دانلود و خرید کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی هانیه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی اثر هانیه احمدی

کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

معرفی کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

کشف اعتماد به نفس واقعی اثر هانیه احمدی است. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه با داشتن اعتماد به نفس واقعی، زندگی هدفمندی داشته باشید.

 درباره کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

تا حالا چند بار، پیش آمده که احساس حقارت کرده‌اید؟ چند بار نسبت به خواسته‌ها و نیازهای خود بی‌اعتنا بوده‌اید؟ چند بار از گفتن خواسته خود احساس خجالت داشتید؟ چند بار احساس ارزشمند بودن واحترام به خودتان را درون خود، کشته‌اید؟ چند بار موقعیت پیش آمده که برای اهداف خود قدمی برنداشته‌اید و مدام فکر می‌کردید که از پسش برنمی‌آیید؟

حتما خیلی وقت‌ها برایتان پیش آمده که، دوست داشتید حرف بزنید، با دیگران تعامل بگیرید، در برابر خواسته‌های دیگران نه بگویید و.... اما حس خجالت درونتان باعث شده که هیچ کاری نکنید.

یا حتی خیلی وقت‌ها دوست داشتید که به یک جایگاه خیلی خوب در اجتماع برسید اما همین حس ترس و عدم اعتماد به خودتان باعث شده که حتی به هدفتان فکر هم نکنید!

رفتاری که دیگران با ما می‌کنند دقیقا همان چیزی هست که خود ما به آنها اجازه داده‌ایم.

زمانی که ما روی اعتماد به نفس خود کار کنیم، اجازه نخواهیم داد که دیگران به دلایل مختلف ما را برنجانند. ما باید اول خودمان را تغییر بدهیم زمانی که ما تغییر کنیم رفتار دیگران هم با ما تغییر پیدا خواهد کرد. در این کتاب، قرار است یاد بگیریم که چه طور می‌توانیم بر مشکلات خود، غلبه کنیم.

این کتاب به ۵ فصل قسمت بندی شده است:

در فصل اول: مفهوم اعتماد به نفس واقعی را متوجه خواهیم شد همچنین ۳ ضلع اعتماد به نفس را یادمی‌گیریم، نقش شهامت در اعتماد به نفس را متوجه می‌شویم و با گرفتن آزمون اعتماد به نفس، متوجه سطح اعتماد به نفس در خود خواهیم شد.

در فصل دوم: ۲۰ روش کاملا عملی جهت بالا رفتن اعتماد به نفس به شما، ارائه خواهد شد.

درفصل سوم: یادمی‌گیریم که چه طور ارتباطات ما اعتماد به نفس ما را تحت الشعاع قرار می‌دهند و راهکارهایی جهت بالا رفتن اعتماد به نفس در جمع، یاد خواهیم گرفت.

در فصل چهارم: اینکه چه طور هدف گذاری کنیم و راه‌های رسیدن به هدف راخواهیم آموخت.

و در فصل اخر: متوجه می‌شویم که چه طور استفاده نادرست از فضای مجازی، اعتمادبه نفس ما را پایین می‌آورد و باعث اتلاف وقت ما می‌شود.

 خواندن کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب کشف اعتماد به نفس واقعی

حتما خیلی وقت ها پیش اومده واستون که دوست داشتید با دیگران ارتباط بگیرید اما اعتماد به نفس پیش قدم شدنش را نداشتید؟

زمانی که وارد جایی میشدم خیلی دوست داشتم با دیگران ارتباط بگیرم ولی ترس اینو داشتم که نکند طرف مقابل احساس خوبی نسبت به من نداشته باشد و منو پس بزند یا حتی در دوران مدرسه همیشه منتظر میماندم تا دیگران طرف من بیایند وباهام ارتباط بگیرند.

همچنین در یکی از تابستان ها به دلیل اینکه وقت ازاد تری داشتم و میخواستم از وقتم هم استفاده بهتری داشته باشم، ترجیح دادم به شرکت پدرم بروم تا در انجا هم کار را یاد بگیرم وهم زمانی از روزم را در انجا بگذرانم. در روزهای اول زمانی که تلفن زنگ میزد خجالت میکشدیم که حتی از پشت خط با مشتری صحبت کنم. حتی بعضی وقت ها که مشتری میومد هیچ صحبتی باهاش نمیکردم وهمچنین از روی خجالت به صورت طرف مقابل نگاه هم نمیکردم وزمانی هم که قرار بود حرفی را بزنم به صورت کاملا استرس زا، اطلاعات به مشتری میدادم وهمین رفتارم باعث میشد که بعضی افراد فکر کنند که من چه قدر ادم منزوی ودور از اجتماعی هستم.

خیلی دوست داشتم که راحت باهاشون ارتباط بگیرم اما خجالتی که داشتم مانع میشد. تااینکه روی اعتماد به نفس وارتباطات خودم کار کردم وخدارا شکر بعد مدت خیلی کوتاهی توانستم خیلی راحت با افرادی که انجا بیایند ارتباط بگیرم ویکی از ویژگی هایی که هم همکاران و هم بعضی از مشتریان خیلی وقت ها بهم میگفتند، خصوصیت خونگرم بودنم بود.

خجولی نتیجه اعتماد به نفس پایین است. هر چه خجولی شما کمتر شود، اعتماد به نفس بیشتر می‌شود. خجولی و کمبود اعتماد به نفس باعث از دست رفتن فرصت‌ها می‌شود و احتمالاً موجب سوء استفاده از افراد خجول!

نظرات کاربران

امید بابائی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

محتوای خوبی داشت متناسب با اکثر سلایقه حسی که ازش میگیری توی زندگیت تاثیر مستقیمی داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱۱۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان