دانلود کتاب صوتی بازگشت گرگ ها با صدای نجمه واحدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازگشت گرگ ها اثر ابی ومبک

دانلود و خرید کتاب صوتی بازگشت گرگ ها

معرفی کتاب صوتی بازگشت گرگ ها

کتاب صوتی بازگشت گرگ ها اثری از ابی وامبک است که با ترجمه فرح رادنژاد و صدای نجمه واحدی می‌شنوید. این کتاب قرار است به ما کمک کند تا دوباره به هم بپیوندیم، قدرتمان را بازیابیم و نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم. 

درباره کتاب صوتی بازگشت گرگ ها

بازگشت گرگ‌ ها فراخوانی انگیزه‌بخش برای زنان است. ابی وامبک که یکی از مهم‌ترین فوتبالیست‌های زن دنیاست، حاضر نشد تا به کلیشه‌ها اجازه دهد او را تعریف کنند. او روی پای خودش ایستاد و تلاش کرد تا دنیا را برای زنان به جایی بهتر بدل کند. مدال طلای المپیک را دو بار از آن خود کرد، رکورد جهانی گل‌ ملی را بین زنان و مردان شکست و آنچنان برای فوتبال زنان تلاش کرد که به کاپیتان تیم بدل شد. اما از آن مهمتر عرصه فوتبال زنان را به عرصه‌ای تبدیل کرد که امروزه مانند فوتبال مردان اهمیت دارد و به همان اندازه روی آن سرمایه گذاری می‌شود. در حقیقت او با کمک خرد مثال‌زدنی‌اش به نمادی از قهرمانی تبدیل شد. او، در جایگاه کاپیتانی تیم قهرمان جام جهانی زنان در سال ۲۰۱۵، فرهنگی نه تنها سرشار از برتری که سرشار از افتخار، تعهد، مقاومت و خواهرانگی ایجاد کرد. او کمک کرد گروهی از زنان منفرد به یکی از موفق‌ترین، قدرتمندترین و متحدتترین گله‌گرگ همۀ زمان‌ها تبدیل شود.

حالا هم در این کتاب هم به زنان کمک می‌کند تا قدرت فردی خویش را طلب کنند و بر اساس هشت قانون نوین گله متحد خود را شکل دهند و برای همیشه نتیجه بازی را تغییر دهند. او پیام خاصی برای همه زنان دارد: «شما هرگز شنل قرمزی نبوده‌اید، شما همیشه گرگ بوده‌اید. باید از مسیر خارج شده، دست در دست یکدیگر مشعل راهی جدید را برافروزید!» او از ما می‌خواهد که قوانین کهنه را که هرگز زنان را به حساب نمی‌آورند، رها کنیم. و از هشت قانون جدیدی تبعیت کنیم که امکان می‌دهند زنان چشم‌انداز و جهان خود را تغییر دهند. سه مورد از این قوانین عبازتند از:

قانون اول: سپاسگزار داشته‌هایتان باشید و چیزی را که سزاوارش هستید، طلب کنید.

قانون دوم: شکست را به نیروی محرکه تبدیل کنید.

قانون سوم: برای قهرمان شدن دیگری تلاش کنید.و...

بازگشت گرگ‌ ها را به چشم فراخوانی ببینید که به تک تک‌مان کمک می‌کند تا نیروی گرگ درون و قدرت گله‌مان را بشناسیم. چراکه اگر بازی کردن با قوانین کهنه ادامه دهیم، هرگز نخواهیم توانست نتیجه بازی را تغییر دهیم.

کتاب صوتی بازگشت گرگ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بازگشت گرگ ها، کتابی است برای تمام زنانی که دوست دارند قدرت و توانمندی خودشان را به دنیا نشان دهند.

درباره ابی وامبک

مری ابیگیل «ابی» وامبک (Mary Abigail "Abby" Wambach) ۲ ژوئن ۱۹۸۰ میلادی در روچستر، نیویورک به دنیا آمد. او بازیکن فوتبال اهل ایالات متحده آمریکا است که در تیم ملی توپ می‌زند و در پست مهاجم برای تیم مجیک جک بازی می‌کند. ابی وامبک با ۱۸۳ گل رکورد بیشترین تعداد گل بازی‌های ملی در ورزش فوتبال در تاریخ جهان را دارد. او در سال ۲۰۱۷ با گلنن دویل ملتن، نویسنده کتاب جنگجوی عشق، ازدواج کرد.

نظرات کاربران

Nik
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

صدای گوینده بسیار کسالت اور است ،برای لالایی خوب است.

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان