دانلود و خرید کتاب خر برفت و خر برفت مجید راستی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خر برفت و خر برفت اثر مجید راستی

کتاب خر برفت و خر برفت

معرفی کتاب خر برفت و خر برفت

کتاب خر برفت و خر برفت داستانی از مجید راستی است که در مجموعه شکرستان و یک داستان قرار دارد. این داستان درباره مرد نقالی است که به روستایی برای نقالی می‌رود اما آنجا به اشتباه به چند نفر اعتماد می‌کند و همین اعتماد بیجا، کار دستش می‌دهد...!

انیمیشن شکرستان یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌های ایرانی است که در سال‌های اخیر بسیاری از کودکان و بزرگسالان از آن لذت بردند مجموعه کتاب‌های شکرستان درفضای همان انیمیشن روایت می‌شود. 

کتاب خر برفت و خر برفت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خر برفت و خر برفت داستانی برای جذاب برای تمام کودکان است. اگر کتاب‌های مجموعه شکرستان را دوست داشته‌اید، از این کتاب هم لذت می‌برید.

درباره مجید راستی

مجید راستی در سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد و اولین کتابش، به نام پسرک و خورشید را در سال ۱۳۵۵ منتشر کرد. او سال‌ها به عنوان مدیر مسئول در انتشارات مشغول کار بود و مدیر مسئول اولین نشریه خردسالان به نام گلک بود.

مجید راستی داستان‌هایش را در نشریات و مجلات مختلف مانند کیهان بچه‌ها ، گلگ و سروش کودکان منتشر می‌کرد و سابقه ربع قرن فعالیت در گروه کودک و نوجوان تلویزیون را دارد. او همچنین عضویت در تیم طرحی و برنامه‌ریزی؛ طراحی برنامه‌های گوناگون در قالب مسابقه، جنگ ادبی، عروسکی، داستانی، مستند و…نویسندگی و همچنین برنامه سازی و دو دوره مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه دو را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

نظرات کاربران

N-a-r-g-e-s1386
۱۴۰۰/۰۵/۰۵

کلاهبرداریو😂😂😂😂

(=
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

عالی خیلی خوبه و خنده دار به امید موفقیت

Setayes writer
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

این داستان کارتون های شکرستان بود.با اینکه نوجوان هستم اما شکرستان رو خیلی دوست دارم و این کتاب خیلب قشنگ بود و عکس هایی داشت که میتونستی فکر کنی که کارتونه👍👍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان