دانلود و خرید کتاب کار عمیق کال نیوپورت ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کار عمیق

کتاب کار عمیق نوشته کال نیوپورت است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب مفید کار عمیق است که قوانینی برای تمرکز در میان دنیای حواس‌پرتی به ما معرفی می‌کند.

درباره کتاب کار عمیق

تمرکز یکی از باارزش‌ترین مهارت‌ها در دنیای ما است که در تمامی امور از جمله امور اقتصادی و اجتماعی موردنیاز است. این مهارت را به‌ندرت می‌توان در بین افراد یافت، زیرا دنیای سرشار از هیاهو و شلوغی، مردم حبس شده در این دنیا را هم در خود غرق کرده است. به همین دلیل اگر شما به توانایی تمرکز مسلط باشید، به قولی سه هیچ از بقیه‌ی افراد جلو افتاده‌اید و می‌توانید به نتایج خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. کتاب کار عمیق نوشته کال نیوپورت توانایی تمرکز بدون حواس‌پرتی را توضیح می‌دهد. هم‌چنین به مخاطب می‌آموزد تا با سرعت هرچه‌تمام‌تر بتواند به این مهارت، تسلط و احاطه‌ کامل پیدا کند. این کتاب در واقع به خواننده کمک می‌کند تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و احساس شگفت‌انگیز تحقق هدف منحصربه‌فرد و ایستادن در یک‌قدمی آن را تجربه کند.

خواندن کتاب کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال تمرکز و موفقیت هستید و فرصت خواندن کتاب کار عمیق را ندارید این مینی بوک به شما کمک خواهد کرد.

بخشی از کتاب کار عمیق

برنامه‌ریزی برای کار و وقت آزاد جهت بازیابی انرژی، ضروری است.

وقتی از محل کار یا مأموریت خود به خانه برمی‌گردید، اغلب تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که هیچ کاری نکنید. برای بسیاری از ما، این یعنی هیچ زمان مشخصی برای تکمیل وظایفمان نداریم.

اما از قضا ظاهراً ما هر شب در یک روال مداوم گیر افتاده‌ایم: ما تلویزیون تماشا می‌کنیم، تلفن‌های خود را گشت می‌زنیم یا به کامپیوترهای خود خیره می‌شویم.

سپس، هنگامی‌که وقت خوابیدن است، ما احساس خستگی بیشتری نسبت به زمانی که به خانه رسیدیم، می‌کنیم و انرژی خود را برای روز بعد خالی می‌کنیم. چگونه می‌توان از این وضعیت جلوگیری کرد؟

با زمان‌بندی برای هر کاری که انجام می‌دهید، وقت خود را برای هوشیار بودن در مورد چگونگی صرف آن، آزاد می‌کنید. در شروع هر روز کاری، زمان‌بندی‌ای ایجاد کنید که حداقل به قسمت‌های ۳۰ دقیقه‌ای تقسیم شود. در این زمان‌بندی، باید وظایف شغلی و شخصی را تعیین کنید مانند زمان استراحت، غذا خوردن یا رسیدگی به ایمیل‌ها.

بدیهی است که زمان‌بندی شما ممکن است در طول روز تغییر کند اما اگر این اتفاق افتاد، فقط قسمت‌های ۳۰ دقیقه‌ای زمان خود را مرتب و جابه‌جا کنید. هدف، رعایت دقیق زمان‌بندی طول روز شما نیست بلکه پرورش آگاهی در مورد چگونگی گذراندن وقت است. آن برگردید.

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

نتونستم با این کتاب ارتباط بگیرم به نظر میاد ترجمه خوب انجام نشده

miracle
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

6️⃣7️⃣ ترجمه یه جاهایی گیج کننده بود و از کارایی کتاب کم میکرد درکل ترجیح میدم این کتابارو خلاصه بخونم و برای یه خلاصه کتاب خوبی بود

alimoghaadam
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

بسیار عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
سعی کنید به خود برگردید؛ ۳۰ روز از رسانه‌های اجتماعی خارج شوید و پس از آن از خود بپرسید: ‫آیا در ماه گذشته، زندگی من نسبت به زمانی که با رسانه‌های اجتماعی به سر می‌بردم، بهتر نشده بود؟ آیا کسی یا چیزی برایم مهم بود اما من دیگر از آن استفاده نکردم؟ ‫اگر به هر دو جواب منفی دادید، برای همیشه از آن دست بکشید اما اگر پاسخ مثبت دهید، پس احتمالاً بهترین کار این است که به آن برگردید.
کاربر ۱۶۰۵۴۲۰
برای درنظرگرفتن مشکلی که باید به آن توجه کنید، اجازه ندهید ذهنتان تغییر موضوع دهد.
کاربر ۱۶۰۵۴۲۰
بدیهی است که زمان‌بندی شما ممکن است در طول روز تغییر کند اما اگر این اتفاق افتاد، فقط قسمت‌های ۳۰ دقیقه‌ای زمان خود را مرتب و جابه‌جا کنید. هدف، رعایت دقیق زمان‌بندی طول روز شما نیست بلکه پرورش آگاهی در مورد چگونگی گذراندن وقت است. این بدان معناست که برای برنامه‌ریزی شب‌ها و آخر هفته‌های آینده، کلیدی دارید تا بتوانید در جهت اهداف خاص، اقدام کنید؛ بنابراین، سعی کنید کار خود را در دفتر رها کنید، محدودیت‌هایی برای خود اعمال کنید مثل بررسی نکردن ایمیل‌ها بعد از یک‌زمان خاص. با انجام این کار، به ذهن خود فضای موردنیاز برای آرام شدن و خاموش‌کردن افکار مزاحم را می‌دهید.
سجاد احمدی
حواس‌پرتی در همه جای دنیای مدرن وجود دارد که چند وظیفه‌ای بودن، به حالت پیش‌فرض ما تبدیل شده و بازده ما را از بین برده است.
س.ت
چند وظیفه‌ای بودن و حواس‌پرتی داشتن، دشمنان بازده و کارایی هستند.
miracle

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۷ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان