دانلود و خرید کتاب آوای کوثر محمد نعیمایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوای کوثر اثر محمد نعیمایی

کتاب آوای کوثر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آوای کوثر

کتاب آوای کوثر نوشته محمد نعیمایی است. کتاب آوای کوثر خطبه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) است که به همت شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر شده است. این کتاب روایتی است برای تمام عاشقان حضرت زهرا (س) که می‌توانند با خواندن آن درک بهتری از جهان هستی داشته باشند.

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل كتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر كرده. همچنین فروشگاه كتاب این شركت به عنوان بزرگترین مركز عرضه و توزیع كتب دینی در تهران فعالیت دارد

درباره کتاب آوای کوثر

در تاریخ سراسر حماسه و شور اسلام و در بین سخنان دُرربار معصومین(ع) فرازهایی است که از درخشش و جوششی خاص برخوردار است. تا جایی که نه تنها برای مخاطبان و حاضران در آن زمان سرنوشت‌ساز و قابل اهمیت بوده، بلکه به‌عنوان منشوری جاوید برای همه نسل‌ها و همه عصرها باقی مانده ه گذشته از بیان واقعیت‌ها و پرده‌برداشتن از نکات مبهم تاریخ، بهترین برای تشخیص حقایق است. به عنوان مثال خطبه تاریخی و حکمت‌آموز حضرت فاطمه زهرا(س)، تنها یادگار پیامبر، در شهر مدینه، در حضور بزرگان مهاجران و انصار. این خطبه، به اندازه‌ای مشهور و محکم است که تاکنون هیچ‌کس در اصل و سند آن خدشه ننموده و اصل آن در کتب فریقین (شیعه و سنی) آمده. محتوای این خطبه به قدی غنی و پربار است، که اگر آن را از معجزات بالغه و کرامات باقیه حضرت صدیقه زهرا(س) قلمداد کنیم، سخن به گزاف نگفته‌ایم.

این کتاب که خطبه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) است برای نسل امروز راهگشا است، می‌تواند چشم جوانان را به حقیقت باز کند و کمک کند نگاه متفاوتی به جهان هستی داشته باشند. خطبه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) بسیار تاثیرگذار است و نگاهی متفاوت و دیدی تازه به نسل امروز می‌دهد. جوان انقلابی و مسلمان امروز هرچقدر از حقیقت فاصله بگیرد گمراهی‌اش بیشتر می‌شود و سخنان معصومان و بزرگان دین همچون چراغی است که مسیر رسیدن به رستگاری را به این نسل نشان می‌دهد. می‌توانند آن را چراغ راهشان کنند و از آن بهره ببرند و با لذت بیشتری جهان را درک کنند.

کتاب آوای کوثر چراغی نورانی و ابدی است که هرلحظه روشن‌تر می‌شود و همراهی با آن مسلمانان را از جهالت و گنراهی دور می‌کند. 

خواندن کتاب آوای کوثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت هرچه بهتر و بیشتر بانوی بزرگ اسلام پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

سیّد جواد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

کتاب ۴۳۰ از کتابخانه همگانی ، متن و ترجمه خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به شکلی زیبا.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان