دانلود و خرید کتاب عشق هرگز کافی نیست آرون تی. بک ترجمه علی اصغر شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب عشق هرگز کافی نیست

کتاب عشق هرگز کافی نیست

معرفی کتاب عشق هرگز کافی نیست

کتاب «عشق هرگز کافی نیست» نوشتۀ آرون تی. بک و ترجمۀ علی اصغر شجاعی است و انتشارات ادبیات معاصر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب عشق هرگز کافی نیست

کتاب عشق هرگز کافی نیست یکی از آثار برجسته در حوزۀ روان‌شناسی رابطه‌ها است که به بررسی چالش‌ها و مشکلات رایج در روابط زناشویی و عاشقانه می‌پردازد. دکتر بک که از پیش‌گامان روان‌درمانی شناختی است، در این کتاب به این نکته اشاره می‌کند که عشق به‌تنهایی برای حفظ و تداوم یک رابطه کافی نیست. او توضیح می‌دهد که بسیاری از مشکلات در روابط ناشی از الگوهای نادرست فکری و رفتاری است که زوجین ناآگاهانه دنبال می‌کنند.

هدف و تأکید اولیۀ بک در این کتاب توصیف آسیب‌شناسی ازدواج نیست؛ بلکه تعیین ماهیت اصلی مشکلات ازدواج به شیوهای دقیق به همراه شناسایی و شفاف‌سازی علت‌های آن مشکلات است. بک به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه تفکرات نادرست، انتظارات غیرواقعی و سوءتفاهم‌ها می‌توانند به‌تدریج روابط عاشقانه را تخریب کنند. او با استفاده از تکنیک‌های شناخت درمانی به مخاطبان می‌آموزد که چگونه افکار منفی و الگوهای ذهنی ناسالم را شناسایی کرده و به تغییر آن‌ها بپردازند. در این مسیر، او به تأثیرات تفاوت‌های شخصیتی و رفتاری، نقش اضطراب‌ها و انتظارات، و نحوه مدیریت تعارضات پرداخته و راهکارهایی عملی برای بهبود روابط ارائه می‌دهد.

کتاب عشق هرگز کافی نیست با زبان ساده و مثال‌های واقعی از زندگی زوجین، مخاطبان را با مهارت‌های ارتباطی بهتر و توانایی فهم و درک عمیق‌تر از احساسات و نیازهای شریک زندگی‌شان آشنا می‌کند و به خوانندگان کمک می‌کند تا با تغییر در نگرش‌ها و رفتارها، روابطی پایدارتر و شادتر را تجربه کنند.

خواندن کتاب عشق هرگز کافی نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به زوج‌های جوان، مشاوران خانواده و کسانی که قصد دارند ازدواج کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عشق هرگز کافی نیست

«همهٔ افراد به‌راحتی می‌توانند در سطح اجتماعی با دیگران ارتباط برقرار کنند. همهٔ ما در این کار بسیار زبردست هستیم؛ اما کمتر کسی می‌تواند هنگام ورود به یک رابطهٔ صمیمی و نزدیک (مثل رابطهٔ ازدواج) درست عمل کرده و با استفاده از درک اولیه (مهارت‌های تکنیکی) آن رابطه را به اوج شکوفایی برساند. اغلب افراد فاقد دانش کامل برای تصمیم‌گیری‌های مشترک بوده و نمی‌توانند حرف‌های شریک زندگی خود را رمزگشایی کنند. زمانی که یکی از شیرهای آب در خانه چکه می‌کند، ابزار کافی برای تعمیر آن را در اختیار دارند تا آب هرز نرود؛ اما زمانی که بنیان عشق در خانه سست می‌شود هیچ ایده‌ای برای پیشگیری از هرز رفتن آن ندارند. ازدواج با سایر روابط متفاوت است. وقتی دو نفر با هم و زیر یک سقف زندگی می‌کنند، متعهد می‌شوند که تا آخر عمر در کنار هم بوده و یك رابطهٔ پایدار را شکل دهند. آنها انتظارات خاصی از هم دارند. سوختی که هر یك از زوجین به این رابطه اهدا می‌کنند باعث بیدارشدن عشق بی‌قیدوشرط، پدیدآمدن وفاداری و حمایت دوجانبه می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۲۷۵,۰۰۰
تومان