دانلود و خرید کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی پل هایدن ترجمه مهین خالصی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی اثر پل هایدن

کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی

نویسنده:پل هایدن
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی

کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی نوشته پل هایدن است که با ترجمه مهین خالصی منتشر شده است. کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی را انتشارات جیحون برای کسانی که می‌خواهند مسیر موفقیت را طی کنند منتشر کرده است تا آن‌ها برای خوشبختی همراهی کند.

درباره کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی

آیا تا به حال فکر کرده‌اید چه چیزی اشخاص موفق را از سایرین متمایز می‌کند؟ اشخاص موفق درباره آنچه که در زندگیشان می‌خواهند، اندیشیده‌اند و آن را مشخص کرده‌اند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که آن قدر درگیر هستند که وقت اندیشیدن به چند و چون کاری که انجام می‌دهند را ندارند. آنها فرصت ندارند که دست از کار بکشند و درباره آنچه که واقعاً برایشان اهمیت دارد، فکر کنند. سایرین در زیر هاله‌ای از شک و نومیدی پنهان می‌شوند که منجر به بی‌هدفی می‌شود. همه برای خودشان تعریفی از موفقیت دارند، ولی تعداد اندکی راه رسیدن به آن را می‌دانند. موفقیت به معنی داشتن پول زیاد نیست، ولی اغلب راه رسیدن به آن است. به این جملات توجه کنید:  فرق یک آدم موفق با بقیه، عدم قدرت و عدم آگاهی نیست، بلکه عدم اراده است.

بیشتر اوقات و خیلی زیاد بخندید به اشخاص عاقل احترام بگذارید و به بچه‌ها عشق بورزید. تحسین منتقدان صادق را به دست آورید و خیانت دوستان بی‌وفا را تحمل کنید. زیبایی را تحسین کنید و بهترین را در دیگران بیابید. دنیا را کمی بهتر درک کنید، یا فرزندی صالح، قطعه‌ای حاصلخیز یا یک موقعیت متعادل اجتماعی. بدانید که با کنار آمدن با زندگی، عمر انسان راحت‌تر می‌گذرد. این است راه موفق شدن. موفقیت، نتیجه آتش سوزیِ خود به خود نیست. اول باید شما خودتان را روی آتش قرار دهید.

این کتاب به عنوان یک کتابچه راهنما و کتاب مرجع برای شما طراحی شده است تا مورد استفاده قرار دهید و به شما کمک می‌کند موفقیت را تعریف کنید و به آن برسید. وقتی که آن را خواندید، از آن استفاده کنید، یادداشت بردارید، تمرینات را انجام دهید، روش‌ها را به کار بگیرید، اادام کنید و دستیابی به موفقیت را شروع کنید. به عنوان منبع الهام و یادآوری روش‌ها روزانه به آن مراجعه کنید، اهداف و تأییدات خود را در نظر بگیرید. این روش به شما کمک می‌کند به تعریف خود از موفقیت دست یابید و آن را حفظ کنید. این کتاب شما را ثروتمند نمی‌کند. اما اگر درست از آن استفاده کنید، زندگی شما را پُربار می‌کند.

خواندن کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنی.

بخشی از کتاب کلیدهای طلایی موفقیت شخصی

اهدافتان را قابل اندازه‌گيری كنيد

با استفاده از اطلاعاتی كه قبلاً كسب كرده‌ايد، حالا مي‌توانيد اهدافتان را بنويسيد تا به شما كمک كند:

 به تعريف شخصی خود از موفقيت برسيد

 نقش‌های ايده‌آلتان را برآورده كنيد

 انگيزه‌هايتان را برآورده كنيد

به خاطر داشته باشيد، اهداف شما بايد:

در زمان حال مثبت باشند، مثلاً:

« من ... هستم »، «در روزِ ... فلان كار را انجام خواهم داد»، و نه اينکه:« فلان كار را انجام خواهم داد ... يا انجام نمی‌دهم».

مشخص، قابل اندازه‌گيری، دست يافتنی، مربوط باشد و زمان قطعی داشته باشد.

نظرات کاربران

SeeSaw
۱۴۰۲/۰۴/۲۲

این کتاب فوق العاده ترین راهنما برای موفقیت است. از خودم بابت وقتی که گذاشتم و این کتاب رو خوندم تشکر میکنم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۹۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان