از نویسندگان پرطرفدار در دنیاست.

بخشی از کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

درک این موضوع که چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و چرا ما به بدترین دشمن خود تبدیل شده‌ایم، از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در مورد آن به دقت به تحقیق و بررسی بپردازیم.

پرده برداشتن از تاریکی عمیقی که همه انتخاب‌های ما را تحت تاثیر قرار داده، همچون سفری شگفت‌انگیز است که باعث آگاهی می‌شود. این سفر ما را به قلب دوگانگی‌های درونی‌مان می‌برد تا بفهمیم که دقیقا کی هستیم و چه کار می‌کنیم. برای از بین بردن همه ابهامات باید بتوانیم هر چه که انکار کرده‌ایم را بپذیریم و صادقانه با خود حقیقی‌مان روبه‌رو شویم. باید از هر چه که می‌ترسیدیم با شجاعت روبه‌رو شویم و برای تغییرات اساسی، محکم قدم برداریم. این حرکت از تاریکی به روشنایی، مسیری است که من در ۲۵ سال گذشته آن را طی کردم. با وجود اینکه چندین کتاب نوشته‌ام، اما هنوز هم احساس می‌کنم که حقایقی هست که باید به کشف آن‌ها بپردازم. اما من از ضعف‌ها و کاستی‌هایم فرار نمی‌کنم، آن‌ها را مانند موهبتی ارزشمند می‌پذیرم، چرا که باعث شده هم خودم و هم دنیایی که در آن زندگی می‌کنم را به خوبی بشناسم. با داشتن اطلاعات ارزشمند، کلید گشودن درهای بی‌انتهای زندگی را در دست خواهیم داشت که می‌تواند زندگی پُر معنایی برای ما رقم بزند.

نبرد پایان‌ناپذیر، تاثیر توپ بادی

برای اینکه متوجه شویم چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند، باید به سمت بررسی نیروهای درونی انسان‌ها برویم. نیروهایی که باعث می‌شوند کارهای عجیب و غیرعادی انجام دهیم و همه را متعجب کنیم. در مورد این موضوع هم داستان‌های زیادی شنیده‌ایم. ورزشکاری که با دوپینگ سعی داشته در مسابقات برنده شود اما رازش برملا می‌شود و او را از مسابقات بیرون می‌اندازند. 

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

محمدی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

به نظرم خیلی قشنگه

کاربر 3770058
۱۴۰۰/۰۹/۰۷

میتونه کتاب جالب واموزنده ای باشدخصوصا برای افراد پویایی که میخواهند خودشون رابشناسند

کاربر ۱۵۶۷۴۰۳afdhin ghaforiy
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

قشنگ و فوق العاده این کلمات فقط و فقط از یک مغز .و روح بزرگ و متفکر بر میاد درود بر نویسنده کتاب چرا ادمهای خوب کارهای بد میکنند .پاینده باشید

کاربر 5187081
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

این کتاب بنظر بنده متن و مفهومی شبیه بقیه کتاب های خودشناسی داشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
اگر می‌خواهیم که با خودمان آشتی کنیم و آینده خوبی داشته باشیم، باید با خود دروغین‌مان که از زخم‌ها، شکست‌ها و خودبیزاری‌ها ایجاد شده است، دوست شویم. قبل از هر چیز باید خود دروغین‌مان را بپذیریم، در غیر این صورت نمی‌توانیم با او به صلح برسیم.
maryamn75
باید بدانید که این خود حقیقی ما نیست که باعث می‌شود به جاده تاریکی‌ها برویم، این خود حقیقی ما نیست که شرافت و عزت‌نفس ما را به یغما می‌برد و باعث می‌شود احساس حقارت کنیم، بلکه نفس زخم خورده ماست. این نفس زخم خورده، قسمتی از وجود ماست که در مقابل وسوسه‌های مختلف به شدت آسیب‌پذیر است و می‌تواند به راحتی زحمت‌های ما را به باد بدهد.
maryamn75
زمانی که خود سالم ما دچار رنج‌های مختلف می‌شود و نمی‌تواند آن‌ها را به خوبی هضم کند، آن وقت سرگردان می‌شود. در نتیجه خود حقیقی و اصیل‌مان از ذات جاوادانه‌مان جدا می‌شود و برای اینکه احساس کامل بودن داشته باشیم، سراغ ساخت خودِ دروغین می‌رویم. این خود دروغین مانند یک نقاب می‌ماند که با کمک آن می‌توانیم درون زخم خورده‌مان را در آن مخفی کنیم. به این ترتیب جنگ درونی ما آغاز می‌شود.
maryamn75
که تصور می‌کنیم، خود را بروز می‌دهند. به همین دلیل تاکید دارم که انسان‌ها باید با زخم‌های گذشته خود روبه‌رو شوند، از آن‌ها درس بگیرند و همچنین برای رشد و کمال خود از آن‌ها استفاده کنند. برخی افراد تلاش می‌کنند تا احساس شرم خود را با تعریف کردن داستان‌های شکست خود به دیگران نشان دهند. برای اینکه بتوانیم با شرم و افسوس درونی
abcdefg

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان