دانلود و خرید کتاب زندگی ساحلی آنا کلی بورن ترجمه مهدی رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی ساحلی اثر آنا کلی بورن

کتاب زندگی ساحلی

معرفی کتاب زندگی ساحلی

کتاب زندگی ساحلی کتابی نوشته آنا کلی بورن با ترجمه مهدی رمضانی است. این کتاب به اولین سوال‌ها و جواب‌های ما پاسخ می‌دهد. 

زندگی ساحلی چطور است؟ آیا ساحل فقط برای چند روز تعطیلی و استراحت است یا موجوداتی وجود دارد که آنجا را خانه خودشان می‌دانند؟ در دنیا چند ساحل داریم؟ ساحل‌ها چگونه هستند؟ 

این‌ها تنها بخشی از سوالاتی است که ممکن است هر کدام از ما در طول روز از خودمان بپرسیم. آنا کلی بورن در این کتاب پاسخ تمام این پرسش‌ها را داده است. در این کتاب جواب همه سوالاتی را که درباره ساحل و حیوانات و موجودات ساحلی داریم می‌گیریم. عکس‌های کتاب نیز به جذابیت بیشتر آن و همچنین فهم مطالب کمک می‌کند. 

کتاب زندگی ساحلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب زندگی ساحلی را به تمام کودکان و نوجوانانی که دوست دارند کتاب‌های علمی بخوانند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب زندگی ساحلی

کدام ساحلها سردتر هستند؟ 

ساحلهای سردتر در قطب شمال و جنوب، سردترین انتهای زمین هستند. آن جا آن قدر سرد است که اغلب دریا یخ می زند. خرسهای قطبی، پنگوئنها و فکها برای زندگی در این ساحلهای یخی مفید هستند. 

چرا ساحلها جزر و مد دارند؟ 

زیرا زمین میچرخد؟ همان طور که زمین میچرخد؟ ماه دریا را جلو میبرد، و سطح بالا می‌آید. آب با ایجاد مد در ساحل جریان می‌یابد. بعد دوباره با ایجاد جزر به عقب میرود. هر ساحل در یک روز دو جزر و مد دارد. 

ساحلها چه قدر هستند؟ 

سراسر دنیا هزاران کیلومتر ساحل وجود دارد؟ ساحلها میتوانند شنی، سنگ ریزهای، گلی، یا سنگی با صخره‌های بلند باشند. حیوانات و گیاهان جالب زیادی – و میلیونها انسان در کنار یا نزدیک ساحل خانه میسازند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان