دانلود و خرید کتاب معجزه تذکر زبانی محمدرضا اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه تذکر زبانی اثر محمدرضا اکبری

کتاب معجزه تذکر زبانی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه تذکر زبانی

معجزه تذکر زبانی نوشته محمدرضا اکبری یکی از کتاب‌های حوزه احکام و اخلاق انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل است.

شركت چاپ و نشر بين الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامی از ابتدای تاسيس آن در اوايل دهه شصت شروع به چاپ و انتشار آثار دینی کرد و علاوه بر چاپ آثاری به زبان‌های خارجی از نويسندگانی چون علامه طباطبايی، استاد مطهری، شهيد بهشتی و ديگر علمای معاصر و نيز چاپ قرآن كريم به زبان‌های انگليسي، روسی، چيني، كتابهای بسياری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاريخ اسلام، سيره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و ديگر موضوعات چاپ و منتشر كرده است. همچنين فروشگاه كتاب اين شركت به عنوان بزرگترين مركز عرضه و توزيع كتب دينی در تهران فعاليت دارد.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل توانسته است در دو دهه اخیر جایگاه خود را بین کتاب‌خوان‌های متدین پیدا کند و به عنوان یک نشر مرجع برای کتاب‌های مذهبی در راستای رستگاری و آگاهی مسلمانان انقلابی قدم بردارد.

درباره کتاب معجزه تذکر زبانی

هر یک از احکام خدا ستارۀ درخشنده‌ای هستند که دل‌های مؤمنان و فضای زندگی آنها را نورانی می‌کنند اما از میان آنها امر به معروف و نهی از منکر درخشش بیشتر و قامت برافراشته‌تری دارند زیرا این دو فرضیه آب زلالی هستند که نهال دین را بارور و شعله‌های گناه را خاموش می‌سازند. از آنجا که مرحلۀ سوم امر به معروف از عهدۀ اکثر مردم بیرون است و مرتبۀ اول نیز از محدودیت قابل توجهی نسبت به مرتبه دوم برخوردار است عملاً امر و نهی زبانی بیشترین رسالت اصلاحگرانۀ عامه مردم را تشکیل می‌دهد. از این رو باید آگاهی‌های خود را در این باره افزایش دهند تا بتوانند با موفقیت به پیروزی‌های بزرگ اصلاحات اجتماعی خود نایل شوند و از سویی از شکست در انجام وظیفه و سرخوردگی‌های ناشی از عدم مدیریت صحیح امر و نهی دینی در امان مانند و دست کم آمار آنها را کاهش دهند. کتاب معجزه تذکر زبانی چهل شیوۀ اجرایی امر و نهی زبانی در جهت تقویت این دو فریضۀ نورانی اسلام و اصلاح جامعه است.

بخشی از کتاب معجزه تذکر زبانی

سرور پیامبران رسول گرامی اسلام و اهل بیت معصوم و آسمانی‌اش نیز معارفی را پیرامون این دو ستاره نور هدایت بیان مرده‌اند تا مومنان راستین را به انجام بهترین رتبه‌های دینداری که همان دفاع از دین خداست بار یابند و این دو نهر بزرگ آسمانی را در راستای پاکی و پاکیزگی دل‌های اهل ایمان به جریان درآورند که بدون شک بهترین عمل صالح غبار زدایی و رفع سیاهی‌های گناه از سرزمین جان انسان‌ها است. وقتی امر و نهی دینی به فرموده‌ی اولیای دین بهترین فریضه باشد، برترین دینداری نیز در احرای آنها نهفته است و بیشترین بها در بازار آخرت به این دو متاع گرانقدر اختصاص خواهد داشت.

 سرور جانشینان رسول خدا صل الله علیه و آله‌ و صلم، امیرالمومنین (علیه‌السلام که به حق امیر این دو حرکت نورانی است، می‌فرماید:

 تمام اعمال خیر و حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره‌ای در برابر دریای پهناور‌ند.

 امر و نهی دینی ارزش بزرگی دارد زیرا دستاورد این دو میراث گرانقدر انبیاء هدایت انسان است که بر تارک سلسله جبال ارزش‌های الهی سکنا گزیده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان