دانلود کتاب صوتی زن توانا با صدای مریم محبوب لایزال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن توانا اثر فان گرمر

دانلود و خرید کتاب صوتی زن توانا

نویسنده:فان گرمر
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زن توانا

کتاب صوتی زن توانا اثری از فان گرمر است که با ترجمه سیمین موحد و صدای مریم محبوب می‌شنوید. این اثر نکات ارزشمندی برای بانوان دارد.

درباره کتاب صوتی زن توانا

این کتاب نکاتی ارزشمند و مفید از زندگی زنان بزرگ و موفق دنیا برای شما بازگو می‌کند. زنان قدرتمندی که زندگی موفقی داشته‌اند. گرمر در این کتاب مصاحبه‌هایش با زنان موفق را گردآورده است زنانی نظیر هیلاری کلینتون، ارلی فیورینا، ارین براکوویچ و...

 او با این کتاب به مخاطب می‌اموزد چطور بدون این که برای خود دشمن بسازند در بحث‌ها پیروز شوند، بر تنهایی و احساس ضعف خود غلبه کنند و با پایدرای بر ارزش‌هایشان با دیگران توافق کنند. چگونه اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و بی هیچ احساس گناه و تقصیری به پیش بروند.

 این کتاب دوازده فصل دارد: «شما اسبی سرکشید؟»، «موفقیت مال نازک‌نارنجی‌ها نیست»، «به عرصه‌ی مدیریت خوش آمدید»، «من همینم که هستم»، «خصوصیات متفاوت برای افراد متفاوت»، «نبردهای خودتان را انتخاب کنید»، «جنگ لفظی»، «درخواست بزرگ»، «ممنوعیت قدرت»، «مقصر شما نیستید»، «فقط انجامش بدهید» و «لزوم همکاری و همفکری».

 شنیدن کتاب زن توانا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه زنانی که قصد دارند توانایی‌های اجتماعی، روحی، عاطفی، معنوی و فکری خود را  بیشتر کنند مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره فان گرمر

فان گرمر نویسنده پرطرفدار ۹ کتاب است از جمله کتاب اپرا و خرد سخت برنده است. گرمر در بیش از ۸۰ شرکت سخنرانی کرده است و چهار بار در مقام خبرنگار نامزد دریافت جایزه پولیتزر شده است. 

بخشی از کتاب زن توانا

وقتی اتفاق ناعادلانه، خشن، یا نادرستی می‌افتد، چه‌کار کنیم که زبان‌بسته نباشیم؟ من وقتی با اتومبیلم به طرف خانه می‌روم، مدام به جوابی درست و حسابی فکر می‌کنم. نظریه سم هورن این است: اولاً، وقتی نمی‌دانید چه بگویید، اصلاً هیچ‌چیزی نگویید. خصوصا از کلمه «من» استفاده نکنید. مثلاً اگر کسی بگوید: «تو خیلی احساساتی و تدافعی هستی» و شما بگویید: «من احساساتی و تدافعی نیستم»، خب، حالا ناگهان هستید. هورن می‌گوید: «می‌بینید که هر صحبتی در جهت انکار اتهامات، باعث جر و بحثی می‌شود که در آن مرتب به همدیگر جواب می‌دهیم ــ چرا هستی، نه نیستم، چرا هستی، نه نیستم.» به جای این کار، برعکس عمل کنید و بپرسید: «منظورت چیست؟» یا «چرا این حرف را می‌زنی؟» یا «چرا این‌طور فکر می‌کنی؟»

 هورن می‌گوید این کار توپ را در زمین طرف مقابل می‌اندازد. اگر حرفش درست باشد، این سؤالات و پاسخ‌های متعاقب آن مسئله واقعی را فاش خواهد کرد. حالا به جای حمله کردن می‌توانید به مسئله اصلی بپردازید. اگر فقط خواسته سرزنشتان کند، این پرسش‌ها وادارش می‌کند که توضیح بدهد. «یکی از مهم‌ترین چیزهایی که زنان در دنیای تجارت باید بفهمند این است که مجادله کلامی عادی است. مردان این‌طور باهم حرف می‌زنند. آن‌ها همدیگر را سرزنش و مسخره می‌کنند. همدیگر را مسخره می‌کنند، و این کارشان واقعا عادی است.» اینکه برگردید و بگویید: «دیگران این کار را دوست دارند؟» یا «دیگران می‌گذارند با آن‌ها این‌طور حرف بزنید؟» تنش را خنثی می‌کند. رونالد ریگان استاد این کار بود. در جریان مبارزه انتخاباتی او برای کسب مقام ریاست جمهوری امریکا، رقیبش جیمی کارتر به او حمله کرد و گفت که مخالف بیمه سلامت عمومی است. ریگان جواب داد: «خودتی». او هیچ منظور بدی نداشت. پاسخ‌هایش طنزآمیز، سریع، و گزنده بود. او موفق شد کارتر را از میدان به در کند، و آن لحظه نقطه عطف مبارزه انتخاباتی او تلقی شد. قوانین دعوای لفظی ۱. هدف شما برنده شدن نیست. 

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۱۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۱۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان