دانلود کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

نویسنده:دبی فورد
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند نوشته دبی فورد، نویسنده و سخنران آمریکایی است.

 درباره کتاب صوتی چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

درک این مسئله که چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند و چرا ما به بدترین دشمنان خودمان تبدیل می‌شویم یکی از مهم‌ترین کاوش هایی است که باید در زندگی انجام دهیم. پرده برداشتن از تاریکی‌هایی که همه انتخاب‌های ما را تحت تأثیر قرار می دهند و به همه تجارب انسانی ما راه پیدا می‌کنند سفری شگفت‌انگیز و آگاهی‌بخش است.

 این سفر ما را به قلب دوگانگی نور و ظلمتی می‌برد که درون تک تک ما حکمرانی می‌کند، نبردی سخت و در عین حال جالب چون  بیشتر ما حتی نمی‌دانیم چه کسی هستیم. ما برای دیدن دنیا از چشم‌اندازی که می‌شناسیم راه‌های زیادی طی می‌کنیم و هر کاری گمان می‌کنیم برای حفاظت از خود لازم داریم، انجام می‌دهیم؛ چه خوب باشد و چه بد. به همین دلیل است که در این چالش باید قدم از راهی که سال‌ها پیموده‌ایم بیرون بگذاریم و مکانیزم‌های پنهانی که به ما و اطرافیانمان آسیب می‌زنند بشناسیم. 

این جستجو در دوگانگی‌ها، ابهامات و دورنگی‌های ذات خود مستلزم آن است که ما هرچه را انکار کرده‌ایم صادقانه بپذیریم، برای هرچه شرمسار بوده‌ایم همدردی کنیم و از هرچه ترسیده‌ایم با شجاعت روبه‌رو شویم. این فرایند نه برای سرپوش گذاشتن است، نه برای فرار کردن و نه برای وانمود کردن این‌که هر کاری به ضرر خود و دیگران انجام داده‌ایم چندان مهم نبوده است. این فرایند ما را وادار می‌کند به رفتارهای مخربمان بیندیشیم و تأثیر آن‌ها را ناچیز نپنداریم، اعتراف کنیم به چه قیمتی برایمان تمام شده‌اند و چگونه به بدترین دشمن ما تبدیل شده‌اند. برای پایان بخشیدن به این خودویرانگری ما باید خود را به چالش بکشیم و دریابیم چگونه با اولین جدایی از ذات ناب خویش یک خود ساختگی یا آن‌گونه که نویسنده در این کتاب از آن نام برده «خود دروغین» ساخته‌ایم. خود دروغین ما موجودی است که ما را به راه‌های اشتباه می‌کشاند، رابطه‌های ما را تباه و رؤیاهایمان را نابود می‌کند.

این کتاب راهی مطمئن معرفی می‌کند تا با وسوسه‌هایی که شما را به سمت گذشته می‌کشاند بجنگید و گام  به دنیای نامحدود خود واقعی‌تان بگذارید.

 شنیدن کتاب چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره دبی فورد

دبی فورد نویسنده برگزیده پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و کارشناس متبحر بین‌المللی در عرصه تحول فردی است. مجموعه نه‌گانه او با نام‌های سایه‌ات را در آغوش بگیر، جدایی معنوی، نیمه تاریک جویندگان نور، بهترین سال زندگی شما، سؤال‌های درست، راز سایه، پاک‌سازی آگاهی در بیست‌ویک روز، شجاعت غلبه کردن بر ترس و برانگیختن اعتمادبه‌نفس و نیز کتابی که در دست دارید به ده‌ها زبان زنده دنیا ترجمه شده است و به عنوان ابزار آموزشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی سرتاسر جهان به کار گرفته می‌شوند. او همچنین نویسنده همراه کتاب‌های نامه‌ای از بهشت با آلن گویر و تأثیر سایه با دیپاک چوپرا و ماریان ویلیامسون۱۸ می‌باشد. دبی فورد بنیانگذار مؤسسه «تربیت یکپارچگی وجود» است که مرکزی برای رشد فردی است و افراد با مهارت و علاقمند را در فرایندی برای مربیگری پرورش می‌دهد. صدها مربی کارآزموده این مؤسسه، روش منحصربه‌فرد دبی فورد را برای کمک به افراد و هدایت آن‌ها به والاترین تجلی وجودشان به کار می‌برند.

رسالت دبی فورد «الهام بخشیدن به بشریت و هدایت ایشان به مقصد زندگی یکپارچه» است. او علاوه بر سخنرانی در همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف در سرتاسر آمریکا و کانادا شخصاً «فرایند سایه» خود را برگزار می‌کند که کارگاه سه روزه‌ متحول‌کننده‌ای است که افراد در آن عشق ورزیدن به خویش و رهایی عاطفی را تجربه می‌کنند. دبی فورد از طریق وب‌سایت خود و برگزاری کلاس‌های از راه دور، مشاوره تلفنی و دیگر ابزارهای کمکی هزاران نفر در سرتاسر دنیا را به افکار خویش جذب کرده است و همچنین نویسنده مقالات «سؤالات درست در عمل» در خبرنامه‌ای تخصصی است.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

sheyda zafari
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

عالی

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان