دانلود و خرید کتاب پلیس خوش خلق فاطمه سرمشقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پلیس خوش خلق اثر فاطمه سرمشقی

کتاب پلیس خوش خلق

معرفی کتاب پلیس خوش خلق

کتاب پلیس خوش خلق داستانی نوشته فاطمه سرمشقی است که از مجموعه شکرستان و یک داستان انتخاب شده است.

درباره کتاب شکرستان و یک داستان

در کتاب پلیس خوش خلق داستان یک ئلیس را می خوانیم که قبلا اصلا ئلیس نبوده و اسمش هم خوش خلق نبوده، اسم او خوش باش بوده و تمام ساعات روز را با د.ستانش به خوشی و مسخره کردن دیگران می‌گذرانده تا اینکه یک روز پدرش به او می‌گوید دیگر به او پول نمی‌دهد و باید خودش کار کند. حالا خوش باش باید دنبال کار بگردد اما او که کاری بلد نیست.

انیمیشن شکرستان یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌های ایرانی است که در سال‌های اخیر بسیاری از کودکان و بزرگسالان از آن لذت بردند مجموعه کتاب‌های شکرستان و درفضای همان انیمیشن روایت می‌شود. 

کتاب پلیس خوش خلق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

پلیس خوش خلق  داستان جالبی برای کودکان است. اگر کتاب‌های مجموعه شکرستان و یک داستان را خوانده و دوست‌ داشته‌اید، این کتاب را هم بخوانید. 

درباره فاطمه سرمشقی

فاطمه سرمشقی متولد زمستانِ ۱۳۵۷ در یکی از روستاهای بیجار است اما خیلی زود و زمانی که هنوز کودک است، همراه خانواده‌اش به کرج رفت و تا پایان دوران دبیرستان در آن شهر ماند.

او از کودکی کتابخانه پدر او را به خواندن تشویق می‌کرد اما تا قبل از دوران دانشجویی نوشتن تنها برایش یک آرزو بود که جرات تجربه‌اش را نداشت. در سال ۱۳۷۶ وارد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شد و اولین نوشته‌ها و داستان‌هایش را در مجله دانشگاه به چاپ رساند. کارشناسی ارشد را در سال ۱۳۸۴ در پژوهشگاه علوم انسانی با پایان نامه‌ای با عنوان «رویکرد جامعه‌شناختی و فمنیستی در تحلیل رمان سووشون» (چاپ شده در انتشارات علمی و فرهنگی) به پایان رساند. چند سال در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان به تدریس کرد اما همواره جدی‌ترین دغدغه و علاقه‌اش نوشتن برای کودکان و نوجوانان بود.

از کتاب‌های مشهور او می‌توان به دوغدو، سیمرغ پدربزرگ من بود، قالی هزار و یک شب مادر بزرگ و شاخه‌ای که همه چیز را یدد اشاره کرد. 

نظرات کاربران

⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

بینظیر بود ممنون از نویسنده ی عزیز 😘😘

N-a-r-g-e-s1386
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

چیز خوبی میشه از این کتاب یاد گرفت

پویان
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

سلام حتما حتما حتما بخونید این. کتاب رو کتاب ایرانی بهتر از این ندیده بودم ععععااااللللییییی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان