دانلود و خرید کتاب قرمز قرمز قرمز والری گرباچف ترجمه شیوا حریری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قرمز قرمز قرمز اثر والری گرباچف

کتاب قرمز قرمز قرمز

معرفی کتاب قرمز قرمز قرمز

کتاب قرمز قرمز قرمز داستانی از مجموعه قصه های دوستی نوشته والری گورباچف است. داستانی که کودکان را در یک ماجراجویی بزرگ به صرف پیدا کردن یک چیز قرمز دعوت می‌کند. چیزی که هیچکس به جز لاکپشت نمی‌داند چیست!

کتاب چ، واحد کودک و نوجوان نشر چشمه، این اثر را با ترجمه شیوا حریری منتشر کرده است. 

مجموعه قصه‌ های دوستی داستان‌هایی برای کودکان است که در ۸ جلد منتشر شده است. تصویرگری و نویسندگی ۶ جلد از این کتاب‌ها را والری گرباچف انجام داده و دو جلد را کارول روت انجام داده است. داستان‌های این مجموعه بسیار آموزنده و جذاب‌اند و هرکدام درسی از زندگی به کودکان می‌دهند.

درباره کتاب قرمز قرمز قرمز

کتاب قرمز قرمز قرمز داستانی از مجموعه قصه های دوستی است. والری گورباچف نویسنده و تصویرگر این داستان، از بچه‌ها دعوت می‌کند تا همراه او شوند و یک ماجراجویی بزرگ را تجربه کنند.

لاکپشت به دنبال چیز قرمزی است که هیچ‌کس نمی‌داند چیست. همه از او می‌پرسند: لاک‌پشت کجا می‌روی؟ او که حسابی عجله دارد، می‌گوید: «می‌روم یک چیز قرمز ببینم؛ قرمزِ قرمز قرمز» همه می‌خواهند بدانند لاک‌پشت دنبال چه چیز قرمزی است؟ شاید گل‌های قرمز راکون باشد؟ یا هندوانه‌ آبدار خرگوش؟ یا جوراب‌های بز؟ ممکن است سقف خانه روباه باشد؟ یا شاید هم ماشین آتشنشانی؟ حتی ممکن است کشتی و جلیقه‌های نجاتش باشد. 

خلاصه هر کسی حدسی می‌زند اما لاکپشت خیال همه را راحت می‌کند. او به دنبال چیز قرمز دیگری است. این می‌شود که همه دنبال او راه می‌افتند تا آن چیز قرمز مرموز را پیدا کنند. به نظر شما آن چیز قرمز چیست؟ 

کتاب قرمز قرمز قرمز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب قرمز قرمز قرمز داستان جذابی برای تمام خردسالان و کودکان دارد.

درباره والری گرباچف

والری گرباچف نویسنده مجموعه قصه‌های دوستی، در ژوئن سال ۱۹۴۷ در کشور اکراین به دنیا آمده است. او تا به حال کتاب‌های زیادی برای کودکان نوشته و تصویرگری کرده است. او می‌گوید: «از وقتی به خاطر دارم عاشق نقاشی کشیدن بودم. پدرم دوست داشت، ریاضی بخوانم، اما انتخاب من هنر بود.»

گرباچف مدت‌ها است که در نیویورک زندگی می‌کند. از کتاب‌های دیگر او که به فارسی ترجمه شده می‌توان به «نیکی و روز بارانی»، «قرمز قرمز قرمز»، «روزی که مولی پرواز کرد»، «کی امشب به من شب بخیر می‌گوید»، «نیکی و هدیه هیجان انگیز تولد» و «شبی که خرگوش کوچولو خوابش نمی‌برد» اشاره کرد.

نظرات کاربران

حنانه بانو🐰
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

خوب بود دختر 5ساله ام از وسط های داستان هی میگفت خورشید

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۵/۰۹

لاک پشت دنبال یک چیز قرمز قرمز قرمز می گشت، هر کس حدسی زد و نهایتا همه فهمیدند منظورش غروب خورشید است. با این کتاب می شود درباره ی مفهوم خلقت و قدرت خدا حرف زد و زیبایی های زمین.

آرزو افشارنژاد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

زیبا بود

1
۱۴۰۲/۰۶/۰۴

خیلی خوب بود

الهه رضایی
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

قشنگ بود و دوستش داشتم. راه خوبی برای تثبیت رنگ قرمز برای بچه‌ها هم هست

هدی صفایی پور
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

کتاب اهمیت یکی از شگفتی های زمین را با بیانی شیوا و دلچسب نشان میدهد

najm
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

جالب بود به نظر پسر ۷ ساله م

نون بیدگلی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بد نبود دختر پنج ساله ام کتاب را دوست داشت و تا انتهای کتاب منتظر بودند ببینند لاکپشت می خواهد چه چیز قرمزی را ببیند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان