دانلود و خرید کتاب اسرار درون مهسا ملک‌محمدی کلهرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار درون اثر مهسا ملک‌محمدی کلهرودی

کتاب اسرار درون

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسرار درون

کتاب اسرار درون نوشته مهسا ملک‌محمدی کلهرودی است. این کتاب به شما یاد می‌دهد به خودشناسی برسید و زمانی که توانستید خودتان را بشناسید در تمام ابعاد زندگی موفق عمل می‌کنید. کتاب اسرار درون را انتشارات پارسیان البرز منتشر کرده است.

درباره کتاب اسرار درون

دورانی که در آن زندگی می‌کنیم، عصر ارتباطات است. در این دوران مطمئنا نیاز به شناسایی دقیق‌تر افراد در جامعه، محیط‌های شغلی و افرادی که با آن‌ها ارتباط عاطفی داریم، بیشتر است.

آیا واقعا اطلاعات ما از خودمان یا افراد دوروبرمان در محیط‌های مختلف زندگی، مدرسه، دانشگاه، خانه و ... کافی است؟

چقدر افراد دوروبرمان را آن‌طور که هستند می‌شناسیم؟ آیا درک متقابل از هم داریم؟ تا حالا این سوال را از خودتان پرسیده‌اید که چه ارتباطی بین شخصیت درونی افراد و موقعیت شغلی، انتخاب رشته یا هر انتخاب دیگری که می‌توانند در زندگی‌شان داشته باشند، وجود دارد؟ آیا به این موضوع دقت کرده‌اید که شغل شما مطابق با شخصیت روانی و درونی‌تان است یا اصلا فکر نکرده‌اید؟

برای ما لذت‌بخش است که بتوانیم اشخاص را با نگاه کردن آنالیز کنیم و متوجه شویم که به چه چیزی علاقه دارند و از چه چیزی خوششان یا بدشان می‌آید؛ یعنی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که خیلی از ما می‌توانیم داشته باشیم، این است که متوجه شویم به چه شکل به دیگران انگیزه بدهیم یا چگونه از طرف مقابل خود درخواست کنیم.

خواندن کتاب «اسرار درون» راهی برای شناخت بهتر خودمان است که باعث شناخت عمیق درونمان می‌شود. این کتاب به دلایل مختلف، با بسیاری از کتاب‌های دیگر تفاوت دارد. درواقع این کتاب راهی برای ارتباط بهتر با خودمان و بعد با دیگران است. 

خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار درون

خودشناسی ازجمله مفاهیمی است که برای تمامی انسان‌ها در مراحل مختلف رشدی مطرح می‌شود. اغلب افراد گمان می‌کنند به‌صورت کامل خود را می‌شناسند؛ اما زمانی که از آن‌ها درباره اهداف، ارزش‌های زندگی‌شان و دیگر مسائل پرسیده می‌شود، به خود نیز نمی‌توانند پاسخ مناسبی دهند. باورها، علائق، احساسات، نیازها و بسیاری از چیزهای دیگر در طول زندگی تغییر می‌کند؛ اما آیا این تغییرات همیشه باعث شادکامی و رشد افراد می‌شوند؟ چگونه می‌توانیم مسیر زندگی خود را به سمت ترقی، پیشرفت و رسیدن به خوشحالی پیش ببریم؟

تعریف خودشناسی

خودشناسی یعنی تلاش ما برای پیداکردن بهترین مسیر زندگی که بتوانیم نقاط‌قوت، ضعف‌ها، ترس‌ها، آرزوها، باورها و هرآنچه عوامل ارثی و محیطی در آن تأثیرگذار است. خودشناسی کمک می‌کند که خیلی سنجیده‌تر به دنبال زندگی و اهداف برویم؛ انتخاب‌های بهتری انجام دهیم و در نتیجه انسان مؤثرتری باشیم. این مسیر به ما کمک می‌کند تمام الگوهای فکری مخرب، عادت‌های ناسالم و باورهای غلط خودمان را بشناسیم و آن‌ها را اصلاح کنیم. با اصلاح این موارد در موقعیت‌های متفاوت، می‌توانیم واکنش‌های رفتاری بالغانه‌تری را نشان دهیم.

خودشناسی اساس زندگی است!

زمانی که متوجه شویم رفتارها و عواطف ما تا چه حدی به باورهای ما وابسته‌اند، اهمیت خودشناسی مشخص می‌شود. درواقع احساس ما نسبت به دنیا و آدم‌ها بر اساس نگرش، باور و ادارک خاص ماست؛ مثلا از بی‌نظمی دیگران به‌هم می‌ریزیم، چون این کار بر اساس ارزش‌های ما کار درستی نیست، درحالی‌که شاید برای طرف مقابل نظم یک ارزش نباشد.

جالب اینجاست که ما خودمان را هم بر اساس این ارزش‌ها قضاوت می‌کنیم و نسبت به خود احساس غرور و رضایت یا برعکس احساس سرافکندگی یا سرزنش می‌کنیم. روشن است که احساسات ما نقش بزرگی در سلامت روان و روحی ما بازی می‌کند. طرز فکر انسان، مهم‌ترین عامل ارادی تعیین‌کننده در سرنوشت خودش است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان