دانلود کتاب صوتی قانون توانگری با صدای گیتی خوشدل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون توانگری اثر کاترین پاندر

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون توانگری

گوینده:گیتی خوشدل
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۳از ۳۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون توانگری

کتاب صوتی قانون توانگری کتابی از کاترین پاندر نویسنده‌ی صاحب‌نام کتاب‌های خودیاری و موفقیت است. تمرکز پاندر در این کتاب عبور از رکود و مشکلات اقتصادی و رسیدن به رفاه مالی و ثروت است. او رسیدن به رفاه اقتصادی را رسالت هر فرد می‌داند؛ تلاش او برای آگاهی مخاطبانش از روش‌های شرافتمندانه‌ی ثروتمند‌شدن و توانگری است، غایتی که رسیدن به آن را برای هر فردی ممکن می‌داند. این کتاب با ترجمه و صدای گیتی خوشدل منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون توانگری

کتاب صوتی قانون توانگری اثری از کاترین پاندر نویسنده‌ی پرمخاطب حوزه‌ی موفقیت است. این کتاب در سال ۱۹۶۰ منتشر شد و توانست استقبال وسیع مخاطبان را برانگیزد. کاترین پاندر که خود کشیش و معلم معنوی است، فضیلت‌دانستن فقر را به‌شدت نکوهش کرده و داشتن رفاه اقتصادی و توانگری مالی را نه‌تنها تحسین می‌کند که رسیدن به آن را وظیفه‌ی هر شخص می‌داند. با توجه به این‌که باور به فقر به‌مثابه یک موهبت معنوی ریشه‌ای کهن و بعضا الهیاتی به‌خصوص در میان مسیحیان دارد، پاندر برای اثبات عقاید و ایده‌های خود روشی جسورانه را در پیش گرفت. او فقر را جهنمی زاییده‌ی کوری انسان و تجربه‌ای ناپاک و خوارکننده خواند که سبب می‌شود زندان‌ها از دزدان و جنایتکاران پر شود. او اعتیاد، فساد، فحشا، خودکشی و مجرم‌سازی از کودکان پاک و معصوم را حاصل فقر دانسته و به‌عنوان یک کشیش وظیفه‌اش را مبارزه با فقر از راه آگاه‌سازی انسان‌ها از توانایی‌های خود برای رسیدن به تمکن مالی با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌های اجتماعی میخواند.

پاندر در کتاب صوتی قانون توانگری پس از شرح عقاید خود در مذمت فقر و تاکید بر ظرفیت‌های وجودی انسان و وسعت و غنای جهان از نظرگاه مذهبی خود در فصل اول کتاب با عنوان «حقیقت تکان‌دهنده درباره‌ی توانگری»، در هفده فصل بعدی، قوانین و اصولی را که هر فرد برای رسیدن به کامیابی مالی به آن‌ها نیاز دارد، طبقه‌بندی کرده و شرح داده است. پاندر این اصول را خود نیز آزموده است، آن هم پس از گذر از دورانی سخت که شامل مرگ همسر و تنها ماندن با کودک خردسالش، بدون توانایی مالی و مهارتی برای کسب درآمد بود. او توانست بر مشکلاتش فائق آید و به ثبات مالی و ثروت دست پیدا کند.

پاندر مبدأ حرکت به سوی کامیابی را ذهن انسان دانسته است. باور انسان به این‌که می‌تواند به موفقیت برسد و خود را از شر محدودیت‌ها برهاند، گام ابتدایی این حرکت است. ویژگی مهم کتاب صوتی قانون توانگری توجه به جزئیات و ایجاد امکان تغییر در تمامی ابعاد برای خوانندگان است. درست است که تمرکز کتاب بر کامیابی اقتصادی است، اما اصول بنیادین مطروحه در این کتاب صوتی می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی راهگشا باشد. اصولی مانند «قانون خلأ» که همگان را دعوت به زدودن عوامل مزاحم و اضافی در هر شکل و گونه‌ای که هستند، می‌کند تا فضا برای پیشرفت و رسیدن به برکت و نعمت مهیا شود. قوانین دیگری همچون «قانون خلاقیت»، «قانون تخیل»، «قانون فرمان»، «قانون صعود»، «قانون دعا»، «قانون اعتمادبه‌نفس»،«قانون پشت‌کار و سماجت» و اصولی همچون چگونگی عمل در زمان بدهکاری و بازگرداندن قرض و چگونگی رسیدن به ثبات و استقلال مالی، همگی برای حرکت همه‌جانبه به سوی موفقیت و ثبات مالی با توجه به عوامل موثر گوناگون شرح داده شده‌اند.

کتاب صوتی قانون توانگری با ترجمه‌ و خوانش گیتی خوشدل توسط انتشارات واوخوان منتشر شده است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی قانون توانگری را به علاقه‌مندان کتاب‌های روانشناسی، موفقیت و راهنمای رسیدن به کامیابی و پیشرفت اقتصادی در حوزه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر دوست دارید با دید بهتری به کار و زندگی و امور مالی خود بنگرید، این کتاب صوتی را بشنوید.

چرا باید کتاب صوتی قانون توانگری را بشنویم؟

این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند نگاه کلی‌تان به زندگی را تغییر دهید و این فرصت را پیدا کنید تا بتوانید موفق‌تر باشید و در محیط‌های مختلف بهتر عمل کنید و از همه مهم‌تر از فقر فاصله بگیرید. کتاب صوتی قانون توانگری شما را توانگر می‌کند و به نوعی به شما یادآوری می‌کند چه توانایی‌هایی دارید و تا به‌حال آن‌ها را نادیده گرفته‌اید. 

درباره‌ی کاترین پاندر

کاترین پاندر کشیش و عضو سازمانی مذهبی به‌نام کلیسای یکپارچه و نویسنده‌ی آمریکایی است. پاندر در چهاردهم فوریه‌ی سال ۱۹۲۷ در هارتسویل کارولینای جنوبی به دنیا آمد. او ابتدا در رشته‌ی بازرگانی مدرسه‌ی یونیتی مینسترال و پس از آن در رشته‌ی علوم آموزش تحصیل کرد و از سال ۱۹۵۸ به جامعه‌ی کشیشان پیوست. پاندر سال‌ها در مجموعه‌ای به‌نام کلیسای یک‌پارچه در نقاط مختلفی از آمریکا فعالیت کرده است. او در قامت یک نویسنده‌ی پرمخاطب‌ نیز ظاهر شد و اولین کتابش را با عنوان «قوانین پویای کامیابی» در سال ۱۹۶۰ منتشر کرد. این کتاب که با عنوان قانون توانگری به فارسی نیز ترجمه شده است، موفقیتی وسیع برای او به ارمغان آورد. او در این کتاب بر توانایی انسان بر غلبه بر موانع و رسیدن به رفاه و ثروت تمرکز کرده است. نگاه امیدبخش او که حاصل برداشت متفاوتش از مسیحیت و کتاب مقدس است توانست نظر بسیاری از مردم به‌خصوص باورمندان به معنویت را به خود جلب کند. پاندر پس از انتشار کتابش با یک مصیبت بزرگ مواجه شد. این فقدان رخداد تلخ مرگ همسر او و متعاقبا دست‌وپنجه نرم کردن با فقر و همزمان سرپرستی فرزندی خردسال بود. پاندر پس از تدوین قوانین عمومی رسیدن به رفاه و توانگری و انتشار کتاب، سخنرانی‌های متعددی را در جای‌جای آمریکا انجام داد تا همگان را از قواعد برساخته‌ی خود برای کامیابی آگاه کند.

پاندر در ارائه‌ی ایده‌های خود در موفقیت، از روایات مذهبی مسیحی بهره‌ی بسیار برده است. او بر خلاف رهبانیت بی‌تفاوت به دنیا، رسیدن به رفاه مادی را وظیفه‌ی الهی انسان‌ها خوانده است و دنیا و نعمت های آن را موهبتی از جانب خدا برای بهره‌ی انسان توصیف نموده است. پاندر در فقر و دوری از دنیا هیچ فضیلتی نمی‌بیند و آن را مذموم و مایه‌ی تباهی جامعه‌ی انسانی و گسترش بزهکاری دانسته است. از پاندر علاوه‌بر کتاب صوتی قانون توانگری، کتاب‌های دیگری از جمله، «قدرت دعا»، «شهامت موفق شدن»، «از دولت عشق»، «شور هستی»، «قانون شفا»، و «چشم دل بگشا» به فارسی ترجمه و منتشر شده است. کتاب‌های پاندر در زمره‌ی پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آثار در زمینه‌ی موفقیت و خودیاری بوده‌ است.

نظرات کاربران

mina
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

اگر در زندگیتون مشکل مالی، عاطفی، معنوی.. هر چه که دارید حتما و شدیدا این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم، کتاب ترجمه خیلی خوبی داره، نکته ی دیگر این کتاب اینکه اگر این کتاب رو بخونید میشه بهترین کتاب و

- بیشتر
کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

گوینده خیلی صدای کسل کننده داره نمونه گوش کردم ولی قابل شنیدن نیست

sogol
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

اصلا صدای خانم گیتی خوشدل انرژی نداشت.بابا برای همچنین گنجینه ای باید صدای پرانرژی باشه من که به شخصه اصلن حال نکردم با اینکه کتاب بینظیره و ترجمه شون عالیه ولی گویندگی صفره.

♡مـیم‌نـونــ♥︎
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

کاش گوینده عوض بشه:/ اصلا صداش رو نپسندیدم

کاربر ۵۱۶۲۰۵۶
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

لطفاً گوینده رو عوض کنید

محمد
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

گوینده اصلا خوب نیست ، خیلی خشک و توی یک ریتم و بدون مکث صحبت میکنه ، انگار اولین بارش هست کتاب رو میخونه ، هیچ آهنگ و هیجانی توی صحبت کردنش نداره .

کاربر ۲۸۴۸۰۰۳
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

کمی از کتاب رو چند ماه پیش گوش دادم و کنار گذاشتم .صدای گوینده احتمالا برای قصه های کودکان بیشتر جواب میده ولی برای این کتاب متاسفانه مناسب نیست آدم رو مشتاق به شنیدن نمیکنه .اگه با یک گوینده دیگه

- بیشتر
Mahsa Bolvari
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

یک داستان مدام تکرار میشود و گویندگی خیلی بد است. صدای بدون فراز و نشیب و حوصله سر بر.اصلا پیشنهاد نمیکنم

مهرانه
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

کتاب فوق العاده ای هست پی دی افش بهتره

13615602
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

کتاب بسیار عالی هست حتما بخوانید

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۵۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۶۵۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان