دانلود و خرید کتاب شدن میشل اوباما ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شدن

کتاب شدن، خاطرات الهام‌بخش بانوی اول سابق ایالات متحده، میشل اوباما است که با ترجمه سارا ابراهیمی می‌خوانید. او در این کتاب از مسیری می‌گوید که طی کرده است تا او را به مقامی که داشت و دارد، برساند. زنی الهام‌بخش، تاثیرگذار، قوی و از همه مهم‌تر بانوی اول آمریکا.

کتاب شدن در عرض دو هفته صدرنشین پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز شد و تا به حال به زبان‌های بسیاری ترجمه شده است. در ایران انتشار این کتاب به سرعت به چاپ هفدهم رسید.

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب شدن

میشل اوباما در کتاب شدن از دوران کودکی‌اش، حضورش در مدرسه و جامعه به عنوان یک زن سیاه‌پوست «آفریقایی _ آمریکایی»، ازدواجش با باراک اوباما، صحبت می‌کند. او داستان تلاشش برای باردار شدن را می‌گوید و روزهایی را که پشت سر گذاشته است. او فراز و فرودهای زندگی‌اش را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید بیان می‌کند. خاطره آخرین روز زندگی‌اش در کاخ سفید را می‌گوید و به قول خودش از «به عرش رسیدن و کوبیده شدنش به فرش و دوباره برخاستنش» صحبت می‌کند.

زنان در سراسر دنیا دغدغه‌های مشترکی دارند. امیدها و آرزوهایی مشترک. فرقی هم نمی‌کند که زنی فقیر یا زنی با یک زندگی معمولی باشید یا همسر رئیس جمهور قدرتمندترین کشور جهان. شما می‌توانید مسیر موفقیت را طی کنید و آن را با افتخار به دیگران نشان دهید. 

میشل اوباما با افتخار از داستان زندگی‌اش صحبت می‌کند و بیش از آنکه به مسائل سیاسی بپردازد، از موفقیت‌ها و شکست‌هایش می‌گوید. 

کتاب شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با زندگی یکی از زنان قدرتمند تاریخ معاصر آشنا شوید، کتاب شدن را بخوانید. این کتاب را به دوست‌داران آثار زندگینامه هم پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره میشل اوباما 

میشل اوباما، نخستین بانوی اولِ آمریکایی–آفریقایی در تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا است. او دانش‌آموخته هاروارد و پرینستون است و مدرک حقوق دارد. تا پیش از بانوی اول شدن، فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی در شیکاگو انجام داده بود. او اهمیت زیادی برای محیط زیست و زنان قائل است و در دورانی که بانوی اول بود، سعی می‌کرد در این دو حوزه فعالیت‌های زیادی انجام دهد.

میشل اوباما در حالی در سال ۲۰۱۸ به عنوان زن تحسین شده امریکا انتخاب شد که ۱۶ سال متوالی این لقب در دست هیلاری کلینتون بود.

بخشی از کتاب شدن

برای میشل و باراک اوباما، روز بزرگی است. در ماه ژانویه، باراک به‌عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده منصوب شد. اکنون او و میشل، در حال پذیرایی از نشست G۲۰ هستند و آنها به‌عنوان تازه‌وارد در صحنه جهانی شناخته می‌شوند. این میشل است که در پایین‌شهر شیکاگو بزرگ شده و با آنگلا مرکل و نیکولاس سارکوزی دست می‌دهد و نوشیدنی می‌نوشد. هیجان‌انگیز است اما او کاملاً مطمئن نیست که با تازه‌وارد بودن در میان دنیای عجیب قدیمی، چگونه کنار بیاید و رفتار کند.

نزدیک به پایان مهمانی، ملکه انگلیس ناگهان در سمت راست میشل ظاهر شد. هر دو خود را با پایبندی به پروتکل رسمی دقیق، درگیر گفتگوهای کوچک کرده‌اند. وقتی ملکه به کفش‌های میشل نگاه می‌کند، حال و هوایش عوض می‌شود و می‌گوید: «خوب، این کفش‌ها خیلی ناخوشایند هستند، مگر نه؟» هر دو اعتراف می‌کنند که پاهایشان درد می‌کند و با هم می‌خندند. در این لحظه به دنبال یک انگیزه طبیعی، میشل دست خود را به پشت ملکه مالاند، همان‌طور که با هر شخص دیگری که تازه ارتباط انسانی برقرار کرده بود، انجام می‌داد.

چیزی که او در آن زمان نمی‌دانست این بود که پروتکل‌های سلطنتی را به طور واضح نقض کرده است. مطبوعات زرد طوری رفتار کردند، گویی که او مرتکب یک جنایت فجیع یا حداقل یک رفتار مصنوعی ساختگی وحشتناک شده است. «چقدر جرئت دارد، او بانوی سلطنتی را لمس کرد! ». اما میشل به‌جای اینکه چهره خود را از شرم پنهان کند، کنار این حرکت ایستاد. شاید این کار درستی نبود اما این رفتار، کاملاً انسانی بود. گرچه ملکه متعاقباً همان کار را انجام داده بود و دستش را در دستکش سفید خود، روی پشت میشل گذاشت.

این صحنه کوچک، چیزهای زیادی راجع‌به شخصیت گرم میشل اوباما نشان می‌دهد. او زنی قوی و درعین‌حال مهربان است که می‌خواهد همه کارها را به روش صحیح انجام دهد و هنوز هم به دنبال یافتن نقاط مشترک است و بله، او بحث‌برانگیز نیز هست. این مینی بوک، داستان زندگی او و چگونگی تبدیل‌شدن او به آنچه که امروز است را برای شما بازگو می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۲۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان