دانلود و خرید کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند فاطمه محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند اثر فاطمه محمودی

کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند

معرفی کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند

کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند (گردشگری) اثری از فاطمه محمودی است که در شرکت انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است. این اثر تاثیر هویت، اشتیاق و جذب مشتری را از طریق شبکه‌های اجتماعی برررسی می‌کند. 

درباره کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند

شبکه‌های اجتماعی امروزه نه تنها بخشی از تفریح ما را دربر گرفته‌اند، بلکه به ابزاری برای توسعه و رونق دادن به کسب و کارمان بدل شده‌اند. ما به کمک شبکه‌های اجتماعی می‌توانیم هرکاری بکنیم. خرید کالا، استفاده از خدمات مختلف و معرفی کسب و کار و بهبود آن، همه می‌توانند از این طریق انجام شوند. از طرف دیگر، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند کمک بزرگی به شرکت‌های خدمات مسافربری بکنند و راه و مسیر را برای گردشگران و جذب توریست باز کنند. 

فاطمه محمودی در کتاب شبکه های اجتماعی، رفتار مشتری و برند، به بررسی تاثیر هویت، اشتیاق و جذب مشتری از طریق شبکه‌های اجتماعی پرداخته است و تاثیر آن را بر رفتار وفادارانه گردشگران به برند در شرکت‌های خدمات مسافربری در تهران کاوش کرده است. به این ترتیب هم می‌توان این مسئله را به طرز دقیق شناخت و هم موانعی را که بر سر راه قرار دارد، با کمک راهکارهای مختلف، از میان برداشت. 

کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند کتابی مفید، کاربردی و سودمند برای تمام کسانی است که در حوزه شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند یا دوست دارند کسب و کارشان را از این طریق گسترش دهند. 

بخشی از کتاب شبکه‌ های اجتماعی، رفتار مشتری و برند 

اشتیاق به نام تجاری می‌تواند باعث افزایش سهم بازار شرکت شود و سهم بازار رابطه نزدیکی با نرخ بازگشت سرمایه و سودآوری شرکت دارد. اشتیاق به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و کاهش حساسیت مشتریان به تلاش‌های بازاریابی رقبا می‌شود.

تعداد زیاد مشتریان وفادار به یک نام تجاری، دارایی شرکت محسوب می‌شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می‌شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت‌ها در مقایسه با مشتریان غیروفادار، کمتر است؛ در حالی که بیشتر محققان در زمینه وفاداری، بر تکرار خرید کالاهای مصرفی تمرکز دارند. (ملر و همکاران،۲۰۰۶)

دو گروه مقیاس نظری برای وفاداری به نام تجاری اندازه‌گیری می‌شوند: مقیاس‌های نگرشی و رفتاری. تمرکز مقیاس‌های نگرشی بر تعهد برنامه‌ریزی شده است. برخی مقیاس‌های نگرشی وفاداری به نام تجاری به قصد خرید و تبلیغات دهان به دهان یا خرید جنبی اشاره دارد. مثال مقیاس‌های رفتاری وفاداری به نام تجاری شامل سهیم شدن در کیف پول، درصد خریدهای نام تجاری در طبقه محصول برای جابه‌جایی کالاهای مصرف‌کننده و رفتار خرید مجدد است. (کرسمن و همکاران، ۲۰۰۶)

اشتیاق به نام تجاری به معنی تکرار خرید است که دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تکرار خرید صرفاً یک واکنش اختیاری نیست، بلکه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. کلر (۱۹۹۸) معتقد است که اشتیاق به نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تکرار خرید از نظر رفتاری، اندازه‌گیری شده است؛ در حالی که وفاداری مشتری به جای اینکه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می‌تواند به طور گسترده‌تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشکیل شده است.

ملنز و همکاران (۱۹۹۶) وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از طریق خرید قابل مشاهده طی یک دوره و وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف می‌کنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند که اشتیاق به نام تجاری به‌تنهایی نمی‌تواند علل واقعی خرید را بیان کند؛ بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. (بالگلو، ۲۰۰۲)

در یک تحقیق لسلر و لیتل (۱۹۹۷) به این نتیجه رسیدند که اشتیاق به نام تجاری با پیچیدگی محصول ارتباط دارد. این نویسندگان بیان می‌کنند که رفتار خرید مجدد برای محصولات با درگیری بالا معرف وفاداری به نام تجاری است؛ در صورتی که خرید مجدد برای محصول با درگیری پایین رفتار خرید عادتی است. (کواستر و لیم، ۲۰۰۱)

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان