دانلود و خرید کتاب روانشناسی پیروزی دنیس ویتلی ترجمه علی شایق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی پیروزی اثر دنیس ویتلی

کتاب روانشناسی پیروزی

نویسنده:دنیس ویتلی
مترجم:علی شایق
انتشارات:انتشارات کویر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب روانشناسی پیروزی

کتاب روانشناسی پیروزی نوشته دکتر دنیس ویتلی برای شما از رموز دهگانه موفقیت در زندگی صحبت می‌کند. علی شایق این کتاب را به فارسی برگردانده است.

درباره کتاب روانشناسی پیروزی

دنیس ویتلی در این کتاب به شما یادآوری می‌کند طرز تفکر افراد است که از آنها بنده و غلام، یا فرمانروا به‌وجود می‌آورد. شما می‌توانید از خود فرد بیکاره‌ای بسازید، یا آنکه فکر تسخیر فضا را در مغز خود پرورش دهید. قادرید رویه‌ای تازه در کالبد جوانان میهن بوجود آورید، درمانی برای یک بیماری خطرناک پیدا کنید، شاهکاری در عالم علم و صنعت یا موسیقی از خود به‌جای گذارید، یا حتی مسیر تاریخ کشور خود را عوض کنید.

پیروزی عبارت است از به‌کار گرفتن استعدادهای نهانی، که در وجود شما نهفته است. با این استعدادها به دنیا آمده، بزرگ شده و آن را به تمام و کمال در راه هدف و منظوری که شما را شاد و مسرور می‌کند به‌کار ببرید.

پیروزی عبارتست از دست‌یابی به هدفی که در فکر و نظر شما است و با رسیدن به آن هدف برای خود اعتبار و حیثیتی کسب می‌کنید.

پیروزی عبارتست از به‌وجود آوردن جوّ محبت و دوستی، همکاری، همبستگی اجتماعی و برعهده گرفتن مسئولیت و انجام آن.

پیروزی عبارت است از رسیدن به مقام چهارم درصورتی که دفعه گذشته پنجم بوده‌اید. پیروزی آن است که خود را مجانی در خدمت دیگران قرار دهید.

پیروزی عبارتست از توجه به حیوانات مانند انسان و به انسان‌ها مانند برادر و خواهران خود.

یروزی آنست که در خلوت بدون آنکه خود را فریب دهید دست خود را رو کرده و ببینید چه بوده و چه کرده‌اید.

پیروزی آنست که از آنچه که هستید خوشحال باشید.

پیروزی عبارتست از عادت به انجام کارهای خوب.

پیروزی عبارتست از دوستی و عشق‌ورزیدن به‌دیگران بدون توقع پاداش.

پیروزی طرز درست فکرکردن و زندگی کردن.

 دنیس ویتلی در این کتاب ده نمونه طرز تفکر را برمی‌شمارد که افراد عادی را از هر نژاد و طبقه‌ای می‌تواند به افرادی نام‌دار و موفق تبدیل کند. هر اندازه هدف‌های شما بزرگ‌ت باشد با به‌کار گرفتن این خصوصیات پیروز خواهید شد.

 خواندن کتاب روانشناسی پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید با جنبه‌های روان‌شناختی پیروزی آشنا شوید این کتاب را بخوانید.

 بخشی از کتاب روانشناسی پیروزی

انگیزه نیرویی است که از باطن ما سرچشمه گرفته و ما را به سوی انجام کاری پیش می‌برد. انگیزه را می‌توان چنین تعریف نمود: یک تمایل شدید به جانب یک وضعیت یا دور شدن از وضعیتی. انگیزه لازم نیست که در شخص مادرزاد باشد می‌توان آن را فراگرفته و پرورش داد.

از زمان‌های قدیم به غلط تصور شده که انگیزه و تحریک از فرد جدا است و آن را می‌توان از طریق محرک‌ها، رقابت و اندرز در شخص به‌وجود آورد، چنین عملی مستلزم درک، تشویق و الهام به اشخاص برای تغییر نیروهای خلاقه الهام است آن هم درصورتی که شخص تمایل به آن داشته باشد.

رمز کار در این است. این تغییرِ حالت تا هنگامی اثر دارد که انسان لزوم تغییر حالت را درک کند و آن را در باطن خود جای دهد. ولی تا نتیجه عمل یا محرک درست تفسیر و باطنی نگردیده نیروی انگیزنده‌ای وجود نخواهد داشت.

پیروزمندان در زندگی افرادی هستند که یک نیروی خودانگیزی قوی را در خود پرورش داده‌اند. این افراد این قدرت را دارند که به سوی هدفی که درنظر گرفته‌اند یا نقشی که در جامعه باید ایفا نمایند حرکت کنند و ناراحتی‌های کمی را که برایشان پیش خواهد آمد، تحمل نمایند.

در مقابله با دلسردی، اشتباهات و عقب‌نشینی‌ها، کشش باطنی آنها را به طرف جلو و انجام کار پیش می‌برد.

تحریک و انگیزه یک حالت احساسی و آمادگی برای تهییج است. بزرگترین محرک‌های فیزیکی و فکری در زندگی تلاش برای بقا مانند: گرسنگی، تشنگی، انتقام‌جویی و عشق است که با هیجان همراه می‌باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱۰۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان