دانلود و خرید کتاب آن انسان زیبای دیگر شهلا منیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن انسان زیبای دیگر اثر شهلا منیعی

کتاب آن انسان زیبای دیگر

نویسنده:شهلا منیعی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آن انسان زیبای دیگر

کتاب آن انسان زیبای دیگر نوشتۀ شهلا منیعی در انتشارات پارسیان البرز به چاپ رسیده است. این کتاب شامل تکنیک‌های ساده و کاربردی برای تبدیل شدن به انسانی زیباتر در چهار بعد جسم، ذهن، روح و رفتار است.

درباره کتاب آن انسان زیبای دیگر

کتاب آن انسان زیبای دیگر می‌گوید زیبا زیستن، هنر زندگی است؛ بنابراین چنانچه مایل هستید با شادی و آرامش از نو زندگی خود را طراحی کنید این کتاب مناسب شما خواهد بود؛ زیرا به شما کمک خواهد کرد که زندگی شخصی خودتان را متحول کنید و به انسانی زیباتر تبدیل شوید. کتاب آن انسان زیبای دیگر، شامل تکنیک‌های ساده و کاربردی برای این مسیر است. همچنین به‌عنوان یک راهنمای سلف کوچینگ یا خودمربی‌گری به شما کمک می‌کند کوچ زیبایی خودتان باشید و تحول را تجربه کنید.

خواننده در این کتاب با کوچینگ تحول‌آفرین زیبایی آشنا می‌شود. اینکه کوچینگ چیست، موچ کیست، کوچینگ تحول‌آفرین زیبایی چیست و شامل چه چیزهایی می‌شود؟ در هر بخش، نویسنده با چند مثال و چکیده‌ای از راهکارهای ساده، خواننده را با این شاخه از کوچینگ آشنا می‌کند. نویسنده اذعان دارد راهکارهای بسیار زیادی در کتاب‌های دیگر وجود دارند و او در این کتاب تنها به برخی راهکارهای تغییر و تحول آن هم به‌شکل ساده پرداخته است؛ اما همین‌ها می‌توانند زندگی هرکسی را به‌صورت معجزه‌آسایی دگرگون کنند.

خواندن کتاب آن انسان زیبای دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنید

به دوستداران کتاب‌های خودیاری، موفقیت و توسعۀ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آن انسان زیبای دیگر

 «آنچه در این کتاب می‌گویم، قوانین جاری هستند که همیشه در جهان هستی وجود داشته‌اند. شاید خودتان بسیاری از آن‌ها را بدانید! ولی اکنون از شما می‌خواهم از قلمروی دانسته‌هایتان خارج شوید و از صفر با هم شروع کنیم. بیایید برای یک بار هم که شده، واقعاً آن‌ها را در عمل به کار ببرید و زندگی‌شان کنید. این کتاب بی‌دلیل در دست شما نیست، حتماً به دنبال تغییراتی در زندگی خود هستید. حتی اگر خودتان هم نخواهید، بعد از خواندن این کتاب شما آدم دیگری خواهید شد و بدون اینکه متوجه شوید، شروع به تغییر می‌کنید. مطالبی که می‌خوانید، حداقل زندگی من و خیلی‌های دیگر را به صورت جادویی تغییر داده است. زندگی بسیاری از مراجعه‌کنندگان من نیز با همین مطالب دگرگون شده است. البته این نکته بسیار مهم است که شما این مطالب را از چه کسی می‌شنوید؟! کسی که خودش آن‌ها را به کار برده و تجربه و زندگی کرده است. پس خواهش می‌کنم به خاطر خودتان هم که شده، آن‌ها را جدی بگیرید! مباحث این کتاب به صورت خلاصه و البته کاربردی مطرح شده است. به‌طوری‌که درباره هر بخش می‌توان به‌راحتی کتابی جداگانه نوشت و شاید این کار را در آینده انجام دهم! در این کتاب شما با کوچینگ تحول‌آفرین زیبایی آشنا می‌شوید. اینکه کوچینگ چیست، کوچ کیست و کوچینگ تحول‌آفرین زیبایی چیست و شامل چه چیزهایی می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۱۹۰,۰۰۰
تومان