دانلود و خرید کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم‌افزار PyroSim کوین بی. مک گرتن ترجمه مهیار صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم‌افزار PyroSim اثر کوین بی. مک گرتن

کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم‌افزار PyroSim

معرفی کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم‌افزار PyroSim

کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم افزار PyroSim نوشته‌ کوین بی. مک گرتن،است این کتاب به نرم‌افزار PyroSim می‌پردازد که یکی از کاربردی‌ترین نرم ‌افزارهای شبیه‌‌سازی را به نام دینامیک آتش آموزش می‌دهد که ابزاری قدرتمند در دست مهندسان است.

درباره کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم‌افزار PyroSim

همه‌ ما می‌دانیم که آتش علاوه بر داشتن مزایای زیادش، آسیب‌های جدی به انسان و طبیعت وارد می‌کند. آتش‌سوزی‌هایی که گاهاً می‌شنویم در قسمتی از کشور و یا جهان رخداده و آسیب‌های وارده به آن بعضاً جبران‌پذیر نبوده است.

بنابراین مهندسان همواره به دنبال راه‌حل‌هایی برای پیش‌بینی و رفع خطرات احتمالی ناشی از وقوع آتش‌سوزی می‌باشند. شبیه‌سازی آتش هم به دلیل ماهیت پیچیده‌‌ای که دارد و اینکه بسیار تابع عوامل محیطی و در بعضی از مواقع غیرقابل پیش‌بینی است، کاری بسیار سخت و دشوار است.

مهندسان موفق به طراحی نرم‌افزاری به نام Pyrosim (پایروسیم) شدند که به عنوان یک واسطه کاربری گرافیکی برای شبیه‌سازی دینامیکی آتش شناخته می‌شود. به کمک این نرم‌افزار قادر خواهیم بود آتش‌سوزی‌های پیچیده را طراحی و مدیریت کنیم.

با پیشرفت روزافزون صنایع و گرم‌تر شدن بازار رقابت، نقش دو عامل زمان و هزینه در این بازار بیش از پیش پر رنگ و مهم شده است. در نتیجه پیشگامان صنعت بر آن شدند که با توجه به حجم زیاد کار و تقاضا و برای باقی ماندن در بازار، با استفاده از ابزارهای گوناگون، با کاهش زمان و متعاقباً هزینه‌ها، این دو عامل را بهینه کنند و در عین حال بتوانند دقت را افزایش دهند.

بهره‌گیری از نرم‌افزارهای کامپیوتری گامی بزرگ در این راه بود. کاهش زمان در فرآیندهای شبیه‌سازی مهندسی و توانایی پیش‌بینی رفتار سیستم‌ها با استفاده از مدل سازی‌های کامپیوتری، همگی به مهندسان طراح کمک می‌کنند که خروجی کارشان با کمترین خطا و ریسک قابل اجرا باشد.

در ابتدا دو نرم‌افزار FDS و Smoke View در بازار عرضه شد و پس از گسترش کاربرد آن‌ها و استفاده از رابطه گرافیکی، این دو نرم‌افزار در یک مجموعه تحت عنوان PyroSim به بازار عرضه گردید. نسخه نرم افزار PyroSim در کتاب راهنمای جامع شبیه‌سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم‌افزار PyroSim (PyroSim User Manua) مربوط به سال 2016 است.

کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم افزار PyroSim برای چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

گروه‌های زیر مخاطبان این کتابند:

- مهندسین مکانیک، عمران، صنایع تاسیساتی، صنایع مرتبط با انتخاب تجهیزات سیستم تهویه و تخلیه دود

- محققین حوزه آتش

- مهندسان آتش

- طراحان سیستم امنیتی آتش‌سوزی

- مشاوران

- شرکت‌های بیمه

 بخشی از کتاب راهنمای جامع شبیه سازی دینامیک آتش (FDS) با نرم افزار PyroSim 

چرخاندن عمل لغزاندن دوربین حول نقطه کانونی آن است که مرکز مدل یا مرکز انتخاب است و به این بستگی دارد که کدام اقدام بازنشانی قبلاً انجام شده است. به صورت پیش فرض چرخش در شرایطی کار می‌کند که کُره نامرئی حول مدل وجود داشته باشد و شما روی آن کلید کنید و ماوس را بکشید تا بلغزد.

به همین صورت، می‌توان مشابه نمای دود، چرخش را با رفتن به منوی نما و انتخاب استفاده از ناوبری شبیه نای دود، انجام داد. در این مدل دوربین حول محور Z و با حرکات چپ و راست ماوس و حول محور X با حرکات بالا و پایین آن، می‌لغزد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان