دانلود و خرید کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ حقیقت تلخ جف کینی ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ حقیقت تلخ اثر جف کینی

کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ حقیقت تلخ

نویسنده:جف کینی
انتشارات:نیکو نشر
امتیاز:
۴.۵از ۶۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاطرات یک بچه بی عرضه؛ حقیقت تلخ

مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه، حقیقت تلخ، نام اثری خواندنی و جذاب از جف کینی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است.

 مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه، اتفاقاتی است که برای گرگ هفلی می‌افتد و او با دقت در دفترچه خاطراتش یادداشتشان می‌کند. کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی عرضه را با ترجمه فرخ بافنده بخوانید و از یک داستان طنز بی‌نظیر لذت ببرید. 

 درباره‌ مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه

 مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه اولین بار در اینترنت و در یک وبسایت منتشر شد، و ۲۰ میلیون نفر خواننده داشت. بعدها به عنوان پر فروش‌ترین کتاب ایالات متحده آمریکا شناخته شد و در لیست ده کتاب برتر دنیا در سال ۲۰۱۰ قرار گرفت. 

 مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی‌عرضه، ماجراها و خاطرات گرگ هفلی، پسرک خلاق ماجرا است. او که معتقد است حسابی خلاقیت دارد، همیشه سعی می‌کند کارها را به شیوه‌ی خودش درست کند اما اکثر اوقات بدتر می‌شود. در ضمن گرگ مجبور است با برادر بزرگ‌ترش که هیچوقت به هیچ چیز علاقه نشان نمی‌دهد، سروکله بزند. بهرحال گرگ، برادرش، رودریک و دوست صمیمی‌اش، راولی، همیشه ماجراهای بامزه‌ای دارند که شما را به خنده بیندازند. 

 مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مجموعه خاطرات یک بچه‌ بی عرضه، یک اثر جذاب و خواندنی برای تمام کودکان و نوجوانان است. اگر دوست دارید بدانید در ذهن یک پسر نوجوان خلاق چه می‌گذرد، خاطرات یک بچه‌ی بی عرضه را بخوانید. 

 درباره‌ جف کینی 

جف کینی در  ۱۹ فوریه ۱۹۷۱ در مریلند آمریکا به دنیا آمد. او یک هنرپیشه، مؤلف و طراحی بازی ویدئویی اهل ایالات متحده آمریکا است. در سراسر دنیا، جف کینی را به خاطر کتاب‌های مشهورش، خاطرات یک بچه‌ی بی عرضه و خلق شخصیت فراموش نشدنی گریگوری هفلی می‌شناسند.

 بخشی از کتاب خاطرات یک بچه‌ بی عرضه، حقیقت تلخ

تقریباً‌ نزدیک‌ دو‌هفته‌و‌نيم‌ می‌شه ‌كه ‌من ‌و‌ دوست‌ صميمی ‌سابقم،‌ راولی‌ جفرسون،‌ یه ‌دعوای‌ حسابی ‌با‌هم ‌كردیم.‌ راسشو ‌بخوای ‌فکر‌ می‌كردم‌ تا‌ حالا دیگه‌ باید ‌اومده ‌باشه و‌ منت‌كشی‌ كرده ‌باشه، ‌ولی ‌هنوز ‌كه ‌این‌ اتفاق‌ نيفتاده.

از‌تو‌ چه ‌پنهون، ‌یه‌جورایی ‌دارم‌ كم‌كم ‌نگران ‌می‌شم‌ چون‌تا‌ سه،‌ چهار ‌روز ‌دیگه ‌مدرسه‌ها‌ دوباره ‌باز‌ می‌شن ‌و ‌اگه ‌من ‌و ‌راولی ‌قصد‌ داریم‌ این ‌دوستی‌ برگرده ‌سر‌ جاش،‌ فورا‌ باید ‌یه‌ کاری ‌انجام ‌بشه. ‌اگه‌ من‌ و‌ راولی ‌واقعاً‌ همين‌طور ‌با‌هم‌ قهر‌ بمونيم،‌ خيلی‌ حال‌گيری‌ایه،‌ چون ‌هر‌دوتایی‌مون‌ الکی ‌از‌ دوستی‌ با‌هم‌ كِيف ‌می‌كردیم.


نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خیلیییی خنده دار😂خفن😎و باحال😜بود😻

𝘙𝘖𝘡𝘈
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

طنز زیبا و جالب و پر از اتفاقای خواندنی😂😍👌🏻 من نسخه چاپی اش رو دارم🤗

Dr.Kimiya
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

بسیار زیاد جالب و دوست داشتنی است و همه حتما اون رو دوست دارن برای زیر ۱۷ سال مناسب است

بِـ✮ـیلی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

🎻✨️__مطالعه نسخه الکترونیکی و فیزیکی__✨️🎻 داستان پیام خاصی نداشت. ترجمه قابل قبوله و جوری هستش که از خوندن زده نمیشی. کتاب داره داستان زندگی و روزمرگی یک پسر نوجوان همراه خانواده و دوستانش رو نشون میده، که بماند بجه ی بی عرضه ای

- بیشتر
F.Z.m
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

عالی بود

Mohammadmahdian
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دوستان این کتاب واقعا کتاب طنزی هستش و برای کودک و نو جوان عالی است ، تجربه من از خوندن این کتاب عالی بود و میتونه حال خوبی رو به شم بده و به شدت خنده دار و جالب است

- بیشتر
black wiN
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

واقعا خوندن این کتاب لذت بخشه من همه ی قسمت های این سری کتاب رو خوندم وقتی این کتابو میخونی حس نزدیکی زیادی به شخصیت اصلی پیدا میکنی من که خودم انگار خاطرات خودمو میخوندم XD

ن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

خیلی جذاب و عالی✅❤️

F.R
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

سلام اسم من فرهام است ومن 8 سالم است واز این کتاب خیلی خوشم امده است من الان دارم میروم کلاس سه وم ومن این کتاب را به همه بیشنهاد میکنم:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

- بیشتر
Nao~
۱۴۰۱/۰۴/۰۳

باحال بود😂

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان