دانلود و خرید کتاب پول شاد لاینا بوانوستار ترجمه آرمین فیروزگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول شاد اثر لاینا بوانوستار

کتاب پول شاد

معرفی کتاب پول شاد

کتاب پول شاد اثر لاینا بوانوستار است. این کتاب به شما کمک می‌کند جریان پول زندگیتان را با یک فرمول دو مرحله‌ای جند برابر کنید. 

 درباره کتاب پول شاد 

لاینا بوانوستار در کتاب پول شاد درباره کتابش اینطور می‌گوید: 

«در این کتاب روشی را که به من کمک کرد تا جریان پول در زندگی خود را افزایش دهم را با شما به اشتراک می گذارم.»

 بوانوستار روشی غیر منتظره برای ثروت‌آفرینی را در این کتاب بیان کرده است. در حقیقت از نظر او پول یکی از سه عنصر مهمی است که در زندگی افراد بسیاری اولویت دارد عشق و سلامتی دو دیگر هستند.

 همیشه شنیده‌ایم که با پول نمی‌شود خوشبختی به دست آورد اما بهرحال با داشتن پول می‌توان دنیا را به دست آورد. 

در هر صورت اگر شما هم دوست دارید درآمدتان افزایش پیدا کند و به ثروت زیادی دست یابید، کتاب صوتی پول شاد را بشنوید.

بعد از خواندن این کتاب و استفاده از راهکار‌های آن، درک بهتری از ماهیت پول خواهید داشت. نکتۀ قابل‌توجهی که می‌شود در مورد پول شاد گفت این است که آنقدر ساده و بدون پیچیدگی است که یک کودک هم می‌تواند از آن استفاده کند.

 کتاب پول شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای همه افرادی است که دوست دارند ثروت خود را افزایش دهند.

بخشی از کتاب پول شاد

عشق، پول و سلامتی؛ بیشتر مردم این سه مورد را در اولویت برنامه‌های آیندهٔ خود قرار می‌دهند. در بسیاری از نظرسنجی‌ها، وقتی از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا از میان این سه مورد مهم‌ترین آن‌ها را انتخاب کنند، پاسخ همیشه یکسان بود: پول.

بله با وجود اینکه نمی‌توان با پول خوشبختی یا سلامتی را خرید، همچون این گفتهٔ قدیمی «اگر پول داشته باشی فلک تو را فرمان برد» پول برای همگان در اولویت نخست است.

نکتهٔ قابل‌توجه این است که با وجود اهمیت بالای پول در زندگی ما، هیچ کلاس یا دورهٔ آموزشی وجود ندارد تا نسل جوان را برای رویارویی با مسائل مربوط به پول در دوران بزرگسالی آماده کند.

کودکان آموزشی در مورد نحوهٔ کار با پول، مدریت یا افزایش آن نمی‌بینند. تنها آموزشی که کودکان می‌بینند این است که اگر پول می‌خواهند باید شغلی پیدا کرده و کار کنند. این کودکان در آینده به عنوان جوانانی تازه بالغ بدون آمادگی لازم به جامعه می‌پیوندند. آن‌ها تنها با در دست داشتن بنیادی‌ترین ابزارها و توانایی‌های بسیار ناچیز برای مقابله با چالش‌های مرتبط با پول وارد جامعه می‌شوند.

این جوانان از طریق آزمون و خطا به آرامی و در طول زمان راه و روش کسب درآمد، خرج کردن و مدیریت پول را فرا می‌گیرند. پس از این مرحله به جمع جامعهٔ بشری ملحق می‌شوند؛ یعنی به آدم‌هایی تبدیل می‌شوند که دائماً در نگرانی پول و به دنبال راه‌های کسب پول بیشتر هستند.

چرا ما تا این حد درگیر پول هستیم؟ و چگونه می‌توانیم پول بیشتری داشته باشیم؟

در این کتاب کوتاه روشی را که به من کمک کرد تا جریان پول در زندگی خود را افزایش دهم با شما به اشتراک می‌گذارم. من از این روش سال‌ها است که با موفقیت بهره می‌برم. افراد دیگری هم که این روش را به آنها آموخته‌ام نیز از نتیجهٔ مثبت آن در افزایش دارایی‌شان بسیار راضی بوده‌اند.

فرمول پول شاد

زمانی که این روش را با دوستان آنلاین به اشتراک می‌گذاشتم نام خاصی برای آن نداشتم. آن زمان با نام آزمایش پول بیشتر آن را صدا می‌زدیم. برای نوشتن این کتاب باید یک نام رسمی برای این روش پیدا می‌کردم. انتخاب اولم پول جادویی بود. هر چند یک عنصر جادویی در این روند وجود دارد ولی نمی‌خواستم خوانندگان فکر کنند که با جادو و این گونه موارد سروکار دارند.

به دنبال نامی بودم که به چشم بیاید ولی خیلی خشک و جدی نباشد. زمان دقیقی که کلمهٔ شاد به ذهنم رسید را دقیقاً به یاد ندارم. مدتی بود که به دنبال یک نام خوب بودم و از دستیاران نامرئی خود (فرشتگان محافظ و راهنمای خود) درخواست کمک کرده بودم.

نام پول شاد را به این دلیل انتخاب کردم زیرا مردم با انجام آن به شادی می‌رسند. کسی که از این روش استفاده می‌کند احساس شادی می‌کند حتی کسی که ناخودآگاه گیرندهٔ این روش هست نیز احساس شادی می‌کند. در طولانی‌مدت شخصی که از روش پول شاد استفاده می‌کند دلایل بیشتری برای شاد بودن خواهد داشت.

دلیل دیگرم این بود که وقتی کلمه‌های «شاد» و «پول» کنار هم قرار می‌گیرند آوای خوبی دارند.

پول شاد همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که خود پول هم شاد و خوشحال است. در ادامهٔ این کتاب منظورم را خواهید فهمید.

در روش نه‌چندان محرمانهٔ ما دو بخش وجود دارد. هر دو بخش به اندازهٔ یکدیگر اهمیت دارند و وقتی با هم ترکیب می‌شوند نیروی بسیار قویی تولید می‌کنند که منجر به حرکت انرژی در زندگی شما می‌شود. این انرژی به حرکت در آمده همان پول است.

این موضوع که پول علاقه‌مند به حرکت است بسیار مهم است و باید آن را در خاطر داشته باشید. پول نمی‌خواهد ساکن بماند، راکد یا بی‌حرکت باشد. پول می‌خواهد که مورد استفادهٔ کاری باشد که برای آن بوجود آمده، یعنی داد و ستد. اگر از پول استفاده نشود پس هیچ ارزشی داد و ستد نشده است. انرژی که در حرکت نباشد فقط پتانسیل استفاده نشده است. برای کارایی باید در حرکت باشد.

برای ترغیب جریان پول باید روند ورودی و روند خروجی داشته‌هایمان را تحریک کنیم. برای این کار از روش پول شاد استفاده می‌کنیم.

اولین بخش ساختار ما جریان خروجی یا حرکت پول از دستان ما به جهان بیرون است. جریان خروجی زمانی اتفاق می‌افتد که پول را برای بدست آوردن جنس یا خدمتی معاوضه می‌کنیم. جریان خروجی در هنگام کادو دادن یا کمک به خیریه نیز اتفاق می‌افتد.

روش پول شاد کاری شبیه به پرداخت یک دهم درآمد به خیریه یا جهت تأمین سرمایهٔ اولیهٔ کسب‌وکارهای نوپاست. تنها تفاوت آن این است که این کار را به صورت ناشناس انجام می‌دهیم. خوبی این روش این است که نیاز به پرداخت مبلغی هنگفت یا خمس درآمدمان نداریم.

برای شروع، مقدار کمی پول کفایت می‌کند.


نظرات کاربران

کاربر 2240593
۱۴۰۱/۰۳/۰۹

کتاب خوب با ترجمه روان و راهکارهایی ساده ممنون از طاقچه ، تو این چند وقت خیلی باورهام نسبت به پول ضعیف شده بود ولی با خوندن این کتاب امیدوار شدم با پول رابطم قوی تر شد و حتما باید

- بیشتر
zahrasohrabi
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

واقعا واقعا واقعا متاسف شدم از خرید این کتاب.. چقدر غیر علمی! چقدر روهوا، تحریک جریانخروجی پول از طریق گذاشتن پول در گوشه خیابان برای کار خیر؟ اینطوری وضعیت مالی مون متحول میشه! نویسنده میگه:از زمان انجام اینکار هرگز فقیر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان