دانلود و خرید کتاب در مکتب پدر محسن اراکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در مکتب پدر اثر محسن اراکی

کتاب در مکتب پدر

نویسنده:محسن اراکی
انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در مکتب پدر

کتاب در مکتب پدر نوشته محسن اراکی است که در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانى، بررسى، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌هاى مختلف بپردازد.

از جمله این فعالیت‏‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامى دانشگاه‌ها، اندیشه‏‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبرى، پرسش‌ها و پاسخ‌هاى دانشجویى، معارف قرآن و اهل‏ بیت (ع)، دین‌پژوهى، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامى و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‏‌شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسائل تربیتى، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد.

نشر معارف اخیراً نیز گام‌‏هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‏اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‏‌های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد.

درباره کتاب در مکتب پدر

آیت الله العظمی حاج میرزاحبیب اراکی از نمونه‌های بارز فضیلت و تقوا بودند . ایشان در خانواده‌ای بافضیلت رشد یافته و از محضر علم و اخلاق بزرگانی مانند آیت‌الله حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی، و غروی اصفهانی و بزرگان دیگر بهره برده بودند. کتاب در مکتب پدر را فرزند این عالم بزرگ، محسن اراکی به نگارش درآورده تا در اختیار طالبان تقوا و فضیلت و جویندگان راه حقیقت قرار دهد.

 خواندن کتاب در مکتب پدر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به شناخت عالمان اسلامی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۷۰۰
تومان