دانلود کتاب صوتی هنر اغواگری (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر اغواگری (خلاصه کتاب) اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر اغواگری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر اغواگری (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی هنر اغواگری (میکروکتاب) نوشته رابرت گرین است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب هنر اغواگری است که به شما یاد می‌دهد چطور بر دیگران مسلط شوید.

درباره کتاب صوتی هنر اغواگری (میکروکتاب)

کتاب صوتی هنر اغواگری کتابی است که راه نفوذ بر دل‌ها و تحت تاثیر قرار دادن دیگران را با ارائه داستان‌های مختلف تاریخی به شما می‌آموزد. این کتاب به نوعی یک راهنمای عملی است و افراد می‌توانند نکات مهم آن را در موقعیت‌های مختلف به کار بگیرند، دیگران را اغوا کنند و روی دیگران تاثیر بگذارند. رابرت گرین (Robert greene)، نویسنده و سخنرانی محبوب و مطرح در سطح جهان است. او کتاب‌های زیادی را در زمینه قدرت، استراتژی و روش‌های جنگی به چاپ رسانده که هر کدام علاقه‌مندان خاص خود را دارد. معروف‌ترین کتاب او ۳۳ استراتژی جنگ است که با تلفیق وقایع تاریخی و وصل کردن آن به زندگی روزمره، شاهکاری در دنیای نویسندگی خلق کرده است. میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

شنیدن کتاب صوتی هنر اغواگری (میکروکتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی هنر اغواگری (میکروکتاب) را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در کار و اجتماع پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هنر اغواگری (میکروکتاب) می‌شنویم

قانون اغواگری شماره یک: به قلمرو روح دیگران وارد شوید در سال ۱۹۶۱ از سیدنی آدامز «Sydney Adams» که یک روزنامه‌نگار معروف و مطرح آمریکایی بود خواسته شد با شخصی به نام سوکارنو «Sukarno»، رئیس‌جمهور اندونزی، مصاحبه‌ای اختصاصی را انجام دهد. سوکارنو در آن سال‌ها به شخصیت برجسته سیاسی تبدیل شده بود و نقش مهمی در گسترش روابط دیپلماتیک ایفا می‌کرد. این موضوع فرصت مناسبی برای آدامز فراهم کرد تا بتواند مراحل پیشرفت را سریع‌تر طی کند. سوکارنو سال‌های زیادی جنگید تا بتواند اندونزی را از چنگ سلطه هلند رهایی ببخشد و در این راه نقش بسیار موثری ایفا کرد. سوکارنو در سال ۱۹۴۹ توانست نتیجه تلاش‌های خود را ببیند، چرا که هلند در نهایت تسلیم شد و استقلال این کشور را به رسمیت شناخت. به این ترتیب او از همان سال به عنوان رئیس‌جمهور اندونزی کار خود را به صورت جدی آغاز کرد. آدامز تلاش کرد که در جریان مصاحبه هیجان‌انگیزش تحت تاثیر سوکارنو قرار نگیرد. به همین دلیل مصاحبه را با کمک طنز آغاز کرد.

این شیوه آغاز بحث مورد توجه سوکارنو هم قرار گرفت. سوکارنو از آدامز استقبال کرد تا او بتواند شرایط مصاحبه را در محیطی بدون نگرانی به راحتی پیش ببرد. آدامز مصاحبه را با موفقیت به پایان رساند و حتی از سوکارنو هدایای ویژه‌ای هم دریافت کرد. سوکارنو بعد از اینکه آدامز به نیویورک بازگشت هم برای او نامه‌های دوستانه و تشکرآمیز فراوانی فرستاد. این رابطه ادامه پیدا کرد تا اینکه سوکارنو به آدامز پیشنهاد ویژه دیگری هم داد. سوکارنو از آدامز خواست که برای نوشتن زندگینامه‌اش با او همکاری کند. آدامز از این پیشنهاد بسیار خوشحال شد و با خودش فکر کرد که باز هم فرصتی پیش آمده تا بتواند توانایی‌های خود را در عرصه روزنامه‌نگاری نشان و اعتبارش را افزایش دهد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

alifa
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

متاسفانه این کتاب بشدت سانسور شده و مطالب اون بنوعی هست که اصلا در ایران مجوز چاپ نمیگیره چون از کشش جنسی متقابل گفته و خیلی چیزای دیگه. امیدوارم یک مترجم کاربلد اونور آبی یا اینوری بدون در نظر گرفتن

- بیشتر
کاربر ۴۰۴۲۳۸۴
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالی بود حیف که میکروکتاب بود بنظرم ارزش خرید داره👌

کاربر 4884706
۱۴۰۲/۰۹/۰۵

قبلاً وصف این کتاب رو شنیده بودم اما موفق به مطالعه یا گوش دادن فایل صوتی نشده بودم ،اطلاعات و راهکارهایی که برای نفوذ در افراد میده اغلب مفید و موثره ،اما،فکر میکنم اگه این راهکارها رو در مواجهه با

- بیشتر
سعید
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

حیف وقت

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان