دانلود کتاب صوتی غلبه بر شیطان با صدای امیر فرحان نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر شیطان اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر شیطان

نویسنده:ناپلئون هیل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غلبه بر شیطان

کتاب صوتی غلبه بر شیطان نوشته ناپلئون هیل یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری از مهم‌ترین فیلسوف موفقیت، است. این کتاب را با ترجمه‌ پوپک گل‌بالا و صدای امیر فرحان‌نیا منتشر شده است. 

درباره‌ی کتاب غلبه بر شیطان

بی‌تردید دکتر ناپلئون هیل مشهورترین نویسنده درزمینهٔ کتاب‌های خودیاری و معروف‌ترین متفکر و مبلغ و نویسندهٔ پرفروش همهٔ زمان‌ها است. این کتاب مصاحبه نویسنده با شیطان است.در این کتاب تأثیر آگاهی از اینکه شیطان واقعاً کیست و با ۹۸ درصد از موجودات زنده چه می‌کند را ـ از زبان خودش ـ در زندگی‌تان ببینید.

هیل به‌مثابهٔ برانگیزانندهٔ اندیشه، سفر این کتاب را به‌سرعت شروع می‌کند و ما را از میان زندگی خود و آنچه برایش پراهمیت بوده و موجب تغییر در زندگی‌اش شده عبور می‌دهد. هیل بزرگ‌ترین و سودمندترین اصول موفقیت روی این سیاره را آموخته بود، اما نمی‌دانست چگونه از آنها استفاده کند و در زندگی‌اش بهره گیرد. پیش‌بینی ما این است که این وضعیت هنوز هم برای بسیاری از مردم صادق است. حرف زدن و حتی گاهی فکر کردن به اندیشه‌ها آسان است. اما اینکه بخواهیم هر روز در مسیری مشخص و بر مبنای اصول و قوانینی خاص زندگی کنیم مستلزم اراده‌ای محکم و استوار است. شارون لچتر حرف‌های هیل را به زبان و فکر و فهم امروزی تبیین می‌کند.

هدف دکتر هیل بیان روشن و واضحی از فلسفه و عمل موفقیت فردی بود که موجب سعادت پایدار می‌شود. دانای درونش راهنمای او در یافتن رنگین‌کمان زندگی‌اش بود.

شنیدن کتاب غلبه بر شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های موفقیت و خودیاری از خواندن کتاب غلبه بر شیطان لذت می‌برند.

درباره‌ ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا متولد شد. خانه‌ی آن‌ها یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از سن سیزده‌سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد. او سعی کرد با پولی که از این راه به دست می‌آورد، خرج تحصیلش را بپردازد. با همین کار توانست وارد دانشگاه حقوق شود، اما از پس هزینه‌های برنیامد و آن را نیمه‌کاره، رها کرد. ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کار او تبدیل به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد که بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن تا کنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر ناپلئون هیل می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد.

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب غلبه بر شیطان

بدون هیچ عذر موجه برای اقداماتم، از شغلی که می‌توانستم به‌راحتی درآمد خوبی از آن داشته باشم کناره گرفتم و استعفا دادم. دوستان و همکارانم که فکر می‌کردند دیوانه‌ام از گفتن آن به من ابایی نداشتند.

راستش را بخواهید با آنها موافق بودم، اما هیچ کاری از دستم ساخته نبود. در پی خوش‌بختی بودم ولی آن را نیافته بودم. حداقل این توضیحی بود که می‌توانستم برای اقدامات غیرعادی‌ام داشته باشم. کدام انسان است که واقعاً خودش را بشناسد؟

دوباره دچار «آشوب» درونی شدم. خوش‌بخت نبودم. هر روز بیش از پیش برایم آشکار می‌شد که هیچ میزانی از پول خوش‌بختم نمی‌کند.

چند سال پیش می‌توانستم این را دربارهٔ خودم بنویسم. اما وقتی اقدام به این کار کردم با ترک موقعیتی که به‌رغم مناسب بودنش ازلحاظ مالی در راستای خواست شخصی‌ام نبود، درهای جدیدی به رویم گشوده شد. این حرکت به بهترین تصمیم زندگی حرفه‌ای من تبدیل شد. آیا زمانی را در زندگی به‌یاد می‌آورید که تصمیم سختی در زندگی‌تان گرفته باشید... اما بدانید تصمیمی درست گرفته‌اید حتی اگر دیگران شما را زیر سؤال ببرند؟ 

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظرات کاربران

MasoudTM64
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

یکی از بهترین کتاب های ناپلئون هیل و از خوبترین ها در زمینه خودشناسی است و پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخوانید یا صوتی بشنوید. یقین بدونید که از خواندن این کتاب خسته نخواهید شد.

کاربر ۱۹۰۱۸۹۶
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

عصاره نظریات و افکار ناپلئون هیل اسطوره ای در زمینه رشد، موفقیت، خودشناسی و خودسازی در این کتاب مطرح میشود. تفاوت این کتاب با کتابهای قبلی و مشهور تر ناپلئون هیل رک و پوست کنده حرف زدن ان است برای

- بیشتر
Iliya
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

فقط میتونم بگم کاش زودتر با این کتاب آشنا میشدم. اگر کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و آثار ناپلئون هیل را علاقه‌مند هستید حتما این کتاب را بارها گوش کنید تا به درک بهتری از مطالب هیل برسید. ممنون از طاقچه برای

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
تومان