دانلود و خرید کتاب تحول مالی حسن ابن‌عباس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحول مالی اثر حسن ابن‌عباس

کتاب تحول مالی

امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تحول مالی

در کتاب تحول مالی نوشته حسن ابن عباس می‌آموزید که چگونه با راهکارهای کاربردی به ثیات مالی برسید.

درباره کتاب تحول مالی

داشتن ثبات و امنیت مالی از دغدغه‌های همیشگی انسان‌ها در جامعه مدرن کنونی است. بالا و پایین رفتن لحظه‌ای قیمت‌ها و بی‌ثباتی همه جانبه بازارهای گوناگون از خوراک و پوشاک گرفته تا مسکن همه ما را نگران ثبات مالی در زندگی کرده است. حسن ابن عباس نویسنده این کتاب قصد دارد تجربیات و آموخته‌های خود را در زمینه ثبات و تحول مالی با شما سهیم شود تا با انجام و اقدام مستمر، به ثبات مالی مطلوب برسید و پس از این استقلال مالی، زندگی زیباتری را دنبال کنید.

او خودش پس از تحمل شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرسای مالی با آموزش، پشتکار و اراده آهنین توانسته به ثبات مالی برسد و حالا در این کتاب شما را نیز راهنمایی می‌کند تا اگر شرایطی مانند او دارید بیکار ننشینید و دست به اقدام و خلق راهکار بزنید.

این کتاب باید به صورت کاربردی و عملی مطالعه شود، چون با مطالعه کردن فقط بذری در ذهن شما جوانه می‌زند و با عمل و اقدام لازم در هر فصل می‌توانید به شکوفا شدن و تنومندی این بذر بسیار کمک کنید.

هر سوالی در کتاب پرسیده می‌شود، حتما باید پاسخ داده شود تا حداکثر نتیجه و فایده را از این کتاب بگیرید.

 خواندن کتاب تحول مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌هایی درباره کسب‌وکار و مدیریت مالی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب تحول مالی

یک سطل خالی را تصور کنید. این سطل ممکن است با آب باران پر شود. می‌تواند با شیر آب حیاط پر شود یا اینکه با آبحوض پر شود؛ همین‌طور می‌توان این سطل را با آب دریا پر کرد.

درآمد مانند آبی است که وارد سطل سرمایه شما می‌شود و فقط مدل پر شدنش فرق می‌کند. خیلی‌ها کاری کرده‌اند که درآمد به سطلشان لوله‌کشی شده و سطلشان به‌راحتی پر می‌شود و بعضی‌ها با کلی تلاش و زحمت نمی‌توانند سطل درآمدشان را پر کنند.

درآمد مانند چشمه‌ای جوشان است. باید بگردید و مسیرش را پیدا کنید و یاد بگیرید چطور چشمه پرآب را پیدا کنید.

به قول استاد «عباس‌منش»: «درآمد مثل بارون می‌مونه و همیشه در حال بارشه و هیچ‌وقت قطع نمی‌شه و همه انسان‌ها با توجه به نگرش و باوری که به این موضوع دارند درآمد خودشون رو تعیین می‌کنند».

گفتم درآمد وارد سطل ما می‌شود، سطلی که سالم باشد و سوراخ نباشد (در فصل هزینه در مورد این موضوع بیشتر گفته می‌شود).

ما نیاز داریم برای پر کردن سطل سرمایه خود درآمد ایجاد کنیم، درآمدی که با باورهایمان مقدارش را تعیین می‌کنیم. درآمد حتما در کسب‌وکار و تجارت نیست، شاید درآمد در ارتباطی باشد که ایجاد می‌کنیم. شاید با عکسی که در فضای مجازی از خودمان پخش می‌کنیم بتوانیم درآمد ایجاد کنیم. شاید هم بتوانیم درآمدی داشته باشیم که حتی در هنگام خواب، جریان داشته باشد؛ بله حتی در خواب. این بستگی به باور ما دارد.

درآمد چشمه جوشان اقتصاد شماست.

«رابرت کیوساکی» در کتابی با عنوان «چهارراه پول‌سازی»، چهار راه مهم کسب درآمد را معرفی می‌کند که ما از کدام بخش در حال کسب درآمد هستیم و با انتخاب کدام مسیر، می‌توانیم درآمد بهتری کسب کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
همه آدم‌های موفق از نقطه‌ای شروع به ایجاد عادت‌ها و نگرش‌های جدید کردند تا برای رسیدن به اهدافشان، به فرد قوی‌تری تبدیل شوند.
مهتاب حیدری

حجم

۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان