دانلود و خرید کتاب سلفژ موسیقی ایرانی نستوه رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلفژ موسیقی ایرانی اثر نستوه رمضانی

کتاب سلفژ موسیقی ایرانی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سلفژ موسیقی ایرانی

کتاب سلفژ موسیقی ایرانی اثری از نستوه رمضانی است که برای آموزش سلفژ در موسیقی ایران و پرورش مهارت نت‌خوانی نوشته شده است. این کتاب در انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری منتشر شده است. 

درباره کتاب سلفژ موسیقی ایرانی

سُلفِژ (Solfège) یا سرایش، در موسیقی، به تکنیکی آموزشی گفته می‌شود که برای آموزش نت‌خوانی و آوازخوانی به کار می‌می‌رود. می‌توان گفت که خواندن مجموعه‌ای از نت‌ها به‌صورت پی‌درپی و پشت‌سرهم و با رعایت قوانین نت‌ها و سکوت‌ها سلفژ نام دارد. 

کتاب سلفژ موسیقی ایرانی، اولین اثری است که در این زمینه تالیف شده است. رمضانی که خود دوره‌های سلفژ را نزد امیرحسین اسلامی گذرانده است، در این کتاب تمرین‌هایی را آماده کرده است که به تمام هنرجویان موسیقی ایرانی کمک می‌کند تا سلفژ برای موسیقی ایرانی را فرابگیرند و مهارت خود را در این زمینه، پرورش بدهند. 

کتاب سلفژ موسیقی ایرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام هنرجویان و علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی و کسانی که دوست دارند در سلفژ پیشرفت کنند می‌توانند از محتوای کتاب سلفژ موسیقی ایرانی استفاده کنند. 

درباره نستوه رمضانی

نستوه رمضانی، نوازنده توانای تار و سه تار، در سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد. او از سال ۱۳۷۰ نواختن تار و سه تار را نزد استادانی چون علی بدخشان، بهروز همتی، هوشنگ ظریف و شهرام میرجلالی فراگرفت. نواختن عود را نزد محمدرضا ابراهیمی یاد گرفت و برای آموزش سلفژ، تئوری موسیقی و اصول آهنگسازی، به امیرحسین اسلامی مراجعه کرد. 

نستوه رمضانی با گروه‌های موسیقی بسیاری همچون هم آوا ، نیما، ارکستر موسیقی ملی جاویدان، ارکستر موسیقی مجلسی صبا، گروه های موسیقی خورشید همکاری کرده است و اجراهای بسیاری در تهران و دیگر شهرهای ایران داشته است. همچنین در سال ۲۰۰۶ در کاخ ورسای فرانسه و قصر یونسکوی پاریس به همراه گروه خورشید و به مناسبت سال مولانا اجرا داشته است. 

او در حال حاضر عضو کانون نوازندگان ایرانی خانه موسیقی ایران است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۸۶,۰۰۰
۶۰,۲۰۰
۳۰%
تومان