دانلود و خرید کتاب تاریخ تطبیقی هنر؛ جلد اول مرتضی گودرزی (دیباج)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ تطبیقی هنر؛ جلد اول اثر مرتضی گودرزی (دیباج)

کتاب تاریخ تطبیقی هنر؛ جلد اول

معرفی کتاب تاریخ تطبیقی هنر؛ جلد اول

کتاب تاریخ تطبیقی هنر؛ جلد اول اثری از مرتضی گودرزی (دیباج) است که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. این اثر یک مجموعه چهارجلدی است که بر اساس دوره‌های تاریخی تقسیم‌بندی و شرح شده و به بررسی تطبیقی هنر می‌پردازد.

درباره مجموعه تاریخ تطبیقی هنر

مرتضی گودرزی (دیباج) در این مجموعه چهارجلدی به بررسی تاریخ تطبیقی هنر می‌پردازد و در هر جلد آن، یکی از دوره‌های تاریخی را انتخاب و شرح کرده است. در این مجموعه ابتدا به زیرساخت‌های سیاسی و اجتماعی هر دوران می‌پردازیم و در ادامه ادبیات و حوزه‌های دیگر هنری مانند معماری، نقاشی، پیکرتراشی و مجسمه‌سازی، موسیقی و ... را بررسی می‌کنیم. شرح و بررسی‌ها به صورت دوره‌های پنج ساله صورت گرفته است.

جلد اول این اثر به قرون پانزدهم و شانزدهم اختصاص دارد و بررسی‌ها از سال ۱۴۰۰ میلادی یعنی آغاز قرن پانزدهم شروع شده است. از دیگر مطالبی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است رنسانس، ویژگی‌های آن و تغییرات اجتماعی آن روزگار است.

خواندن مجموعه کتاب‌های تاریخ تطبیقی هنر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه کتاب‌های تاریخ تطبیقی هنر را به تمام دوست‌داران کتاب‌های هنر و کسانی که به دنبال یک مرجع مناسب و کامل می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مرتضی گودرزی (دیباج)

دکتر مرتضی گودرزی که به نام دیباج تخلص می‌کند، استاد دانشگاه، نقاش، منتقد و محقق هنری و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی است. او از جمله پژوهشگران و هنرمندان معاصر است که سال‌ها در زمینه‌های گوناگون تولید هنر و پژوهش فعالیت کرده است.

از میان فعالیت‌های هنری و حرفه‌ای او می‌توان به مسئولیت‌های مختلف و داوری و دبیری جشنواره‌ها، عضویت در گروه نقد فرهنگستان هنر، مدیریت پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی و سردبیری دو ماهنامه «بیناب» اشاره کرد. همچنین او نگارش صدها مقاله و ایراد سخنرانی‌های علمی، هنری و تألیف کتاب‌های متعددی را در کارنامه خود دارد.

از میان کتاب‌های مرتضی گودرزی می‌توان به کتاب‌های جست‌وجوی هویت در نقاشی معاصر ایران، مجموعه کتاب‌‌های تجزیه و تحلیل آثار«هنر مدرن»، «تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر» و «معرفت هنر معاصر» اشاره کرد. همچنین مجموعه کتاب‌های هنرهای تجسمی دفاع مقدس که در هشت جلد تالیف شده است و در حال آماده‌سازی است و «کتاب نقاشی انقلاب» (از مجموعه پژوهش هنر انقلاب) که از آثار پژوهشی او به شمار می‌رود. 

نظرات کاربران

Nausica96
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

این خیلی خوبه که این دست از کتاب های تخصصی مرجع در طاقچه بی نهایت قرار داده میشه.

Shadi
۱۴۰۱/۰۴/۲۳

ای بابااااا بازم پی دی اف👎

کاربر 4745835
۱۴۰۱/۰۴/۱۷

لطفا سه جلد دیگه تاریخ تطبیقی رو هم اضافه کنید

کاربر ۳۶۳۳۳۰۳
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

لطفا تحلیل تجزیه آثار نقاشی مرتضی گودرزی و کتاب تحلیل وتجزیه آثار تجسمی چارلز جنسن روش شناسی هنر لوری آدامز رو هم بزارید ممنون

سارا
۱۴۰۱/۱۱/۲۳

از کتاب های تخصصی هنر نسخه صوتی در طاقچه به ندرت یافت میشه نسخه صوتی این کتاب رو تهیه کنید و در طاقچه اضافه کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

قیمت:
۱۵۱,۰۰۰
تومان