دانلود و خرید کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی معصومه هاشمی اجاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی اثر معصومه هاشمی اجاق

کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی

معرفی کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی

کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی نوشته معصومه هاشمی اجاق است. این کتاب به روایت‌های پنهان و عجیب زندگی مردم در کره شمالی می‌پردازد و سعی دارد این کشور را در ابعاد مختلف بررسی کند.

درباره کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی 

کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی، بر گذشته تا حال کشوری به نام کره شمالی از زمان شکل گیری آن در پی تقسیم کره به دو بخش شمالی و جنوبی. در این کتاب به مسیر شکل گیری حکومت، رهبران و خصوصیات رفتاری آن ها و عملکرد آن ها قبال ملت و کشور و دیگر کشورها، خصوصیات اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و اقتصادی گذشته تاحال این کشور پرداخته شده است.

دریافت اطلاعات و حصول آگاهی از کیفیت زندگی و وضعیت اجتماعی و اصولاً آگاهی از هرگونه وقایع داخلی این کشور با توجه به اینکه سیستم حاکمه فعلی در کشور کره شمالی، یکی از بسته ترین سیستم های حاکمیتی کشورهای جهان بلکه بسته ترین حاکمیت موجود جهان می باشد بسیار دشوار بوده و آنچه در این کتاب مورد استناد قرار می گیرد برگرفته از اعترافات جاسوسان بازداشت شده آن کشور و بیش از آن، مصاحبه های انجام شده از پناهجویان فراری از آن کشورمی باشد. همچنین از درگاه تمام رسانه هایی که به هر طریق از جمله انجام مصاحبه با کارشناسان، پناهجویان و یا اندک بازدید کنندگان این کشور گزارشی منتشر نموده اند نیز بهره گرفته شده است. لازم به ذکر است در این گردآوری، تلاش شده است خواننده بدون نیاز به رجوع به آنچه تاکنون توسط افراد به صورت داستان مستند و یا بیوگرافی و اتوبیوگرافی و یا روایتی مبتنی بر حقیقت، انتشار یافته است، بتواند به راحتی به دیدگاهی کلی از وضعیت اجتماعی، اقتصادی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی کشور کره شمالی دست پیدا کند؛ حقایقی که گاه دهشتناک، گاه حیرت انگیز و غیر قابل باور به نظر خواهد رسید. تجربه ای که نگارنده را نیز در اولین دریافت، دچار حیرت و حزن و تاسف نموده است.

به منظور شناخت و دریافت بهتر لازم است در مطالعه این کتاب و مقایسه مطالب و تصاویر منتشره این نکته را مورد توجه ویژه قرار داد که واقعیت فضای شهرهای کره شمالی تفاوت های زیادی با پایتخت آن کشور دارد و بسیاری از آنچه در پیش رو به نقل قول گردآوری و ارائه خواهد شد که غالباً مشتمل بر نقص ها، کمبودها و نکات منفی اجتماعی و اقتصادی است و مربوط به شهرهایی غیر از پایتخت است. به عنوان نمونه می توان به رتبه بندی مردم در این کشور اشاره کرد که به نوعی انجام شده است که عملاً عنوان می دارد زندگی در پیونگ یانگ حق درجه یا طبقه خاصی از افراد است و یا اینکه در زمان بازدید افراد خارجی از تردد حضور افرادی که لباس مندرس به تن دارند جلوگیری به عمل می آید و آنچه مشخص شده است اینکه هر آنچه در زمان حضور و بازدید افراد خارجی از این کشور به عنوان رفاه و امکانات موجود جلوه می‌کند؛ پس از اتمام بازدیدشان کم رنگ خواهد شد.

خواندن کتاب عجایب ناشناخته از امپراطوری کره شمالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ جهان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

محمدرضا کریمی
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

قیمتش مسخره است ۸۰ صفحهpdf، تازه موولف است، یعنی نشسته توخونه از چهارتا کتاب نوشته,

ali__2003
۱۴۰۱/۰۴/۰۲

کتاب خوبیه برای کسانی که می خواهند یه چیزایی در مورد کره شمالی بدونند اما برای من آنچنان جالب و جذاب نبود چون چندین کتاب در مورد کره شمالی خوندم و برخی از قسمت های این از اون کتاب ها

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان