دانلود و خرید کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم ترجمه نسرین حقیقت چالشتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم

معرفی کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم

مجموعه مطالبی که در کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟ می‌خوانید، توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده است. این اثر به شما کمک خواهد کرد تا چاکراهای خود را گشوده و توازن انرژی را به بدن خویش بازگردانید. این کتاب را با ترجمه نسرین حقیقت چالشتری منتشر شده است.

درباره کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟

کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟ به شما کمک می‌کند تا در مسیری از روشن‌بینی قرار بگیرید. امروزه ما به شدت در برابر عادت‌های غذایی ناسالم، افکار منفی و خصلت‌های مضر این دنیا ناتوانیم. تمام این مسائل باعث می‌شوند تا ما انرژی خود را از دست بدهیم. علاوه بر این، این موضوع سبب می‌شود تا تعادلی که میان جسم و روح قرار دارد هم از بین برود. اما برای به دست آوردن این انرژی از دست رفته و احساس دوباره تندرستی، چه می‌توان کرد؟

چاکراها، مرکز اصلی انرژی در بدن هستند. در واقع این چاکراها وجود دارند چرا که می‌توانید احساسشان کنید. آن‌ها قادرند بر تمام افکار، احساسات و تجارب شما اثر بگذارند و از این افکار، احساسات و تجارب تأثیر بپذیرند. به‌عنوان‌مثال، هنگامی که نسبت به چیزی احساساتی قوی دارید، می‌دانید که این احساس از «ته دل» برمی‌خیزد و این یکی از هفت چاکرا است. کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟ به شما کمک می‌کند تا چاکرهای خود را بگشایید و انرژی را دوباره به بدن خود برگردانید. اگر با چنین نیروهایی آشنا باشید، می‌توانید آگاهی ذهنی بیشتری پیدا کنید و توان تجزیه تحلیل و حل مشکلات را هم به دست می‌آورید.

کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام افرادی است که به انرژی و دریافت آرامش در دنیای پر آشوب کنونی نیاز دارند.

بخشی از کتاب چگونه هفت دروازه روحی خویش را بگشاییم؟

معنای تحت‌اللفظی چاکرا گردونه است. هر یک از این هفت چاکرا دارای ویژگی‌های خاصی است که مربوط به پالایش انرژی از سطح ابتدایی هویت مادی خویشتن شماست. این مراکز انرژی نمودهای بالاترین سطح از گسستن انسجام هستند؛ درست مانند منشور که نور را به طیفی از رنگ‌های مختلف تقسیم می‌کند.

چاکراها جایی شکل می‌گیرند که سه محور انرژی با یکدیگر برخورد می‌کنند؛ یکی از این محورها در هر دو طرف کانال مرکزی بدن قرار دارد که شوشومنا۹ نامیده می‌شود. دو مرکز دیگر، پینگالا۱۰ در سمت راست و ایدا۱۱ در سمت چپ، کانال‌های کوچک‌تری از انرژی بوده و موازی با ستون فقرات هستند. چاکراهای شما انرژی زیست‌مایه یا پرانا۱۲ را جذب و جمع‌آوری می‌کند. علاوه بر این انرژی را تغییر داده و عبور می‌دهد.

«جسم مادی» شما بدون این مراکز انرژی امکان حیات ندارد زیرا آن‌ها دروازه‌هایی هستند که از طریق آن انرژی در بدن جریان یافته و به جسم فیزیکی شما زندگی می‌بخشد.

هر یک از این هفت چاکرا پیوسته به قسمت بخصوصی از بدن و اندام خاصی است تا برای آن بخش انرژی فراهم کند. درست مانند هر اندام بدن که معادل خود را در سطح ذهنی و روحی دارد، هر یک از این چاکراها نیز قسمت متناظری در رفتار بشری دارند.

این مارپیچ‌های حلقه‌ای اندازه‌های مختلف دارند و فعالیت‌های گوناگونی را انجام می‌دهند زیرا هیچ دو انسانی مانند هم نیستند. به علاوه آن‌ها در سطوح مختلفی به لرزش در می‌آیند که احتمالاً این موضوع وابسته به سطح آگاهی فردی شما و توانایی چاکراها برای یکپارچه شدن درون بدنتان است. به‌عنوان‌مثال، چاکراهای واقع شده در قسمت پایین بدن، در ارتباط با احساسات و نیازهای ابتدایی شما هستند چراکه با فرکانس کمتری می‌لرزند و بنابراین تراکم بیشتری دارند. انرژی‌های اعلاتر چاکراهای بالایی بدن، متصل به آرمان‌ها و استعدادهای ذهنی و روحی بزرگ‌تری می‌باشند.

جریان انرژی و گشایش آن از طریق چاکراهای شما تعادل انرژی در بدن و وضعیت سلامتی‌تان را تعیین می‌کند. هنگامی که از ساختار پیچیده انرژی خود مطلع شوید قادرید که تعادل و تناسب را در ابعاد جسمی، روحی و ذهنی حفظ کنید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۴۱۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان