دانلود کتاب صوتی دید و بازدید با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دید و بازدید اثر آوای چیروک

دانلود و خرید کتاب صوتی دید و بازدید

معرفی کتاب صوتی دید و بازدید

صوتی دید و بازدید نخستین مجموعه داستان نوشته جلال آل‌احمد است که سال ۱۳۲۴ منتشر شده است. این کتاب ابتدا شامل ده داستان کوتاه بود و در چاپ هفتم، با دوازده اساتان کوتاه منتشر شد. نام کتاب برگرفته از اولین داستان کتاب است. این کتاب صوتی با صدای بهمن وخشور منتشر شده است. 

درباره کتاب دید و بازدید

دید و بازدید روایتی است از دید و بازدیدهای جوانی که در ایام عید نوروز وارد مجلسی می‌شود و در این مسیر با حوادث جالبی روبه‌رو می‌شود. کتاب دید و بازدید، مجموعه‌ای از داستان‌های است که به نقد مسائل و مشکلات سیاسی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی جامعه ایران می‌پردازد و از باورهای کورکورانه و عقاید فکر نشده پیرامون خود به شدت انتقاد می‌کند. کتاب از آثار اول جلال آل احمد است و خواندن آن به شما کمک می‌کند با رشد توانایی‌های آل احمد در داستان نویسی آشنا شوید. کتاب نثر جذابی دارد و با زبانی طنز خواننده را با خود همراه می‌کند.  

شنیدن کتاب دید و بازدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جلال آل احمد

جلال آل‌ احمد در تاریخ ۲ آذر ۱۳۰۲ و بر اساس روایتی دیگر در تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۰۲ در تهران متولد شده است، روشنفکر، نویسنده، منتقد ادبی و مترجم ایرانی است. او همسر سیمین دانشور بود. آل‌ احمد در دهه ۱۳۴۰ به شهرت رسید و در جنبش روشنفکری و نویسندگی ایران تأثیر بسزایی گذاشت. نویسندگانی چون نادر ابراهیمی و غلامحسین ساعدی از او تأثیر گرفتند.

جلال آل‌ احمد در در خانواده‌ای مذهبی در محله سیدنصرالدین شهر تهران به‌دنیا آمد. او پسرعموی سید محمود طالقانی بود. پدرش او را به نجف فرستاد تا علوم دینی بیاموزد اما کمی بعد به تهران بازگشت و به حزب توده پیوست. جلال آثار و نوشته‌های بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مدیر مدرسه، نون والقلم، سه‌تار، از رنجی که می‌بریم، نیما چشم جلال بود و خسی در میقات اشاره کرد.

جلال آل‌ احمد ۱۸ شهریور ۱۳۴۸ در اَسالِم، گیلان چشم از دنیا فروبست. هرچند که برخی مرگ او را مرگی مشکوک می‌دانستند اما سیمین به صراحت اعلام کرد که همسرش به دلیل زیاده روی در مصرف نوشابه‌ای الکلی از دنیا رفته است.

هرساله جشنواره‌ی ادبی به نام و یاد او برگزار می‌شود و جایزه‌ ادبی جلال آل‌احمد با صد و ده سکه بهارآزادی، گران‌ترین جایزه ادبی ایران است. 

بخشی از کتاب دید و بازدید

سلام. حضرت آقای استاد تشریف دارند؟ بفرمایید فلانی است

صدای استاد از داخل اطاق بلند و از حیاط گذشت که با صدای کشیده می‌گفت: آقای... بفرمایید تو... کلبه‌ی... درویشی که صاحب و دربون نداره

به به! سلام آقای من! گل آوردی؛ لطف کردی؛ بیا جانم! بیا بنشین پهلوی من و از آن بهاریه‌های عالی که همراه داری برای ما بخوان، بخوان تا روحمان تازه شود. ما که فقط به عشق شما جوان‌ها زنده‌ایم

اختیار دارید حضرت آقای استاد، بنده در مقابل شما؟! اختیار دارید

نه نمیشه. به جان خودم نمیشه حتماً باید بخونی وگرنه روحم کسل می‌شه

حضرت استاد اطلاع دارند که بنده شعر نمی‌سازم. آن هم در حضور شما؟

فهرست کتاب دید و بازدید

۱- دید و بازدید

۲- گنج

۳- زیارت

۴- افطاری بی موقع

۵- گلدان چینی

۶- تابوت

۷- شمع قدی

۸- تجهیز ملت

۹- پستچی

۱۰- معرکه

۱۱- ای لامس، سبا!

۱۲- دو مرده

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۸۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۳۸۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان