نظرات کتاب زن آقا
کتاب صوتی زن آقا اثر زهرا کاردانی‌

دانلود و خرید کتاب صوتی زن آقا

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۰از ۸۱ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

س. ی. یعقوبی
متن روان با توصیفات و تشبیهات مناسب... یک کتاب خوب برای غیر طلبه ها برای چشیدن و تجربه کوچکی از سختی های تبلیغ و برای طلبه ها برای کسب تجربه هایی ناب و جذاب از زاویه دید زنانه به تبلیغ...
بهار
جالب و روان بود. فرقی نمی کنه مذهبی باشید یا نه. داستان خسته کننده نیست.
نگار
خیلی دوست داشتم همزاد پنداری کردم با نویسنده وحال وهوای خوبی از روستا توصیف کرده بود و از همه زیباتر وصف بچه ها و دل پاکشون بود.
کاربر ۱۴۸۲۸۷۷
شنیدن این داستان با صدای خوده نویسنده تجربه جدیدو خوبی بود..عاشق این زندگی های طلبگی هستم .واقعا سید دوست داشتنی بوده طلبه این ماجرا .و زن اقا چقد خوب وپایه بوده .واقعا اگر اینقد صبور بوده و اهل غر زدن ونک وناله کردن نبوده پس باید اول به زن آقا دست مریزاد گفت بعد به اقا سید .واقعا کتاب دوسداشتنی بود ..
مصطفی
خیلی خوب و خواندنی بود این کتاب.
Heartache
خیلی قشنگ بود پیشنهاد میکنم بخونین. در مورد یک خانواده طلبه که برای تبلیغ به یک روستای جنوبی میرن هست
ketabkhan:)
خیلی عالی بود:) روز های قشنگی رو با این کتاب سپری کردم:) ممنون از خانم نویسنده با قلم دلنشینشون :)
مه یاس
کتابی با نثر روان با موضوعی قابل تامل از دیدگاه یک خانم طلبه نوشته شده که به نظرم جذاب ترش کرده یک سفرنامه جالب که من دوستش داشتم اینکه چقدر هنوز خرافه در میان برخی از اقشار جامعه وجود داره و سودجویان چطور از ناآگاهی دیگران استفاده می کنن آدمو به فکر فرو می بره و متاسف میکنه. توصیف زندگی خانوادگی یک طلبه مبلغ در یک روستا هستش توصیفات هم لذت بخش بود و در کل کتاب رو دوستش داشتم.
narenj
ساده وشیرین،لذت بردم.
Saeed Mardany
جذابیتش زیاد نبود، بنظرم یکی‌ از دلایلش (دقیقاً همون نکته ایست که خود خانم کاردانی بهش اشاره می کنه و آن هم عدم ذکر نام شهر) چرا که یکی از اصول خاطره گویی همین ذکر نام و مشخصات است تا خواننده کنجاوی از شکوفا شود. خب البته توجیه خودشو داشت ولی من نپسندیدم. در مجموع کتاب خوبی بود با اتفاقات عجیبی که برای ایشان افتاده بود.

زمان

۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد