دانلود و خرید کتاب قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب) گرنت کاردون ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب) اثر گرنت کاردون

کتاب قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب)

میکروکتاب قانون ۱۰ برابر اثر گرنت کاردون با شما درباره مزر باریک میان موفقیت و شکست صحبت می‌کند. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکروکتاب قانون ۱۰ برابر

میکروکتاب قانون ۱۰ برابر یک راهنمای عملی ساده برای کسانی است که می‌خواهند موفق شوند و در دسته انسان‌های حرفه‌ای قرار بگیرند. این کتاب به شما یاد می‌دهد که باید با تلاشی ده برابر بیشتر از حد معمولی به دنبال تحقق اهدافی باشید که ده برابر از اهداف قبلی‌تان بزرگتر و دور از دسترس‌تر هستند. 

«قانون ۱۰ برابر» تاکید دارد که باید همه افراد جامعه و برای همیشه این قانون را در زندگی اجرا کنند تا طعم یک زندگی شیرین و در رفاه کامل را بچشند.

 خواندن میکروکتاب  قانون ۱۰ برابر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

 درباره گرنت کاردون

گرنت کاردون نویسنده برتر، سخنران انگیزشی، سرمایه‌گذار در املاک و مستغلات و یک مربی فروش حرفه‌ای است. او همچنین مدیرعامل مجموعه شرکت‌های «کاردون» در آمریکا است. کاردون کتاب‌هایی با عنوان «اگر اول نباشی آخر می‌شوی»، «استقلال مالی»، «هفت راز بزرگ فروش»، «خاص بودن یا معمولی بودن» و.. را به رشته تحریر درآورده است. در حال حاضر بیشتر کتاب‌های کاردون به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده‌اند.

 بخشی از کتاب  قانون ۱۰ برابر

یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌هایی که توسط انسان‌ها گفته می‌شود، در مورد خوب بودن رقابت است. در دنیای کسب‌وکار، شما بیشتر به حکم‌فرمایی نیاز دارید تا رقابت. وقتی که با دیگران رقابت می‌کنید، خلاقیت خود را از دست می‌دهید. توانایی‌های شما در هر رقابتی با دیگران محدود می‌شود، چون دیگر به خودتان توجه نمی‌کنید و همه حواس‌تان به فعالیت‌های رقیب است. افرادی که پیشرو هستند هرگز به دنبال رقابت با دیگران نمی‌روند، بلکه کار خودشان را انجام می‌دهند و چیزهای تازه‌ای در هر صنعتی خلق می‌کنند. حتی به کار دیگران هم توجهی نمی‌کنند و از اینکه رقابت را هدف خود قرار دهند بیزار هستند. بنابراین هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای تسلط و حکمرانی در حوزه فعالیت خود انجام دهید و هرگز دیگران و راهی که می‌روند را دنبال نکنید.

باید اینقدر خوب عمل کنید که دیگران به دنبال شما باشند و بخواهند کسب‌وکارتان را الگوی خود قرار دهند. برای اینکه حکم‌فرمایی کنید باید در ابتدا قاطعانه تصمیم بگیرید. بعد فقط کاری را انجام دهید که دیگران انجام نمی‌دهند. هرگز براساس اصول مورد توافقی که دیگران مطابق با آن عمل می‌کنند، وارد هیچ بازی نشوید. معمولا قوانین، اصول و سنت‌های هر شرکت، به تله شباهت دارد که در مقابل ایده‌های جدید مقاومت می‌کند.

یادتان باشد هدف این نیست که فقط در میدان حاضر شوید، بلکه این است که در اولویت قرار بگیرید. پس، از هر چیزی که اولویت‌های ارزشمند شما را به خطر می‌اندازد یا دست کم می‌گیرد، فاصله بگیرید. شاید نسب به برخی از پیشتازان حوزه خود سرمایه کم‌تری داشته باشید، اما این دلیل نمی‌شود که شما در سطح پایینی قرار دارید. یادتان باشد چون در رقابت نیستید، فرصت‌های زیادی دارید تا خودتان را بالا بکشید. می‌توانید از ساده‌ترین ابزار برای تبلیغات کار خود استفاده کنید و حتی با استفاده از منابعی که دارید برای خودتان کمپین‌هایی ایجاد کنید. می‌توانید تعداد تماسی که با مشتری برقرار می‌کنید را افزایش دهید و با حضور در سایر شرکت‌ها، کسب‌وکار خود را به همه معرفی کنید. مثلا به این فکر نکنید که فقط با هفته‌ای یک یا دو بار پست گذاشتن در فیس‌بوک می‌توانید خودتان را معرفی کنید و دیده شوید. احتمالا یا با بزرگی اینترنت آشنا نیستید یا اینکه معنای تلاش فوق‌العاده را نمی‌دانید. هر کسب‌وکاری برای اینکه موفق شود باید بارها و بارها دیده شود. این حقیقت را برای خودتان روشن کنید که قرار نیست با کوتاهی در انجام کار باعث شکست خودتان شوید. یادتان باشد که قرار نیست هیچ وقت میدان موفقیت را ترک کنید.

قدرت شبکه‌های اجتماعی را دست کم نگیرید. یادتان باشد که هر کسی با هر مهارتی که دارد می‌تواند وارد این عرصه شود. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که بی‌نهایت خلاقیت از خودتان نشان دهید. در هر عرصه‌ای باید بیش از حد تلاش کنید. این کار باعث رخ دادن دو نکته مهم می‌شود:

۱. با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوید.

۲. رقبای شما وارد کار می‌شوند و با تحت فشار گذاشتن شما مثل ارسال یک کامنت نامناسب، شما را به دیگران معرفی می‌کنند، آن هم یک معرفی رایگان.

بنابراین باید تلاش‌هایتان را به سطحی برسانید که از نظر مردم عجیب باشد، یعنی کاری کنید که فقط شما و شرکت‌تان آن را انجام می‌دهید. به این ترتیب بیشتر دیده می‌شوید و مردم در مورد شما و کاری که در حال انجام آن هستید، حرف می‌زنند. زمانی که حکم‌فرمایی می‌کنید کمتر دچار ضرر می‌شوید. یادتان باشد که بازار بسیار بی‌رحم است و هر کسی که زیاد تلاش نکند را خیلی راحت بیرون می‌اندازد. تلاش شما باید ذهن مشتری‌ها را تحت تسلط خود درآورد. این کار تنها با کنار گذاشتن رقابت و توجه به خودتان و کاری که در حال انجام آن هستید، امکان‌پذیر است. پس به شایعاتی که می‌گویند رقابت خوب است و باعث سازندگی می‌شود، توجه نکنید، چرا که تنها بزدل‌ها هستند که رقابت می‌کنند.

بخش یازدهم: بیرون آمدن از طبقه متوسط

لطفا از اینکه این عنوان را برای این بخش انتخاب کردم، ناراحت نشوید. می‌دانم که بیشتر شما تلاش کردید تا در طبقه متوسط قرار بگیرید. از تلاش‌تان قدردانی می‌کنم. اما باید اعلام کنم که یک عمر هدف اشتباهی انتخاب کرده‌اید.

باید ذهن را از اینکه در طبقه متوسط باقی بمانید، آزاد کنید. کسانی که در طبقه متوسط قرار دارند در مقابل رنج و ناامنی آسیب‌پذیرتر هستند. هر چند این واقعیت هم وجود دارد که افراد زیادی می‌خواهند که در این طبقه قرار بگیرند. اما طبق یافته‌های من، این طبقه بیشتر از همه محدودیت دارد و دائم کنترل می‌شود. به همین دلیل افرادی که در این طبقه‌اند، همیشه در رنج هستند. بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کجا بروید، خوب است به برخی از آمارها و اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارند، دقت کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
وقتی در حد فوق‌العاده تلاش می‌کنید، با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوید. یادتان باشد اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، یعنی در حد فوق‌العاده تلاش نمی‌کنید.
قمار عاشقانه
همواره یادتان باشد که هیچ چیز عادی نمی‌تواند شما را به یک زندگی فوق‌العاده نزدیک کند.
قمار عاشقانه
اگر دیدید که هیچ ترسی ندارید، بدانید که کارهای درست را به قدر کافی خوب انجام نمی‌دهید و جایی از کارتان می‌لنگد. یادتان باشد که ترس چیز بدی نیست که بخواهید از آن فاصله بگیرید. ترس یک علامت است که نشان می‌دهد در حال انجام کار درستی هستید و در مسیر درستی قرار دارید. وقتی نگران نیستید، یعنی فقط در حال انجام کاری هستید که برایتان بسیار راحت است. در این صورت به چیز زیادی دست پیدا نمی‌کنید و در همین وضعی که هستید باقی می‌مانید.
قمار عاشقانه
زمانی که تلاش بیشتر را شروع می‌کنید، فرصت‌ها، خیلی راحت خودشان را نشان می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید شاهد سطح بسیار جالبی از نتایج مثبت باشید که هر روزه برایتان رخ می‌دهند. آنقدر به تلاش کردن ادامه دهید تا اینکه دیگر نتوانید جلوی انگیزه حرکت کردن‌تان را بگیرید.
قمار عاشقانه
وقتی برای ایده، قصد یا هدف‌تان وسواس داشته باشید، به این ترتیب به همان اندازه خود را ملزم می‌کنید که برای عملی کردن آن اقدام مهمی انجام دهید.
قمار عاشقانه
یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌هایی که توسط انسان‌ها گفته می‌شود، در مورد خوب بودن رقابت است. در دنیای کسب‌وکار، شما بیشتر به حکم‌فرمایی نیاز دارید تا رقابت.
قمار عاشقانه
باید بدانیم که در هر عنصری از طبیعت تلاش فوق‌العاده‌ای وجود دارد. در دریاها، کوه‌ها، میان شن‌های روان، آسمان و بین حیوانات مختلف می‌توانیم تلاش فوق‌العاده آن‌ها را درک کنیم
قمار عاشقانه
یکی از دلایلی که مردم نمی‌توانند به اهداف‌شان پایبند بمانند این است که نمی‌توانند اهدافی که به قدر کافی بزرگ و خوب باشد، برای خودشان ترسیم کنند.
قمار عاشقانه
در این بین نباید منتظر تایید دیگران باشید. راه خودتان را بروید و هرگز از مردم پیروی نکنید.
قمار عاشقانه
پس، از هر چیزی که اولویت‌های ارزشمند شما را به خطر می‌اندازد یا دست کم می‌گیرد، فاصله بگیرید.
قمار عاشقانه

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان