دانلود کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۱.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه

کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه اثری از نازنین آذرسا است که درباره یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین مباحث روانشناسی، یعنی ضمیر ناخودآگاه، شناخت آن و تاثیراتش بر زندگی ما صحبت می‌کند. 

درباره کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه 

ضمیر ناخودآگاه خود را بشناسید: ذهن ناخوداگاه ما مثل هارد کامپیوتر است که اطلاعات مثبت و منفی را در خود ثبت می‌کند. نحوه‌ یادگیری ضمیر ناخودآگاه به وسیله تکرار یک عمل است و از همین رو وقتی چیزی را به مرور فرا می‌گیریم اصلاح آن یا فراموشی آن سخت‌تر است. این موضوع درباره پاکسازی ضمیرناخودآگاه هم صدق می‌کند. بسیاری از افکار منفی و یا اعمال ناشایستی که از ما سر می‌زند ریشه در این آموخته‌ها در ذهن ناخودآگاه ما دارد. به همین دلیل ما باید یاد بگیریم که به تخلیه ضمیر ناخود آگاه خود بپردازیم و به جای آن افکار منفی، افکار مثبت را جایگزین کنیم. اما آیا روش‌هایی برای پاکسازی آن وجود دارد؟ 

در این کتاب صوتی ابتدا با خود ضمیر ناخودآگاه و نحوه کارکرد‌ آن آشنا می‌شویم و سپس به مرور موثرترین تکنیک‌های پاکسازی ضمیر ناخودآگاه می‌پردازیم.

کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند به شناخت بهتری از خود برسند و درک بهتری از زندگی و عملکردشان به دست بیاورند. 

بخشی از کتاب صوتی ضمیر ناخودآگاه

ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که بسیاری از تصمیم‌های ناخودآگاه (خودکار) و برداشت‌های ما در آنجا شکل می‌گیرد. روان‌شناسان ضمیر ناخودآگاه را سرچشمه‌ خلاقیت، اندیشه‌ها و احساسات شهودی، الهام و بیداری معنوی می‌دانند. بسیاری از افراد بر این باورند که هر شخص می‌تواند از ضمیر خودآگاه خود برای ایجاد تغییر در ضمیر ناخودآگاهش استفاده کند، و آن را به تغییرات قابل ملاحظه‌ای در زندگی شخصی خود تبدیل نماید. به بیان ساده‌تر، اگر می‌خواهید دستاوردهای بیشتری داشته باشید (پول، چشم‌انداز شغلی یا فرصت‌های دیگر) باید خودتان را ارتقا دهید. زمانی که یاد بگیرید چطور طرز تفکر خود را تغییر داده و به قدرت ضمیر ناخودآگاه‌تان متصل شوید، زندگی شادتر و موفق‌تری خواهید داشت.

به طور کلی می‌توان گفت که ضمیر ناخودآگاه، بخش ناهوشیار ذهن انسان است. فروید، روانشناس اتریشی و طراح اصلی نظریه ذهن ناخودآگاه می‌گوید "فقط ۱۰ درصد ذهن ما را فعالیت‌های آگاهانه و هوشیاری تشکیل می ‌دهد و ۹۰ درصد فعالیت‌های ما، ناشی از ناخودآگاه می‌باشد که عمده‌ترین بخش ذهن ما را تشکیل می‌دهد." فروید ذهن را به کوه یخی تشبیه کرده که فقط ۱۰ درصد آن بیرون از آب است. اما وقتی به آن برخورد می‌کنیم، می‌فهمیم که یک حجم یخ عظیم در زیر آب قرار دارد که بخش تاریک ذهن ما را شامل می‌شود؛ انسان به این نقطه ذهن خود دسترسی ندارد و محتویات آن به شکل های مختلفی خود را نشان می‌دهد.

با موثرترین تکنیک‌های پاکسازی ضمیر ناخودآگاه آشنا شوید:

• انجام دادن مدیتیشن: با این روش می‌توان ذهن خود را از هر گونه افکار منفی دور کرده و به جای آن انرژی‌های مثبت را جذب کنیم.

• افزایش یا قطع کردن ارتباطات: در این روش باید ارتباط خود را با هر کسی که باعث افزایش انرژی مثبت در ما می‌شود، افزایش داده و برعکس کسانی که باعث ایجاد انرژی منفی در ما می‌شوند را از خود دور کنیم.

• افکار منفی خود را به روی کاغذ بیاورید: یکی از روش‌های موثر در تخلیه انرژی‌های منفی درونی، نوشتن آنها روی کاغذ و سپس از بین بردن آنها است.

• سفر کردن و تغییر مکان زندگی برای مدتی کوتاه: سفر کردن به طبیعت و یا تغییر موقت محل زندگی حتی برای یک زمان کوتاه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. به علاوه طبیعت دارای انرژی بسیاری بوده که با انجام مدیتیشن در طبیعت می‌توان به افزایش آرامش درونی خود کمک کنیم.

• افزایش حس بخشش در خود: افزایش توانایی بخشش افرادی که شما را آزرده خاطر کردند در کاهش انرژی منفی موثر بوده زیرا تنفر و حس انتقام یکی از دلایل ایجاد انرژی منفی در درون هر فردی می‌باشد.

نظرات کاربران

muhed
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

متاسفانه صدای راوی خوب نبود

m.k
۱۴۰۲/۱۰/۱۰

اتفاقا بیان گوینده مثل محتوای کتاب خیلی هم عالیه. یک کتاب مفید و کاربردی که به مخاطب یاد میده چطور از ضمیر ناخودآگاه استفاده کنه و به موفقیت برسه. خیلی خوشحالم که این کتاب رو شنیدم و اون رو به تک

- بیشتر
کاربر ۴۴۰۱۶۵۱
۱۴۰۲/۰۶/۲۸

متاسفانه بیان خانم آذرسا بسیار بد هست و واقعا ریتم کلامشون رو اعصابه. حیف این کتاب که راوی ایشون هستن

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان