دانلود و خرید کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه جان مشه ترجمه شیرین تبریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه اثر جان مشه

کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه

معرفی کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه

کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه پژوهشی است در حوزه رسانه از جان مشه که در انتشارات پشتیبان به چاپ رسیده است. 

درباره کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه

تغییراتی که در فناوری تجربه می‌شوند، در زمینه‌های مختلف و همچنین محیط‌های آموزشی تأثیرگذار هستند؛ بنابراین به نظر می‌رسد ابزارهایی که در محیط‌های آموزشی استفاده می‌شوند؛ مانند ابزارهای متنوع استفاده‌شده توسط دانشجویان، وابسته به تغییر فنّاوری باشند. شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر به‌طور گسترده توسط نسل‌های جوان به اَشکال مختلف مورد استفاده قرار گرفته است، به‌طور کلی می‌توان گفت که این محیط‌ها دارای برتری هستند؛ زیرا فرصت‌هایی؛ مانند به اشتراک‌گذاری محتوا، سرگرمی، برقراری ارتباط، گردهمایی و یادگیری را فراهم می‌کنند. درک اهداف استفاده از شبکه‌سازی اجتماعی دانشجویان و دلایلی که ممکن است بر آن‌ها تأثیر بگذارد، مهم است. این مطالعه با تعیین اهداف کاربرد شبکه‌های اجتماعی به مدرسان در محیط یادگیری کمک می‌کند. 

در این تحقیق، هدف، درک متغیرهایی است که اهداف استفاده از شبکه اجتماعی را در بین دانشجویان کارشناسی که از شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، تعیین می‌کند.

 خواندن کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران علوم ارتباطات اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب استفاده از شبکه های اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه

تغییرات در فناوری بر روی محیط‌های آموزشی و همچنین زمینه‌های مختلفی چون اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی تأثیر می‌گذارد. امروزه مشاهده می‌شود که ابزارهای مورد استفاده در محیط‌های آموزشی و ابزارهای مورد استفاده دانش‌آموزان، با توجه به تغییر و پیشرفت در فناوری، تنوع بیشتری می‌یابند. طبق ویژگی‌های فراگیران قرن بیست و یکم، می‌توان گفت که فناوری‌های فعلی در زندگی روزمره دانشجویان از جایگاه مهمی برخوردار هستند و به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی آن‏ها تبدیل شدند؛ از این ‌رو در عصر وب ۱.۰، کاربران به‌صورت منفعل در حال مرور محتوای ثابت بودند؛ آن‎ها با وب ۲.۰ از حالت منفعل به سمت حالت فعال سوق داده شدند. پس ‌از این مدت، کاربران نقش فعالی در ایجاد محتوا در وب، اظهار نظر، چت، بارگذاری، اشتراک‌گذاری، توصیه و پیوند دادن داشتند (ماسر ، ۲۰۰۷)؛ بنابراین می‌توان گفت که تولید محتوا توسط کاربران در محیط وب آغاز شده است. در این وضعیت، کاربران قادر به انعکاس نظرات، تفکر و احساسات خود نسبت به محیط وب خواهند بود. برنامه‌های مختلف؛ مانند وبلاگ‌های میکرو، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی برای این امر پدید آمده‌اند. شبکه‌های اجتماعی که ازجمله این برنامه‌ها هستند، محیطی برای پاسخگویی به نیازهای تعامل مردم هستند. این محیط بدون محدودیت زمانی و مکانی به افراد امکان ایجاد تعامل با افراد دیگر را می‌دهد (گرینهاو و همکارانش ، ۲۰۰۹). 

طبق گزارشات فیس‌بوک در سال ۲۰۱۸میلادی، این برنامه از سپتامبر ۲۰۱۸میلادی، دارای تقریباً ۲.۲۷ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان است؛ بنابراین گردهم آوردن بسیاری از مردم در این برنامه کاربردی دلیل جذب محققان مختلف به کشف این موضوع است. شبکه‌های اجتماعی را می‌توان به‌عنوان سامانه‏ای تعریف کرد که به افراد، امکان ایجاد یک پروفایل عمومی یا نیمه‌عمومی قابل‌ دسترسی در یک سامانه محدود را می‌دهد که به وضوح فهرستی از لینک‌های به اشتراک ‌گذاشته‎شده توسط سایر کاربران، فهرست مخاطبین و هر آنچه را که در این سیستم انجام می‌شود به نمایش می‌گذارد (بوید و الیسون ، ۲۰۰۸). در مطالعه‌ی چونگ و همکارانش (۲۰۱۱ م)، مشخص شد که یکی از دلایل اینکه چرا شرکت‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی، فیس‌بوک را انتخاب کردند، حماقت اجتماعی است؛ همچنین دیده شده است که برای ارتباط فوری و ارتباط با دیگر افراد، استفاده می‌شود. با توجه به مطالعه انجام‌شده توسط پِمپِک و همکاران (۲۰۰۹م) با ۹۲ دانشجوی کارشناسی، تعامل اجتماعی به‌عنوان یکی از دلایل اصلی گزارش شده است؛ از این ‌رو افراد به دلایل مختلف، تمایل به استفاده از فناوری‌های فعلی؛ مانند شبکه‌های اجتماعی دارند (میسون ، ۲۰۰۶).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۱۰۱۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان