دانلود و خرید کتاب چه می شد اگر؟ رندال مونرو ترجمه زهره جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه می شد اگر؟ اثر رندال مونرو

کتاب چه می شد اگر؟

نویسنده:رندال مونرو
انتشارات:نشر پنگوئن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چه می شد اگر؟

کتاب چه می شد اگر؟ نوشته رندال مونرو، پاسخ‌های علمی به سوالات غیر منطقی دارد. این کتاب که برگرفته از محتوای وبسایت او است، به بسیاری از سوالات مختلف با کمک طراحی‌ها و کمیک‌های جذاب او، پاسخ می‌دهد. 

فعالیت‌های مونرو را می‌توانید از طریق این وبسایت xkcd.com دنبال کنید. این کتاب را با ترجمه زهره جعفری و جمیل ابریشمی در دست دارید. 

درباره کتاب چه می شد اگر؟

رندال مونرو در کتاب چه می شد اگر؟ به سوالات غیر منطقی پاسخ‌های علمی و جدی می‌دهد. این کتاب برگرفته از محتوای سایت او است. در این سایت مردم و خوانندگان سوالات خود را برای او ارسال می‌کنند و او به کمک طراحی‌های خود به این سوالات جواب می‌دهد. 

او در مقدمه کتاب توضیحی درباره ایده نوشتن کتاب داده است. مونرو بیان می‌کند که در کودکی همیشه با مادرش درباره مسائل مختلف گفتگو می‌کرده و از او سوالات بسیاری می‌پرسید. مادرش هم همیشه در این گفتگوها او را همراهی می‌کرد و تشویقش می‌کرد تا به دنبال جواب دقیق‌تر بگردد. همین موضوع بعدها باعث شد تا او به فکر بیفتد که می‌تواند برای تمام سوالاتی که غیر منطقی هستند، جواب‌های جالبی پیدا کند و یا در مسیر گشتن به دنبال جواب، نکات جذاب بسیاری را یاد بگیرد.  

کتاب چه می شد اگر؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرفداران کتاب‌های علمی هستید خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رندال مونرو

راندال پاتریک مونرو ۱۷ اکتبر ۱۹۸۴ در پنسیلوانیا به دنیا آمد. او نویسنده کارتونیست و مهندس آمریکایی است. پدرش مهندس بود و مادرش با حوصله به سوالات علمی که او می‌پرسید جواب می‌داد و او را تشویق می‌کرد تا به دنبال جواب بگردد. او از همان دوران کودکی طرفدار کمیک بود و از همان دوران با کالوین و هابز شروع به همکاری کرد. 

رندال مونرو از دانشگاه  کریستوفر نیوپورت در رشته فیزیک فارغ التحصیل شد و به مدت شش سال در ناسا در مرکز تحقیقات لانگلی به عنوان برنامه‌نویس رباتیک مشغول به کار بود. بعد از آن تصمیم گرفت تا تمام وقتش را به کمیک اختصاص دهد. 

او در وبسایتش به طرح سوالات مختلف علمی می‌پردازد و با طراحی‌های کمیک به این سوالات پاسخ می‌دهد. مونرو همچنین سه کتاب به نام‌های چه می شد اگر؟ (What If)، توضیح دهنده همه چیز (Thing Explainer) و چگونه (How to) منتشر کرده است. 

نظرات کاربران

آنیلا
۱۳۹۹/۱۱/۰۸

یک کتاب کاملا متفاوت و جذاب پر از سوال‌های عجیب و غریب و گاهی هم آشنا و پر از جواب‌های جذاب وقتی داری کتاب رو میخونی دوست نداری کنار بزاریش مناسب آدم‌های کنجکاو

کریزی
۱۴۰۲/۰۵/۱۲

سوالاتی جالب داره ک حتی شاید به ذهنتونم نرسیده باشه اگه به دنبال کسب علم و سرگرم شدن هستید این کتاب گزینه خوبیه ❤️

محمد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

سلام من نسخه چاپی همین نشر دارم کتاب خوب هست اما شاید به عنوان نقطه ظعف سخت بودن مطالب برای کاربران عمومی اشاره کرد پیشنهاد میکنم به تون مطالبی که بیشتر علاقه دارید مراجعه کنید و پشت سر هم مطالب

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان