دانلود کتاب صوتی جاذبه میان ما با صدای امید تقوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاذبه میان ما اثر بریتنی سی چری

دانلود و خرید کتاب صوتی جاذبه میان ما

معرفی کتاب صوتی جاذبه میان ما

کتاب صوتی جاذبه میان ما داستانی عاشقانه از بریتنی سی چری است. داستانی که زخم‌ها و یادگارهای گذشته را به درون یک رابطه عاطفی می‌آورد و آن را به چالش می‌کشد، تحت تاثیر قرار می‌دهد و دوباره از نو می‌سازد.

نسخه صوتی این داستان را می‌توانید با ترجمه منا اختیاری و صدای گرم امید تقوی، فریاد موسویان و سارا فیض بشنوید و همراه با لیریک و گراهام، به درون یک زندگی پر از تنش بروید. این داستان در سال ۲۰۱۷  نامزد دریافت جایزه بهترین داستان عاشقانه سال اعلام شد.

درباره کتاب صوتی جاذبه میان ما

بریتنی سی. چری بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه رمان‌های عناصر عاشقانه است. در این سری هر کتاب داستان زندگی زوج متفاوتی است که داستانی منحصربه‌فرد داشته و می‌بایست در کنار یکدیگر بر دشواری‌های زندگی غلبه کنند تا به عشق خود فرصت رشدی دوباره بدهند. کتاب صوتی جاذبه میان ما نیز یکی از این مجموعه داستان‌هاست؛ هرچند می‌توان این داستان را مستقل از مجموعه هم شنید و لذت برد. گفتنی است که این کتاب یک بار کاندید جایزه بهترین رمان عاشقانه گودریدز در سال ۲۰۱۷ شده است.

همان‌طور که اشاره شد، آثار بریتنی سی چری در ژانر عاشقانه و به صورت مجموعه عرضه می‌شود، و البته تعداد کمی از آثار او به فارسی ترجمه شده است. مجموعه کتاب‌های او تاکنون شامل: عناصر (۵ کتاب)، جهت‌نما (۳ کتاب)، دوئت ال و اس (۲ کتاب) و سری مستقل (۷ کتاب مجزا) است. مسیر داستانی در مجموعه‌ها شامل برخی اشتراک‌ها بوده، اما در سری مستقل کتاب‌ها هیچگونه ارتباطی با یکدیگر ندارند. کتاب جاذبه میان ما در سال ۲۰۱۷ به زبان انگلیسی به چاپ رسیده و توسط منا اختیاری به فارسی ترجمه شده است. این مترجم کتاب دیگری نیز به اسم هوای او از همین نویسنده ترجمه کرده است.

کتاب صوتی جاذبه میان ما یک درام عاشقانه نسبتا غمگین به حساب می‌آید، با این حال در آن پر از لحظات شیرین مخصوص به خود است. بیشتر داستان آن حول زندگی یک زوج پر از تفاوت می‌گذرد که به احترام تجربه لحظات خاص و اندکِ عمیقی که با یکدیگر داشتند به پای یکدیگر ایستاده‌اند. یکی پر از شور زندگی و هیجان است، به طوریکه وارد هر جمعی شود همه را تحت تاثیر روحیه درخشان خود قرار می‌دهد، و آن یکی حتی نمی‌داند عشق چیست؟! یکی رویا می‌بافد و یکی کابوس می‌بیند، یکی اشک می‌ریزد و یکی اشکی برای ریختن ندارد. اما همه لحظاتی که روح یکدیگر را، مشکلات، سختی زندگی و رازهای یکدیگر را درک کرده‌اند، برایشان خیلی بزرگ است و از آن به آسانی نمی‌گذرند. اگر بنا بر سقوط هم باشد، دوباره سقوط با همدیگر را انتخاب می‌کنند.

به طور کلی در کتاب‌های بریتنی سی چری یک الگوی تکرارشونده از مردانی وجود دارد که در آن احساس خود را بروز نمی‌دهند. و به نظر می‌رسد که تجربه مسائلی در گذشته، امروز آنان را به این شکل ساخته است. سپس زنی از راه می‌رسد و آن‌ها در معرض فصلی جدید -منهای آنچه تجربه کرده‌اند- قرار می‌گیرند. در کتاب صوتی جاذبه میان ما گراهام راسل شخصیت مذکر این الگوست و لوسی نقطه مقابل گراهام، در ابتدا روایتگر داستان است. گراهام نویسنده‌ای موفق است، شریک زندگی لیریک. لوسی کوچک‌ترین دختر بین سه خواهر، که به تازگی با ترومای مرگ مادر خود مواجه شده است. خواهران دیگر لیریک و ماری، هر کدام کاراکترهای خود را دارند که در داستان به آن پرداخته می‌شود و هر کدام چالش‌ها و معضلات جدی خود را دارند. مادر قبل از ترک این دنیا، برای هر کدام درخور خلق و خویشان؛ هدیه‌ای به یادگار گذاشته است. لیریک خواهر بزرگتر و منطقی‌ترین، در کودکی عاشق باله بود اما نتوانست به آن بپردازد. هدیه مادر به او جعبه موزیکال با بالرینی در آن بود. ماری فرزند آرام و مهربان و دغدغه‌مند دیگران، صاحب یک صندلی راک شد که دمی روی آن بیاساید. لوسی که در بین خواهران خود تپنده‌ترین قلب را دارد و احساسات را به معنی واقعی و منتهای اندازه خود درک می‌کند، صاحب یک آویز گردن به شکل قلب شد. او پر از خنده و شیطنت، نور و حس خوب داستان است. در مجموع می‌توان گفت قهرمانان رمان همگی پر از عشقند، اما معمولا شکسته و آسیب‌دیده هستند. مثلا شخصیت گراهام، نامهربان و سرد است، اما وقتی به کودکی، ترس‌ها و تفکراتش پرداخته می‌شود، نمی‌توان او را نیز دوست نداشت. او و همسرش لیریک به ظاهر زندگی با ثبات و روبه‌راهی دارند؛ تا اینکه رخدادهای جدیدی وارد شده و زندگی سرد و بی‌روح آنان را دست‌خوش طوفان می‌کند. اینجاست که پای قدرت عشق، بخشش و ازخودگذشتگی به میان می‌آید...

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی جاذبه میان ما به رمان‌دوستان خصوصا در ژانر عاشقانه به شدت توصیه می‌شود. این رمان نثری روان و شیرین دارد. دیالوگ‌های عاشقانه آن بسیار زیباست و اغلب خوانندگان و شنوندگان این کتاب هم‌نظر هستند که در حین مطالعه نتوانستند کتاب را زمین گذاشته و یک‌روزه آن را خوانده‌اند.

چرا باید کتاب صوتی جاذبه میان ما را بشنویم؟

کتاب صوتی جاذبه میان ما برای دوستداران رمان‌های عاشقانه قطعا جذاب خواهد بود؛ خصوصا که نامزد جایزه رمان عاشقانه سایت گودریز هم شده است. این کتاب مملو از عشق، درد و خوشی‌های کوچک است و برش کوچکی از اتفاقات دوروبرمان را روایت می‌کند.

درباره بریتنی سی چری

بریتنی سی. چری نویسنده رمان‌های عاشقانه آمریکایی، در میلواکی ویسکانسین ایالات متحده آمریکا، در خانواده‌ای برچمعیت با ۷ خواهر و برادر اما سرشار از عشق و همدلی و خلاقیت به دنیا آمد. در خانه بسیار پر حرف اما در بیرون از خانه بسیار خجالتی، کم‌حرف و ساکت بوده، به این خاطر همیشه مشغول تماشای مردم بوده و این امر دلیل اصلی اشتغال او به نویسندگی است. به خاطر خجالتی بودن، او نمی‌توانست با کسی که از او خوشش می‌آید سر صحبت را باز کند، پس شروع به نوشتن کرد و در نتیجه اولین رمان عاشقانه خود را در چهارده‌سالگی نوشت!

بریتنی سی چری در عنفوان جوانی به خاطر بیرون آمدن از لاکش تصمیم گرفت در رشته هنرهای نمایش درس بخواند و در گرایش نوسیندگی خلاق مقطع کارشناسی دانشگاه کرول مشغول به تحصیل شد. او هم‌اکنون در زادگاه خود با حیوانات خانگی‌اش سرگرم است و می‌گوید شاید به اندازه یک میلیون ایده برای رمان در ذهن دارد و به کارش علاقه‌مند است. بریتنی بیشتر وقت خود را به مطالعه فیلمنامه، رقص و بازیگری اختصاص می‌دهد. او عاشق چای، قهوه و نوشیدنی‌هاست.

درباره گویندگان

نسخه صوتی کتاب جاذبه میان ما توسط آوانامه تهیه و منتشر شده است. این نشر جه ت جهت درک بهتر مسیر داستان برای شنونده‌ها، از صدای سه گوینده بهره برده است: امید تقوی، فریاد موسویان و سارا فیض.

نظرات کاربران

مایلزِ آلاسکا
۱۴۰۱/۰۶/۱۵

(خرید نسخه چاپی) خیلی کتابش برام‌ قابل حدس بود و موضوعش بی نهایت تکراری بود دختری که میافته وسط زندگی یه مرد متاهل و میخواد بچه اون مرد رو بزرگ کنه… از حق نگذریم ولی ترجمه کتاب برخلاف سانسور های زیادش خوب بود

amirhosseinraei
۱۴۰۰/۰۴/۰۷

یکی از بهترینِ بهترین رمان های عاشقانه ای هست که می تونید گوش بدید! از همون داستان هایی که بهت حس منفی نمیده و میدونی کل داستان سرشار از یه حس خوبه اما به این معنی نیست که داستان یکنواخته

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۶/۱۴

رستگاری با عشق «جاذبه‌ی میان ما» داستانی‌ست پر کشش و پر احساس درباره‌ی رابطه‌ی میان فرد و خانواده؛ درباره‌ی پیوند با گذشته و یا رهایی و امید به آینده و قدرت رستگاری که با عشق به ارمغان می‌آید. «بریتنی سی‌چری»، نویسنده‌ی

- بیشتر
کاربر ۸۸۲۶۲۹
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

خوشم نیومد بسیار قابل پیشبینی سطحی و مثل چیزهایی که توی مجله های زرد چاپ میشه بود

p.kh
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

داستانی ملایم وآرامش بخش درباره عشق

pani
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

رمان برای نوجوانها مناسب بود

parismgh
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

متنی روان و زیبا آراسته با روشنایی عشق

soniya
۱۴۰۱/۰۵/۰۵

ارزش یه بار خوندن رو داره

ضحی مختارزاده
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

با ارفاق و بسیار مهربانانه بخواهم نظر بدهم: متوسط، نه بد نه خوب، همیشه در انتخاب کتاب دقت میکنم. این بار انتخابم اشتباه بود. این کتاب برای من نبود. باید اضافه کنم که تعویض مکرر راوی هم نه تنها در

- بیشتر
ندا خانوم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

خیلی قشنگ و لطیفه

زمان

۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۸۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۸۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۲,۰۰۰
۶۴,۴۰۰
۳۰%
تومان