دانلود کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ با صدای شیرین امامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ اثر نیومی مک‌دوگال

دانلود و خرید کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟

معرفی کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟

سخنرانی صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ سخنان نیومی مک دوگال است. که با ترجمه پوریا جارچی و صدای شیرین امامی منتشر شده است. 

درباره شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟

نیومی مک دوگال در این سخنرانی توضیح می دهد فقط ۵ درصد فیلمسازان استدیویی زنان هستند و هالیوود به زنان فرصت نمی‌دهد خودشان را نشان دهد. اما آیا آنان از مردان ضعیف‌ترند؟ این سخنرانی پاسخی به باور اشتباه درباره فیلمسازان زن است

او در این سخنرانی تد، از زنان و تجربیات فیلمسازی آنان می‌گوید و سعی دارد جهان جنسیت زده هالیوود را شرح دهد. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

شنیدن شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب ها، سخن‌رانی‌ها و موضوعات حوزه موفقیت از این کتاب لذت خواهند برد. 

 بخشی از سخنرانی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟

مرحله دوم: فیلم بسازید. مخاطبم همه فیلمسازهای زن تو کل دنیا هستن. ازتون می‌خوایم که شجاع باشید. شرایط فیلمسازی برای شما سخت‌تر هم میشه. در واقع هرکسی تو این صنعت مدام درِ گوشتون می‌خونه که داستان‌هایی که می‌خواید تعریف کنید برای کسی اهمیت نداره. ولی در هرصورت ازتون می‌خوایم که فیلم‌هاتون رو بسازید. اون سهم ۱۸ درصدی تو فیلم‌های خیلی کم‌هزینه رو خودمون باید بیشترش کنیم. منتظر اجازه‌ی دیگران نباشید. منتظر نباشید تا انتخابتون کنن، چون سهم ۹۵ درصدی مردها نشون می‌ده که این اتفاق نمیفته. جذب سرمایه کنید. به فامیل و آشناهاتون نامه بنویسید. می‌دونم که چقدر سخته، اما مجبورید که فیلمتون رو بسازید. الان، امروز، و فیلم بلند بسازید، نه کوتاه. فیلم‌ّهای شما مخاطب دارن و می‌خوان و باید که اون‌ها رو تماشا کنن.

مرحله سوم: روی همدیگه سرمایه‌گذاری کنید. همکاران فیلمساز من، حس می‌کنم که دیگه نباید انرژیمون رو صرف سیستمی کنیم که مارو نمی‌خواد. باید مخاطب خودمون رو پیدا کنیم و در جهت افزایش اون‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. فقط باید یه راهی برای ساخت فیلممون پیدا کنیم و برسونیم به دست مخاطبی که می‌خواد تماشاشون کنه. همین. کل قضیه همینه. و این وسط هرکاری که اون‌ّها بکنن اهمیتش رو از دست می‌ده. از سینماروها می‌خوام رو ما سرمایه‌گذاری کنن. کمکمون کنید تا فیلم‌های که می‌خواید رو بسازیم. اگر می‌تونید ۲۵ دلار به کمپین یه فیلمساز زن کمک کنید عالیه، این کار رو بکنید. اگر می‌تونید پول بیشتری کمک کنید تا بتونیم سهم ۱۲ درصدی از فیلم‌های بین ۱ تا ۵ میلیون رو افزایش بدیم، خواهش می‌کنم این کار رو انجام بدید. برای دیدن نیمه‌ی دیگه‌ی داستان سرمایه‌گذاری کنین.

مرحله چهارم: از طریق تجارت و کسب‌وکار ساختار رو بهم بزنید. روی صحبتم با همه‌ی تجار و کارآفرین‌هاست. تو دنیا خیلی از این اتفاق‌ها نمیفته ولی الان تو یه موقعیت طلایی هستیم که می‌تونیم هم تاثیر بزرگی رو جامعه بذاریم و هم همزمان پول دربیاریم. سیستم هالیوود در حال به هم ریختنه. مدل‌های قدیمی سرمایه‌گذاری و توزیع داره از کار میفته. لطفا کمک کنید تا زودتر این اتفاق بیفته. یه مثال می‌زنم. در حال حاضر با همراهی چند تا زن دوست‌داشتنی دیگه داریم یه صندوقی راه می‌ندازیم به اسم «صندوق ۵۱» که یه صندوق سرمایه‌گذاریه که هزینه‌ی فیلم‌ّهایی که زن‌ها می‌نویسن یا کارگردانی می‌کنن یا تهیه‌کنندشون هستن رو تو محدوده‌ی بین ۱ تا ۵ میلیون دلار تامین می‌کنه. ما برای تعداد خیلی زیادی فیلمساز زن این فرصت رو فراهم می‌کنیم که فیلمشون رو بسازن و برسونیمش به مخاطب بالقوه‌ش. هم به برابری جنسیتی کمک می‌کنه و هم برای کسب‌وکار خوبه. اما این فقط یه نمونه بود. ما به موارد بیشتری نیاز داریم. فضا برای بیشتر از این‌ها وجود داره. دارم بهتون می‌گم: هالیوود پول رو گذاشته روی میز. بیاید و برش دارید.

شاید این کارها به نظر خیلی زیاد بیاد ولی باور کنید که شدنیه. یه سیستم تثبیت‌شده هیچوقت با درخواست کردن تغییر نمی‌کنه. وقتی تغییر می‌کنه که همه‌ی کسایی که به چیزی که خواستن نرسیدن بلند میشن و تغییر رو ایجاد می‌کنن. شما نمی‌خواید این اتفاق بیفته؟ من که می‌خوام ببینم اون ۵۱ درصد دیگه‌ی جامعه چه حرفی واسه گفتن داره. می‌خوام فیلم‌های ببینم که درباره‌ی کسایی که با من تفاوت دارن صحبت می‌کنه. دوست دارم زن‌هایی رو تو فیلم‌ها ببینم که اندام فوق‌العاده ندارن. می‌خوام به پسر کوچولوهامون این امکان رو بدیم تا با شخصیت‌های زن همذات‌پنداری کنن تا بتونن به مردهای کامل‌تری تبدیل شن. و قطعا می‌خوام به اون دختر کوچولویی که احتمالا الگوی واقعی‌ای تو زندگی نداره فرصتی بدیم تا توی فیلم‌ها زن‌هایی رو ببینه که قادر به انجام هرچی آرزوش رو داره هستن.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان