دانلود و خرید کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی امیر غفوریان شاگردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برندسازی از طریق  ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی اثر امیر غفوریان شاگردی

کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم‌ پیوند بازاریابی

کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم پیوند بازاریابی نوشته امیر غفوریان شاگری است. کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم پیوند بازاریابی به شما برای مدیریت کسب و کارتان کمک می‌کند.

درباره کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم پیوند بازاریابی

امروزه برندسازی به جزیی جدایی‌ناپذیر در تجارت جهانی تبدیل شده است و در دنیای کنونی که همه چیز روزبه‌روز مشابه‌تر می‌شود برندسازی یک فرصت ارزشمند برای ایجاد تفاوت و تمایز است و یکی از عوامل تاثیرگذار که می‌تواند کسب و کارها را به سمت ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار سوق دهد، برندسازی است. انجام استراتژی موفق برندسازی که به تمایز میان برند مورد نظر و برند سایر رقبا می‌انجامد با ارتقاء عملکرد برند، می‌تواند ارزش ویژه برند را ایجاد و تقویت نماید لذا ایجاد یک برند قدرتمند هدف بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارها است و در این مسیر استفاده از ابزارهای ارتباطی بازاریابی در انواع مختلف خود از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به گونهٔ که بسیاری از صاحب‌نظران آن‌را شرط لازم و پایه اساسی برندسازی می‌دانند. در همین راستا نحوه به‌کارگیری ابزار ارتباطی بازاریابی و چگونگی ترکیب آنها به منظور دستیابی به اهداف موردنظر مورد توجه بسیاری از صاحبنظران برندسازی قرار گرفته است که دراین کتاب با بهره‌گیری از سال‌ها پژوهش و تحقیقات نویسنده سعی شده نقش و اهمیت ابزارهای ارتباطی و ترکیب هم پیوند و یکپارچه آنها در مسیر برندسازی و دستیابی به ارزش ویژه برند مدنظر قرار گیرد.

ساختار کتاب به گونه‌ای سازماندهی شده است که در ابتدا ابزارهای ارتباطی بازاریابی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و سپس به مفهوم هم‌پیوندی و یکپارچگی و معیارهای هم‌پیوندی اشاره شده و در ادامه مدل‌های ارتباطات هم‌پیوند و یکپارچه بازاریابی ارائه گردیده و در انتها ضمن بیان رویکردها و مدل‌های ارزش ویژه برند به عنوان هدف نهایی فرآیند برندسازی به اثربخشی و چگونگی تاثیر ابزارهای ارتباطی بر ارزش ویژه برند اشاره شده است. 

خواندن کتاب برندسازی از طریق ارتباطات هم پیوند بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتبا برندسازی از طریق ارتباطات هم پیوند بازاریابی

امروزه بازاریابی و ارتباطات بهم متصل و مرتبطند و این دو از یکدیگر جدایی ناپذیرند. بنابراین در هر یک از مراحل فرآیند بازاریابی حتی تا نقطه فروش و پس از آن، ارتباطات به صورت فطری و ذاتی وجود دارد. چرا که عملیات بازاریابی فرآیندی است که از مجرای اطلاعاتی بین مصرف‌کننده، مشتری و مردم با بازاریاب رابطه برقرار می‌سازد. بازاریابی به عنوان فرآیند ارتباطی بین منافع یک سازمان با نیازهای مشتریان تعریف شده است بنابراین بخش عمده‌ای از فرآیند بازاریابی شامل فعالیت‌های ارتباطاتی است. «با این حال، با وجود نظر برخی از صاحب‌نظران مبنی بر آنکه بازاریابی خیلی گسترده‌تر از ارتباطات است با ترکیب ارتباطات و بازاریابی، ارتباطات بازاریابی را خواهیم داشت که مجموعه‌ای از تمام عناصری است که در آمیخته بازاریابی تبادلات را از طریق تعیین مفهومی مشترک با مشتریان تسهیل می‌کند». به عبارت دیگر ارتباطات بازاریابی فرآیندی است که به‌وسیله آن بازاریاب می‌تواند مجموعه مناسبی از محرک‌های ارتباطاتی را برای برانگیختن مجموعه دلخواهی از پاسخ‌ها (از سوی مخاطب هدف خاصی) پدید آورد و عرضه کند. همچنین ارتباطات بازاریابی را می‌توان شامل تمامی عناصر آمیخته بازاریابی دانست که معانی را به‌وجود می‌آورد و ارزش را به مشتریان و ذی‌نفعان منتقل می‌سازد. ولز بارنت و موریاتی ارتباطات بازاریابی را به صورت مکانیسمی برای انتقال اطلاعات به مصرف‌کننده، تعریف کرده‌اند و عملکرد ارتباطات بازاریابی را فرآیندی می‌دانند که بواسطه آن شرکت‌ها سعی می‌کنند تا مصرف‌کنندگان را به طور مستقیم یا غیرمستقیم درباره برندهایی که می‌فروشند آگاه، ترغیب، تحریک یا یادآوری کنند و کاتلرو آرمسترانگ ارتباطات بازاریابی را فعالیت‌هایی که مزیت‌های محصول را بیان می‌کنند و مشتریان هدف را به خرید آن ترغیب می‌کنند، عنوان می‌کند. دانکن نیز ارتباطات بازاریابی را واژه مشترکی برای همه انواع مختلف پیام‌های برنامه‌ریزی شده‌ای که برای ایجاد یک برند به کار می‌روند، تعریف می‌کند، و بنابراین انتقال پیام، فعالیت اصلی ارتباطات بازاریابی است. به‌طور کلی موضوع ارتباطات بازاریابی این است که پیام‌های برند چگونه ایجاد، رسانده، اداره و ارزیابی شوند. پیام‌های برند تمامی اطلاعات و تجربیاتی هستند به منظوراینکه چگونه مشتریان و سایر ذی‌نفعان یک برند را درک کنند. هدف کلی تمامی ارتباطات بازاریابی و فعالیت‌های بازاریابی، خلق برندی است که ایجاد آگاهی درباره نام تجاری، تنها بخشی از آن می‌باشد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۱۰۰
تومان