دانلود و خرید کتاب ده شاعر انقلاب محمدکاظم کاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ده شاعر انقلاب اثر محمدکاظم کاظمی

کتاب ده شاعر انقلاب

معرفی کتاب ده شاعر انقلاب

کتاب ده شاعر انقلاب نوشته محمدکاظم کاظمی است. کتاب ده شاعر انقلاب با هدف ترسیم سیمایی از شعر انقلاب اسلامی ایران و بدایع صوری و معنوی آن، در پرتو نقد آثار چند تن از شاعران عصر انقلاب فراهم آمده است.

درباره کتاب ده شاعر انقلاب

حمید سبزواری، مهرداد اوستا، طاهره صفارزاده، علی موسوی گرمارودی، نصرالله مردانی، علی معلم، حسن حسینی، قیصر امین پور، احمد عزیزی و سلمان هراتی شاعرانی هستند که در این کتاب به آثار آنها پرداخته شده است. در این کتاب هم از نگاه ادبی به تحلیل کیفیت و ویژگی‌های اشعار این شاعران پرداخته شده است و هم از دیدگاه موضوع و نسبت موضوعات این شاعران با انقلاب اسلامی و تاریخ آثارشان مطالب جالبی جمع‌آوری شده است.

خواندن کتاب ده شاعر انقلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب راب ه تمام علاقه‌مندان به شعر انقلاب پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدکاظم کاظمی

محمدکاظم کاظمی در سال ۱۳۴۶ در هرات افغانستان متولد شد. او در سال ۱۳۶۳ به ایران آمد و مدرک کارشناسی‌اش را در رشتهٔ مهندسی عمران از دانشگاه فردوسی مشهد اخذ‌کرد. او در سال ۱۳۶۵ به طور جدی فعالیت‌های ادبی‌اش را شروع کرد. کاظمی علاوه بر سرودن شعر، در زمینۀ آموزش شعر، برگزاری انجمن‌های ادبی، انتشار نقد در مطبوعات، تألیف و ویرایش کتب ادبی فعالیت کرده است و امروزه از ناقدین بنام شعر به‌شمار می‌آید. از سوابق او می‌توان به دبیر علمی یازدهمین جشنواره شعر فجر، مسئولیت دفتر هنر و ادبیات افغانستان، عضویت در هیئت تحریریۀ فصلنامه‌ها و نشریاتی مانند «دُرّ دَری»، «نینوا» و مسئولیت جلسهٔ نقد شعر حوزهٔ هنری خراسان رضوی اشاره کرد. «پیاده آمده بودم»، «کفران»، «قصۀ سنگ و خشت» و «شمشیر و جغرافیا» برخی از آثار اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
۷۵,۶۰۰
۳۰%
تومان