دانلود و خرید کتاب قوز مالی و قدرت پول علیرضا میری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوز مالی و قدرت پول اثر علیرضا میری

کتاب قوز مالی و قدرت پول

نویسنده:علیرضا میری
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قوز مالی و قدرت پول

کتاب قوز مالی و قدرت پول اثری از علیرضا میری است. او در این کتاب به بیان اصولی می‌پردازد که به افراد کمک می‌کند تا ثروت را به خانه‌های خود دعوت کنند و به جمع ثروتمندان بپیوندند.

درباره کتاب قوز مالی و قدرت پول

قوز مالی و قدرت پول اثری برای آموزش اصول اولیه کسب ثروت است. بعضی افراد به راحتی می‌توانند پولی را که می‌خواهند به دست بیاورند. برخی دیگر باید برای به دست آوردن تنها مقدار کمی پول، همیشه در تلاش باشند. اما چه تفاوتی میان ثروتمندان و دیگر افراد جامعه وجود دارد؟ آیا آن‌ها صرفا با تکیه بر شانس خود به این میزان ثروت رسیده‌اند و یا چیز دیگری پشت پرده است؟ علیرضا میری، معتقد است که این امر، با دانستن اصول اولیه کسب ثروت، امکان‌پذیر است. به عبارت دیگر، تفاوت میان ثروتمندان و دیگر افراد جامعه همین آگاهی به این اصول است. 

او در این کتاب به بیان این اصول می‌پردازد و شما را با مفاهیم اقتصادی آشنا می‌کند که کمکتان می‌کند به راحتی به ثروتی که می‌خواهید، دست پیدا کنید. 

کتاب قوز مالی و قدرت پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب قوز مالی و قدرت پول اثری مفید و کاربردی برای تمام کسانی است که به مطالعه کتاب‌های اقتصادی علاقه دارند و دوست دارند ثروتشان را افزایش دهند. 

بخشی از کتاب قوز مالی و قدرت پول

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید ابتدا اصول آن را بلد باشید. بدون یادگیری اصول، شما راه دوری در امور مالی نمی‌توانید بروید… باید ابتدا اصل و سنگ بنای موفقیت مالی را بلد باشید و سپس شروع به ساختن آینده مالیتان کنید. ذهن انسان نقطه آغاز تغییرهای بزرگ است. هر تغییری ابتدا باید از از علت آن تغییر و نه از معلول آن شروع شود. پس، اگر میخواهید ثروتمند شوید، ابتدا باید اصول ذهنی آن را بلد باشید.

بسیاری از ما انسان‌ها همواره در تلاش برای کسب ثروت هستیم تا بتوانیم آن‌طور که دل‌مان می‌خواهد لباس بپوشیم یا خانه و ماشین لوکس بخریم. پولدار شدن آنچنان کار سخت و رویایی نیست، شما کافیست با راه‌های پولدار شدن آشنا باشید تا بتوانید وضعیت اقتصادی تان را بهبود دهید و به جرگه پولداران و سرمایه داران شهر بپیوندید. در این کتاب نکات موفقیت در کار و زندگی را به شما معرفی می‌کنیم که با انجام آن می‌توانید ثروتمند شوید.

آیا تا به حال خواسته‌اید که وضعیت اقتصادی خود را بهبود بخشیده و به حلقه‌ی پولداران و سرمایه داران شهر بپیوندید. تنها فکر کردن کافی نیست. در این کتاب راه‌هایی را که مسیر ثروتمند شدن شما را هموار می کنند به شما معرفی خواهیم کرد.

پول هوشمند (Smart Money)

پول هوشمند (Smart Money) به سرمایه‌ای گفته می‌شود که توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری، خبره‌های بازار و سایر متخصصان مالی اداره می‌شود. پول هوشمند ابتدا یک اصطلاح در قمار بود و به شرط‌بندی‌هایی گفته می‌شد که توسط قماربازان با سابقه موفقیت بالا بسته شده است. معمولا این قماربازان یک دانش عمیق یا اطلاعات داخلی از بازی داشتند که در دسترس عموم قرار نگرفته بود.

در دنیای سرمایه‌گذاری نیز پول هوشمند همین مفهوم را دارد، پول هوشمند در بازارهای مالی به عنوان سرمایه‌ای که توسط افراد با درک بالاتر از بازار، یا افرادی که به اطلاعات پنهانی دسترسی دارند شناخته می‌شود.

به همین دلیل، وقتی بین سرمایه‌گذاران خرد و موسسات سرمایه‌گذاری اختلاف نظر وجود دارد، همیشه اینطور تصور می‌شود که جریان پول هوشمند که اغلب توسط موسسات اداره می‌شود، شانس موفقیت بیشتری در معاملات خواهد داشت. بررسی دقیق مفهوم Smart Money

پول هوشمند، پولی است که توسط افراد به اصطلاح باتجربه، با اطلاعات خوب و با دانش، سرمایه‌گذاری می‌شود.

با وجودی که شواهد تجربی اندکی برای اثبات عملکرد بهتر پول هوشمند وجود دارد، در بسیاری از روش‌های سفته‌بازی، تاثیر چنین جریانات پولی را به‌طور

جدی در نظر می‌گیرند.

تشخیص پول هوشمند

به خاطر اینکه افراد با دانش پنهانی و یا اطلاعات بیشتر، معمولا با سرمایه بیشتری وارد یک سرمایه‌گذاری می‌شوند، ورود پول هوشمند را گاهی اوقات از طریق حجم معاملات بیش از حد می‌توان تشخیص داد (مخصوصا در زمانی که هیچ اطلاعات عمومی برای توجیه این رشد وجود ندارد)

دانستن هویت پول هوشمند و زمان و جایی که این پول در آن سرمایه‌گذاری می‎شود، می‌توانید یک منفعت بزرگ برای سرمایه‌گذاران خردی باشد که قصد دارند سوار بر امواج پول هوشمند شوند.

در حال حاضر، روش‌های ردگیری زیادی برای دسته‌بندی کردن اطلاعات مربوط به معامله‌گران در دارایی‌ها و بازارهای مختلف ایجاد شده است.

نمودارهای «پول هوشمند در برابر پول کودن» (smart money vs dumb money charts) می‌تواند تفاوت بین موقعیت‌های معاملاتی دو گروه در بازار را نشان دهد، اما به احتمال زیاد به چنین تعاریفی بیش از حد توجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۶۰۰
تومان