دانلود و خرید کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند ادواردو آندره ترجمه ابوالفضل بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند اثر ادواردو آندره

کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند

معرفی کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند

کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند اثری از پروفسور ادواردو آندره است که با ترجمه ابوالفضل بختیاری، فاطمه محمدی و اکرم شبان می‌خوانید. این کتاب قرار است به یک پرسش مهم در زمینه تعلیم و تربیت و همچنین کشور فنلاند پاسخ دهد: فنلاند چگونه فنلاند شد؟

درباره کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند

آموزش و پرورش نسل جوان یکی از راه‌های سرمایه گذاری کشورها برای نسل‌های آینده است. هر جامعه‌ای با کمک نیروی جوان خود و با استفاده از ابزار تعلیم و تربیت می‌تواند نسلی را پرورش دهد که در آینده کشور و همچنین پیشرفتش نقش مهمی ایفا کند. اما آیا تمام نظام‌های آموزشی موفق شده‌اند این جایگاه را به دست بیاورند؟ چرا در برخی از کشورها می‌توان به چشم پیشرفت را دید و برخی دیگر درجا می‌زنند؟ آیا برای ایجاد یک نظام آموزشی لازم است که به نیازهای جوانان هم توجه شود یا باید مسایل دیگر را در اولویت قرار داد؟ 

به گفته کارشناسان آموزش و پرورش و افراد بیشماری که در ۱۵ سال گذشته از مدارس فنلاند بازدید کرده‌اند، این کشور و مدارسش به یکی از پدیده‌های جهانی در عرصه آموزش‌ و پرورش تبدیل شده است. اما سوال اصلی این است که این مدارس چه روشی آموزشی را در پیش گرفته‌اند که موفق شدند به چنین جایگاهی برسند؟

فنلاند را به عنوان بهترین نظام آموزشی دنیا می‌شناسند. نظام آموزشی کشور فنلاند بر پایه نظام یادگیری پدیده محور بنا شده است و به همین دلیل است که آموزش‌ها متناسب با نیاز دانش‌آموزان پیش می‌رود. این روش از سال ۲۰۱۶ اجرایی شده است. همچنین مدارس شهریه‌ای از خانوده‌ها دریافت نمی‌کنند و تمام خدمات آموزشی رایگان ارائه می‌شود. 

کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آینده مدارس و تربیت معلم فنلاند اثری عالی برای تمام کسانی است که به مطالعه کتاب‌های در زمینه آموزش و پرورش و نظریه‌های آموزشی علاقه دارند.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان