دانلود و خرید کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش کورین اسویت ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش اثر کورین اسویت

کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش

نویسنده:کورین اسویت
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش

کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش اثری از کورین اسویت با ترجمه فرخ بافنده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا اضطراب مضر راشناسایی کنید و با کمک تمرین‌ها و راهکارهای ارائه شده، با اضطراب خداحافظی کنید.

درباره کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش

اضطراب یکی از احساسات طبیعی است که همه ما تجربه می‌کنیم. مثلا اگر قرار است یک تصمیم مهم بگیریم یا کاری را برای بار اول انجام دهیم. داشتن یک میزان استرس طبیعی و حتی کمک کننده است. اما از طرف دیگر، باید آن میزان استرس شناسایی شود. اگر قرار است که هر روز با اضطرابی فلج کننده شب شود و یا میزان استرس به قدری بالا باشد که آدم را به نشستن و کاری نکردن وا دارد، باید با آن مقابله کرد. 

در حقیقت فلسفه وجود استرس و اضطراب این است که در برابر خطرها آگاه باشیم و بتوانیم از خودمان در برابر تهدیدهای بزرگ دفاع کنیم. اما شرایط زندگی انسان‌ها در عصر معاصر سبب شده است تا اضطراب بخشی جدایی ناپذیر از زندگی باشد. چاره چیست؟ 

کورین اسویت در کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش به شما کمک می‌کند که در مرحله اول دلیل اضطرابتان را شناسایی کنید. گاهی ممکن است دلیل آن به مشکلات گذشته برگردد یا ریشه در کودکی ما داشته باشد. حالا لازم است تا علائم اضطراب را بشناسید: دلشوره، نفس تنگی، تپش قلب، کم خوابی، اختلال در غذا خوردن و سیستم گوارش و ... حالا نوبت به انجام تمرین‌هایی می‌رسد که آرامش را به وجودتان برمی‌گرداند و اضطراب را از زندگی شما دور می‌کند. راهکارهای کتاب برای کنترل اضطراب در مواقع دیگر زندگی نیز کارآمد و موثرند.

کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمرین‌ هایی برای اضطراب و آرامش به تمام مخاطبان کمک می‌کند تا زندگی سرشار از آرامش را به دست بیاورند و با اضطراب خداحافظی کنند. بنابراین خواندن این کتاب برای تمام افراد مفید و موثر است. 

بخشی از کتاب تمرین هایی برای اضطراب و آرامش

بروز علائم اضطراب، روش جسمت است برای هشدار دادن به تو که «مراقب باش!». علائمت هرچه باشند، و با هر ترتیب و ترکیبی که ظاهر شوند، خبر از احساس خطری می‌دهند که در وجود تو ریشه دوانده است. وقتی چنین علائمی را تجربه می‌کنی، چه کاری باید انجام دهی؟

آن علائم را ببین.

به آن‌ها گوش بده.

بررسی کن که آیا خطر واقعی است یا نه.

دست به اقدامِ درست و مفید بزن.

تو محکوم به این نیستی که تمام عمر در چنگال اضطرابت اسیر باشی ـ این کتاب تو را از چنین اسارتی نجات می‌دهد.

ما در دورانی سرشار از استرس و فشار زندگی می‌کنیم. استرس همه جا هست. زندگی خیلی سریع‌تر از قبل پیش می‌رود و به تبع آن، استرس هم روز به روز بیشتر می‌شود. تا وقتی که استرس تبدیل به اضطراب نشده، قابل تحمل است. لذا حیاتی است که علائم هشداردهنده و عامل‌های اضطرابت را بشناسی.

رررینگ. بییییب. ما شب و روز به گوشی‌های هوشمندمان چسبیده‌ایم! استرسْ اغلب ناشی از استفاده از شبکه‌های اجتماعی است که باعث می‌شوند خیلی‌ها احساس کنند اگر ۲۴ ساعت از ۷ روز هفته مهمانی نروند، یا هیکل عالی، زندگی عاشقانه خارق‌العاده، شغل نان و آب‌دار و امثال این‌ها را نداشته باشند، زندگی‌شان به فنا رفته است!

به راحتی می‌توانی به صفحات شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام، اسنپ‌چت یا لینکدین نگاه کنی و احساس کنی که «کمتر از بقیه» هستی ـ و همین اضطرابت را بیشتر می‌کند!

تحقیقات اخیر نشان داده که بیش از ۵۵ درصد از آدم‌ها از نگاه کردن به عکس‌های دیگران روی اینترنت حالشان بد می‌شود، چون احساس‌هایی از قبیل حسادت، غبطه، کم‌ارزشی و رقابت‌طلبی در وجودشان برانگیخته می‌شوند. از ما انتظار می‌رود پا به پای جدیدترین جار و جنجال‌های رسانه‌ای و گزارش‌های خبریِ زنده پیش برویم. ما بیست و چهارساعته در معرض اخبار فاجعه‌ها و مرگ و میرها هستیم - و همین اضطراب را تشدید می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
وقتی با آنچه تو را می‌ترساند مواجه شوی و ببینی که از پسش برمی‌آیی، آن‌گاه می‌توانی از این تجربه، به عنوان شالودهٔ اقدام‌های بعدی‌ات، برای رفع اضطراب استفاده کنی و مبارزه‌ات را پیش ببری. استفاده از سی. بی. تی می‌تواند به تو کمک کند شیوه‌ای که کارها را انجام می‌دهی تغییر دهی، تا متفاوت احساس کنی و متفاوت رفتار کنی و در نتیجه، متفاوت فکر کنی. با متفاوت رفتار کردن هم می‌توانی نحوهٔ فکر کردنت را تغییر دهی. سی. بی. تی می‌تواند کمکت کند روی صندلی راننده بنشینی. ولی این کافی نیست. باید رانندگی بلد شوی، اتوموبیل را روشن کنی و آن را در مسیر پیش ببری. تلاش لازم است، ولی ارزشش را دارد.
saqqa
«به خاطر سختیِ کارها نیست که جرئت نمی‌کنیم انجامشان دهیم؛ بلکه چون جرئت انجام دادنشان را نداریم، کارها سخت می‌شوند.» سنکا
saqqa
«اگر دنیا همیشه به کاممان بود هرگز شجاعت و شکیبایی را نمی‌آموختیم.» هلن کلِر
Peyvand
«عظیم‌ترین مصیبت‌ها آنانی‌اند که به دست خویش رقم‌شان می‌زنیم.»
Peyvand
نوشتن ترس‌هایت، یا به زبان آوردنشان، می‌تواند کمکت کند به خواب پرآرامشی برگردی.
Peyvand
«به خاطر سختیِ کارها نیست که جرئت نمی‌کنیم انجامشان دهیم؛ بلکه چون جرئت انجام دادنشان را نداریم، کارها سخت می‌شوند.»
Atheo
لحظه‌ای درنگ کن. چشم‌هایت را ببند. به آنچه که دور و برت می‌گذرد توجه کن! چه چیزی می‌شنوی؟ چه بویی استشمام می‌کنی؟ لباسی که پوشیده‌ای چه احساسی روی پوستت دارد؟ دما چطور است؟ چشم‌هایت را باز کن ... به محیط پیرامونت توجه کن! دو تا چیزی که می‌بینی روی کاغذ بنویس!
Peyvand
«زندگی کردن یعنی رنج کشیدن ... و تلاش برای بقا، یعنی تلاش برای یافتن معنایی در این رنج.» فردریش نیچه
Peyvand
«نمی‌توانی جلوی موج‌ها را بگیری، ولی می‌توانی سواری گرفتن از آن‌ها را یاد بگیری.»
Peyvand
«بزرگ‌ترین کشف نسل من این است که انسان می‌تواند با تغییرِ طرز فکرش، زندگی‌اش را تغییر دهد.»
Peyvand

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان