دانلود و خرید کتاب احزاب پس از ۵۷ سازمان بسیج دانشجویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب احزاب پس از ۵۷

کتاب احزاب پس از ۵۷ که به همت سازمان سیج دانشجویی به چاپ رسیده است، مختصری از جریان‌شناسی احزاب و گروه‌های سیاسی پس از انقلاب را تشریح کرده است. 

بسیج دانشجویی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردها و نهادهای انقلاب اسلامی می‌کوشد در حوزه جنگ نرم در میدان نبرد نوین با دشمن تلاش کند و در این راستا انتشار کتاب‌هایی با رویکرد و محوریت اعتلای نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی و با محتواهای گوناگون آموزشی و آگاهی دهنده را در دستور کار خود قرار داده است. هدف این سازمان فرهنگ‌سازی، ایجاد روحیه مطالبه‌گری و تصمیم‌سازی برای مسئولان، تربیت نیروهای متعهد و در نهایت ورود در میدان عمل برای ساختن جامعه اسلامی است.

 درباره کتاب احزاب پس از ۵۷ 

اثر پیش رو که به بررسی و معرفی احزاب و جریان‌های پس از انقلاب (از  پیروزی انقلاب) می‌پردازد، محتوایی خلاصه، مفید و در عین حال کاربردی است تا کمکی باشد برای دانشجویان در شناخت ماهیت و خواست جریان‌های مختلف پس از انقلاب. شناختی که اگر به‌خوبی حاصل شود، در زمان حاضر نیز به آگاهی مناسب از وضعیت جریان‌های موجود خواهد انجامید و می‌تواند چراغ راه مردم برای همراهی با جریان‌هایی باشد که تطابق بیشتری با آرمان‌های انقلاب دارند. امید است مطالعۀ این اثر، مفید واقع شود.

 خواندن کتاب احزاب پس از ۵۷ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به تاریخ و سیاست را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. 

بخشی از کتاب احزاب پس از ۵۷

 بازخوانی تار یخچۀ جریان‌ها و احزابی که در دوره‌های مختلف تار یخی در ایران با رو یکردهای متفاوت سیاسی و فکری تشکیل شده‌اند، به دانشجویان کمک می کند تا با شناخت صحیح آن‌ها، تحلیل جامع‌تری نسبت به شرایط جامعه در شرایط حساس داشته باشند و با اخذ تصمیمات مهم و انتخاب های صحیح، به مسیر رشد و تعالی جامعۀ ایران و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، به شکلی موفق عمل نمایند. رهبر بزرگوار انقالب اسلامی نیز در جلسات متعددی که با دانش آموزان و دانشجویان داشته‌اند، به موضوع اهمیت بازخوانی تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی و نگرانی از ضعف آ گاهی‌های تار یخی مردم -به خصوص نسل جوان- پرداخته‌اند: «یکی از نگرانی‌های بنده این است که نسل جوان بالندۀ ما که حمدالله هم آ گاه و با بصیرت است، هم دارای انگیزه است، آماده به کار است، وسط میدان است، انقلابی است، به تدر یج این حوادث مهم را، این عبرت‌های بزرگ دوران معاصر را از یاد ببرند». در منظومۀ فکری رهبر انقلاب اسلامی، نگاه دقیق و تحلیلی به تاریخ و رخدادهای آن برای درک درست تحولات بشری و روشن شدن وضعیت موجود، از جایگاهی بنیادین برخوردار است. ایشان در طرح بسیاری از مسائل، ضمن اشاره به مباحث تاریخی، به تبیین ابعاد مختلف موضوع پرداخته تا مخاطب، دید جامعی نسبت به آن موضوع و اتفاق داشته باشد. 

رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در سخنرانی دیگری دغدغۀ خود را نسبت به این موضوع، این گونه بیان می کنند: «حوادث نباید کهنه بشنوند؛ حافظۀ تار یخی یک ملت نباید ضعیف بشود. ا گر جوان‌های ما در سرتاسر کشور این حوادث را ندانند، تحلیل نکنند، عمق‌یابی نکنند، در شناخت کشورشان و در

شناخت آینده دچار اشتباه خواهند شد. جوان‌ها باید این حوادث را درست بشناسند و بدانند چه شد، چه اتفاق افتاد، چه کسی بود؛ این ها را باید جوان‌ها بفهمند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۸,۶۰۰
۴,۳۰۰
۵۰%
تومان