دانلود کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ اثر مارک مک کورمک

دانلود و خرید کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟

خلاصه کتاب صوتی واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ اثر مارک مک کورمک یکی از کتاب‌های مجموعه دامیز است. این کتاب با ترجمه سعید خاموش و صدای سحر بیرانوند منتشر شده است. این خلاصه کتاب صوتی، مهمترین پیشنهادات متن کامل کتاب را شامل می‌شود.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

درباره کتاب واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟

بعضی‌ها دوست دارند همیشه تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزارها را در اختیار داشته باشند بدون این که فکر کنند آیا این ابزارها کاربردی برایشان دارد یا نه. آنها دوست دارند ابزرا جمع کنند حتی اگر یکی از آنها یکبار هم به کارشان نیایید. از طرف دیگر تولیدات گسترده‌ تکنولوژی امروزی و تبلیغات فراگیر شرکت‌ها، باعث می‌شود که افراد زیادی علی‌رغم نیازهایشان، سالانه هزینه زیادی را خرج وسایلی کنند که به آن‌ها نیاز ندارند.

مک کورمک در این کتاب با روش‌هایی به شما آموزش می‌دهد تا خود را از این خرج‌های بیهوده خلاص کنید و تنها ابزاری را بخرید که نیاز دارید. او می‌گوید که اگر کارکرد و اهمیت هر وسیله را به خوبی بدانیم، قطعا به آسانی متوجه می‌شویم که آن وسیله به کار ما می‌آید یا خیر.

شنیدن کتاب واقعا چه اندازه وسیله و ابزار نیاز دارید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند مسیر موفقیتشان را کوتاه‌تر کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۶,۷۰۰
۱۶,۰۲۰
۴۰%
تومان