دانلود و خرید کتاب روان درمانی اختلال ها و انحراف های جنسی نجمه سرگلزائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان درمانی اختلال ها و انحراف های جنسی اثر نجمه سرگلزائی

کتاب روان درمانی اختلال ها و انحراف های جنسی

معرفی کتاب روان درمانی اختلال ها و انحراف های جنسی

کتاب روان درمانی اختلال ها و انحراف های جنسی اثری از نجمه سرگلزائی است که در انتشارات ندای کارآفرین به چاپ رسیده است. در این کتاب با روش های روان درمانی مبتلایان به اختلالات و انحرافات جنسی آشنا می‌شوید.

درباره کتاب روان درمانی اختلال ها و انحراف های جنسی

مشکلات جنسی از دو دسته عوامل جسمانی و روانی ریشه می‌گیرد اما، این عوامل در هم تنیده هستند. عوامل جسمانی دخیل در مشکلات جنسی می‌تواند به اختلالات روانی منجر شود همانطور که، اختلالات روانی می‌تواند عوامل جسمانی به وجود بیاورد یا تشدید کند. علت همه اختلالات و انحرافات جنسی در صورتی که مشکل جسمانی و پزشکی خاصی وجود نداشته باشد به عوامل روانی و تجربیات تلخ برمی‌گردد.

پیامدهای این اختلالات با توجه به مسائل فرهنگی و شخصیتی و یا به عبارتی از فرهنگی به فرهنگ دیگر و از شخصی به شخص دیگر متفاوت است. با توجه به اهمیت عملکرد جنسی مناسب برای داشتن روابط زناشویی و خانوادگی پایدار، اختلالات جنسی می‌توانند تاثیرات منفی زیادی بر روابط زوجین در خانواده داشته باشند و حتی می‌توانند آنها را تا مرز جدایی و طلاق بکشانند، زوجین ممکن است در مواجهه با مشکلات  زناشویی، اختلالات جنسی خود را پنهان کنند که این امر باعث افسردگی و حالات روانی مرتبط با آن، روابط اجتماعی مختل، فرو پاشی کانون گرم خانواده و مشکلات کاری و یا آینده‌ای گنگ و تاریک برای آن فرد می‌شود.

با توجه به اهمیتی که موضوع اختلال‌ها و انحراف جنسی در زندگی و جامعه دارند، کتاب حاضر به دنبال تبیین این موضوع و راهکارهای درمانی براساس روانشناسی این مسائل است.

 خواندن کتاب روان درمانی اختلال ها و انحراف های جنسی راب ه چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مشاوران، روان‌شناسان و درمانگران مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

Ebrahim Jafar
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

برای مخاطب عام مناسب نیست، لیکن برای دانشجویان روانشناسی و روان درمانگران تا حدی مناسب است، چنانچه به دنبال ریشه های انحرافات هستین در این کتاب نمی یابید.

کاربر ۳۳۸۹۲۰۸
۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بسیارعالیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان