دانلود و خرید کتاب حس خوب زندگی خوب وکس کینگ ترجمه رضا اسکندری‌آذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حس خوب زندگی خوب اثر وکس کینگ

کتاب حس خوب زندگی خوب

نویسنده:وکس کینگ
انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:
۳.۲از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حس خوب زندگی خوب

کتاب حس خوب، زندگی خوب اثری از وکس کینگ با ترجمه رضا اسکندری آذر است. این کتاب به شما یاد می‌دهد: با عشق به خویشتن، قفل عظمت درونتان را باز کنید و احساسات منفی درونتان را به احساساتی مثبت تبدیل کنید. 

درباره کتاب حس خوب، زندگی خوب

کتاب حس خوب، زندگی خوب، (Good Vibes, Good Life) قرار است به ما بیاموزد که چگونه با عشق ورزیدن به خودمان، زندگیمان را از این رو به آن کنیم. 

وکس کینگ در این کتاب راهکارهایی را در اختیار ما قرار می‌دهد که کمک می‌کند با تمام احساسات منفی را که در وجودمان داشته‌ایم، خداحافظی کنیم و جای خالی آن‌ها را با احساسات مثبت پر کنیم. او کتاب را با شرح دوران و روزهای زندگی خودش در کودکی آغاز می‌کند و از این کار هدفی دارد: به ما نشان دهد، هر انسانی، امروز محصول تمام روزهای خوب و بد و خاطرات خوب و بدی است که پشت سر گذاشته است. 

او در این کتاب نقل قول­‌های الهام­ بخشی را بیان می‌کند که مانند چرغ راه هستند و مسیر ما را برای رسیدن به سبک زندگی مورد علاقه‌مان یاری می‌دهد. وکس کینگ موفق شده است تا بر بسیری از مشکلات غلبه کند و از همین رو، به منبع امید و انگیزه برای هزاران جوان تبدیل شده است. 

کتاب حس خوب، زندگی خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب حس خوب، زندگی خوب کتابی عالی برای همه کسانی است که دوست دارند با مطالعه مطالب انگیزشی، به خود امید، نیرو و توان برای ادامه راه بدهند.  

بخشی از کتاب حس خوب، زندگی خوب

کِنِت جیمز مایکل مَک‌لین در کتابش با عنوان «جهان ارتعاشی» می‌نویسد: «حواس پنج‌گانهٔ ما، افکار ما و همچنین تمام ماده و انرژی موجود در این جهان، همگی، دارای ارتعاش‌اند.»

او در کتابش می‌گوید که «واقعیت» درک ما از جهان هستی است که از طریق تفسیر ارتعاشات محقق می‌شود. جهان ما اقیانوسی عمیق از فرکانس‌های ارتعاشی مختلف است، بدین معنا که «واقعیتِ» این جهان نوعی حالت اثیری است که به تغییرات ایجادشده در ارتعاش واکنش نشان می‌دهد.

اگر جهان هستی به افکار، کلام، احساسات و اعمال ما واکنش نشان می‌دهد ـ چون مطابق با ادعای مک‌لین، همگی ارتعاش خاص خودشان را دارند ـ بنابراین، با توجه به قانون ارتعاش، می‌توان به این نتیجه رسید که ما قادر به کنترل کردن واقعیت زندگی خود هستیم.

کافی است افکار، احساسات، کلام و اعمال خود را تغییر دهید

تا دنیایتان شروع به تغییر کند.

برای اینکه ایده‌ای را به واقعیت یا دست‌کم به ادراکمان وارد کنیم، باید با فرکانس ارتعاش آن همساز شویم. هر چه چیزی به‌نظرتان واقعی‌تر بیاید، از لحاظ ارتعاشی به آن نزدیک‌تر هستید. به همین دلیل است که وقتی واقعاً چیزی را باور دارید و جوری رفتار می‌کنید که انگار عین واقعیت است، احتمال نمود پیدا کردن آن به‌طور فیزیکی در دنیایتان را افزایش می‌دهید.

برای دریافت خواسته‌تان، باید در عالم واقعیت از لحاظ انرژی و ارتعاش با آن همساز باشید. این بدان معناست که افکار، احساسات، کلام و اعمالتان باید با خواسته‌هایتان هم‌جهت باشند.

این موضوع را می‌توان با آزمایش دو دیاپازون که روی یک فرکانس تنظیم شده‌اند، مشاهده کرد. اگر به یکی از دیاپازون‌ها جوری ضربه بزنید که شروع به ارتعاش کند، دیاپازون دوم بدون آنکه لازم باشد آن را لمس کنید، به ارتعاش درخواهد آمد. ارتعاش از دیاپازون اول به دیاپازون دوم (که لمس نشده) منتقل می‌شود، به این دلیل که هر دو روی یک فرکانس تنظیم شده‌اند: آن‌ها از لحاظ ارتعاشی همسازند. اگر دو دیاپازون از لحاظ ارتعاشی همساز نباشند، در آن صورت، ارتعاش دیاپازون اول به دیاپازون دوم انتقال پیدا نخواهد کرد.

به همین ترتیب، برای اینکه به برنامهٔ یک ایستگاه رادیویی بخصوص گوش دهید، باید گیرنده را با فرکانس ایستگاه مذکور تنظیم کنید. این تنها راه ممکن برای شنیدن برنامهٔ آن ایستگاه است. اگر گیرنده را روی فرکانس دیگری تنظیم کنید، به برنامهٔ یک ایستگاه دیگر گوش خواهید داد.

وقتی از لحاظ ارتعاشی با چیزی همساز شوید، شروع می‌کنید به جذب کردن آن به واقعیت زندگی‌تان. بهترین راه برای تعیین اینکه در هر لحظه روی چه فرکانسی قرار دارید، احساسات شما هستند ـ احساسات شما بازتابی حقیقی از انرژی درونی‌تان‌اند. گاهی باور می‌کنیم که در وضعیت ذهنی مثبتی قرار داریم یا اقدامات صحیحی را انجام می‌دهیم، اما در اعماق وجود می‌دانیم که این‌طور نیست؛ فقط داریم تظاهر می‌کنیم. اگر به احساساتمان توجه کنیم، می‌توانیم ذات حقیقی ارتعاشمان را ببینیم و بدانیم در آن لحظه، در حال جذب کردن چه چیز به زندگی‌مانیم. اگر در لحظه حس خوبی داریم، این یعنی افکار خوبی داریم و در نتیجه، اقدامات مثبتی را رقم می‌زنیم.

نظرات کاربران

Atefe_Zainolabedin
۱۴۰۲/۰۷/۲۴

من این کتاب رو به زبان اصلی خوندم و صرفا برای قسمت هایی که متوجه متن نمی‌شدم از طاقچه کتاب رو گرفتم ولی در کل متن روان و سلیس داره و حسابی با متن کتاب حال کردم و به همه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
در زبان اسپانیولی مردم مکزیک، کلمهٔ «انخنتادو» همین احساس بخصوص را توصیف می‌کند. این لغت به همان حس اشاره دارد که فرد بعد از مدتی وقت گذراندن با دیگران، دلش می‌خواهد زمانی از آن‌ها دور باشد.
Atefe_Zainolabedin
بدون داشتن حس کنترل، هول می‌کنیم و به فرکانس ارتعاش پایین می‌رویم ـ مثل حس اضطراب. در نهایت، کار به جایی می‌رسد که هیچ کنترلی روی میزان شادی و لذتی که تجربه می‌کنیم نخواهیم داشت
کاربر ۵۷۳۰۹۴۹

حجم

۳۶۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۹ صفحه

حجم

۳۶۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۹ صفحه

قیمت:
۳,۴۰۰
تومان