دانلود و خرید کتاب زمانه جادو؛ جلد دوم کرسیدا کاوئل ترجمه فاطمه چکامیان رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمانه جادو؛ جلد دوم اثر کرسیدا کاوئل

کتاب زمانه جادو؛ جلد دوم

معرفی کتاب زمانه جادو؛ جلد دوم

کتاب زمانه جادو؛ جلد دوم داستانی از کرسیدا کاوئل با ترجمه فاطمه چکامیان است. این داستان درباره پسری است که در جستجوی جادوی شخصی‌اش است و تصمیم وحشتناکی می‌گیرد. جلد دوم این مجموعه با نام همسفران جادو منتشر شده است.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب زمانه جادو؛ جلد دوم

کتاب همسفران جادو، جلد دوم مجموعه زمانه جادو است. داستان درباره دو قهرمان به نام‌های زار و کاش است. زار پسر پادشاه قبيله جادوگران است. جایی که یک جادوگر هست، سر و کله‌ بقیه‌شان هم پیدا می‌شود! «زار» و «کاش» که یک زمانی از هم بدشان می‌آمد، بعد از اینکه شاهد معجزه‌ سنگ و جادو بودند، حالا باید اختلاف‌هایشان را کنار بگذارند و با هم متحد شوند؛ چون طلسمی شیطانی آزاد شده و مردم و سرزمینشان در خطر هستند. فقط این دو نفر می‌توانند از پسِ مقابله با این طلسم بربیایند، اما این یعنی آن‌ها مجبورند پا به سرزمین ناشناخته بگذارند... که چیزی از آن خطرناک‌تر وجود ندارد!

کتاب زمانه جادو؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کودکتان از خواندن داستان‌های فانتزی لذت می‌برد، این کتاب را به او هدیه بدهید. 

نظرات کاربران

کتاب شناس و کتاب خوان
۱۴۰۰/۱۲/۰۳

با سلام و عرض ادب : من از محتوای کتاب که جادو بود و دوستی ...و... و ماجراجویی هاشون بسیار خوشم اومد. این کتاب بسیار جذاب هم بود و البته درسی که به ما میداد رو هرگز نمیشد فراموش کرد. عالی . بهتون ۱۰۰

- بیشتر
رضا
۱۴۰۰/۰۴/۰۷

مثل جلد قبلیش عالی و پر از ماجراجویی. ممنون از طاقچه که به بینهایت اضافه کردی 🏅🌷🏅🏅🌷❤

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

کتاب زمانه‌ی جادو 2: همسفران جادو نوشته‌ی کرسیدا کوول به ادامه‌ی ماجراجویی‌های زار و کاش می‌پردازد. آن‌ها دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که باید دشمنی قبیله‌ای را کنار بگذارند و با هم متحد شوند تا بتوانند تمامی جادوگران و جنگاوران

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۵۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان